اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
حسین توکلی

تاریخ دقیق ثبت نام آزمون های فراگیر | سازمان سنجش

تاریخ دقیق ثبت نام آزمون های فراگیر 

تاریخ دقیق ثبت نام آزمون های فراگیر
تاریخ دقیق ثبت نام آزمون های فراگیر

تاریخ دقیق ثبت نام آزمون های فراگیر : مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام خبر آغاز ثبت نام در دوره های فراگیر دانشگاه پیام گفت: آزمون هر مقطع فراگیر این دانشگاه 24 آذرماه برگزار خواهد شد.

حسین توکلی اضافه کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون هر یک از دوره های فراگیر کاردانی به کارشناسی(کارشناسی ناپیوسته) و کارشناسی پیوسته از یکشنبه 9 مهرماه از طریق سازمان سنجش آغاز و در روز یکشنبه 16 مهرماه پایان می پذیرد.

زمان ثبت نام :

وی با اشاره به زمان آغاز ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد گفت: نام نویسی برای شرکت در دوره کارشناسی ارشد از روز چهارشنبه 12 مهرماه آغاز و در روز پنجشنبه 20 مهرماه پایان می پذیرد.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه :

به گفته سخنگوی سازمان سنجش، کارت شرکت در آزمون به همراه برگ راهنمای هر یک از دوره های مذکور از دوشنبه 20 آذرماه روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و داوطلبان ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه ای که منتشر می شود از 20 تا 23 آذرماه به سایت سازمان مراجعه و نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط اقدام کنند.

زمان آزمون فراگیر :

توکلی با اشاره به زمان برگزاری آزمون فراگیر در هر یک از 3 مقطع ذکر شده، اظهار داشت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون دوره های فراگیر کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور روز جمعه 24 آذرماه برگزار خواهد شد.

ظرفیت پذیرش :

مشاور عالی سازمان سنجش درباره ظرفیت پذیرش این دوره های خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در دوره های کارشناسی در هر کد رشته بین 30 تا 50 و در کارشناسی ارشد برای هر کد رشته محل 15 نفر به صورت آموزش محور و 15 آموزش و پژوهش محور پذیرش خواهند شد.
همچنین ثبت نام آزمون های فراگیر در تاریخ اعلام شده از طریق وب سایت سازمان سنجش پس از تهیه کارت رمز ثبت نام از باجه های پستی سراسر کشور انجام می گیرد
آدرس وب سایت سازمان سنجش به آدرس : www.sanjesh.org
همچنین برای آشنایی با نحوه ثبت نام و پذیرش در کنکور فراگیر پیام نور می توانید مقالات ویژه وب سایت همیشه آنلاین از طریق لینک های زیر مطالعه فرمایید
تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

8 دیدگاه

  1. سلام میشه وقت ثبت نام رو تمدیدکنین تورو خدا من دیر متوجه شدم

  2. با سلم من آذر ماه سال 91 امتحان کارشناسی ارشد فراگیر را دادم و در ورودی نیمسال اول سال 92 قبول شدم ،چون سال گذشته برای 2 ورودی امتحان گرفتم .حالا خواهشا بفرمائید زمان ثبت نام ما کی است ؟ من اصلا نمی دونم کی و کجا برای ثبت نام باید اقدام کنم
    ممنون

  3. سلام به مدیر محترم
    اگه میشه به من بگید آیا دفترچه فراگیر کارشناسی سال 92 هم ثبت نام میشه یا نه؟

    • ثبت نام برای سال 92 در مهرماه 92 انجام خواهد گرفت امسال ثبت نام انجام و آزمون برگزار گردید

  4. سلام. خسته نباشید. توروخدا اینهمه راهنمایی میکنید لاقل اسم گرایشات هر رشته بخصوص حقوق رو درهر استان و شهر هم درسایتتون بزنید. من رشته حقوقم نمیدونم چه گرایشاتی از رشتمو چمران دولتی اهواز و پیام نورفراگیر داره همون درسای مربوط به اون رو بخونم توی هیچ سایتی هم نیست. راهنمایی میکنید؟

    • شما براحتی با مراجعه به دفترچه ارشد فراگیر می توانید تمام این اطلاعات را کسب نمایید ( دفترچه ارشد فراگیر در سایت برای دانلود هست )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *