اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

توزیع کارت | آزمون های فراگیر پیام نور | از فردا 20 آذر ماه 91

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور از توزیع کارت آزمون فراگیر مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از فردا خبر داد.

برای دریافت کارت شرکت در آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۹۱ (نوبت ۱۲) کلیک کنید

برای دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۹۱ (نوبت ۲۴) کلیک کنید

برای دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ناپیوسته فراگیر دانشگاه پیام نور ۹۱ (نوبت ۵) کلیک کنید

مقداد محمودی در مصاحبه با سایت دانشگاه نیوز با اشاره به آغاز توزیع کارت آزمون از فردا دوشنبه 20 آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش، گفت: آزمون کارشناسی پیوسته با شرکت بیش از 120 هزار داوطلب صبح روز جمعه و آزمون‌های کارشناسی ناپیوسته با شرکت 7 هزار و 177 نفر و کارشناسی ارشد با شرکت بیش از 111 هزار داوطلب ساعت 15 همان روز برگزار می‌شوند.

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور همچنین از برگزاری آزمون‌های فراگیر مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در روز جمعه 24 آذر ماه با شرکت حدود 240 هزار داوطلب خبر داد.

وی با اشاره به نحوه طراحی و پاسخ به سوالات آزمون‌های فراگیر، گفت:‌ دفترچه سوالات آزمون‌های فراگیر امسال شخصی سازی شده، به گونه‌ای که مشخصات هر داوطلب روی جلد دفترچه چاپ شده است.

محمودی گفت:‌ نتایج نهایی آزمون فراگیر پیام نور بهمن ماه اعلام می‌شود.

جزئیات این خبر را از قول مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور بخوانید :

حسین توکلی با بیان اینکه ثبت نام برای دوره های فراگیر پیام نور در 2 نوبت انجام شد، اظهار کرد: ثبت نام داوطلبان برای دوره های کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) و کارشناسی از روز 12 تا 18 مهرماه انجام شد و ثبت نام داوطلبان دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیز از روز 16 تا 22 مهرماه امسال انجام شد.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته فراگیر پیام نور 7 هزار و 177 نفر داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 4 هزار و 152 نفر زن و 3 هزار و 25 نفر نیز مرد هستند.

وی ادامه داد: همچنین در آزمون فراگیر کارشناسی پیام نور 120 هزار و 496 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 61 هزار و 194 نفر زن و 59 هزار و 102 نفر نیز مرد هستند.

به گفته توکلی در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور جمعاً 111 هزار و 868 نفر ثبت نام کردند که 49 هزار و 931 نفر زن و 61 هزار و 937 نفر نیز مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان توزیع کارت آزمون دوره های فراگیر پیام نور نیز گفت: توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان به دوره کارشناسی ناپیوسته کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه برگ راهنما از فردا دوشنبه 20 آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و تا روز 23 آذرماه نیز از طریق سایت سنجش ادامه خواهد داشت.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان می بایست در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام به مشاهده و پیرینت کارت آزمون خود کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به زمان برگزاری آزمون دوره های فراگیر پیام نور نیز گفت: فرایند برگزاری آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور برابر برنامه زمانی پیش بینی شده از ساعت 8 صبح روز جمعه 24 آذرماه آغاز می شود و درب های ورود به حوزه امتحانی نیز از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح این روز بسته خواهد شد و داوطلبان می بایست قبل از بسته شدن درب در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

وی اظهار داشت: همچنین آزمون فراگیر کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد پیام نور براساس برنامه زمانی از پیش تعیین شده از ساعت 15 بعدازظهر روز جمعه 24 آذرماه آغاز می شود و درب های ورود به جلسه امتحان از ساعت 14 و 30 دقیقه عصر بسته خواهد شد.

وی یادآور شد: داوطلبان باید برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر کارت شرکت در آزمون کارت ملی یا اصل شناسنامه خود را نیز به همراه داشته باشند.

وی افزود: آ‍زمون کارشناسی فراگیر از ساعت هشت صبح شروع می شود و درهای حوزه های امتحانی نیز نیم ساعت قبل از آن بسته می شود.

سوالات آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور نمره منفی ندارد

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش سوالات آزمون دوره های فراگیر به صورت تستی چهارگزینه ای است اما نمره منفی ندارد و به سوالاتی که بیش از یک پاسخ به آنها داده شده باشد هیچ نمره ای تعلق نمی گیرد.

وی با بیان اینکه براساس شیوه نامه پذیرش آزمون های فراگیر، دانشجویانی که تا بهمن ماه 91 دانش آموخته شوند می توانند در نیمسال دوم سال تحصیلی 92-1391 تحصیلات خود را آغاز کنند.

این مقام مسوول ادامه داد: دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی و متقاضیان مشغول به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی، امکان شرکت در آ‍زمون دوره های فراگیر را دارند اما درصورت پذیرفته شدن، آغاز سال تحصیلی آنها از مهرماه 92 است.

وی درباره اعلام نتایج آزمون های مذکور گفت: نتایج نهایی آ‍زمون دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد را نیمه اول بهمن ماه 91 اعلام می شود.

 

منبع : دانشگاه نیوز و سازمان سنجش

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

 

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. سلام.میشه سوالای کنکور مدیریت رو بذبرین؟سوالای کنکور امروز

  2. با سلام. تودفترچه نوشته شده پذیرش ارشد ۳۲ هزار نفر هستش ایا واسه ترم مهر ۳۲ هزار نفر دیگه پذیرش میکنن . یعنی جمعا ۶۴ هزار نفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *