اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

اعلام نمرات امتحانات پایان ترم پیام نور | تعداد شرکت کنندگان پذیرش بدون کنکور

نمرات امتحانات پایانی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور اعلام شد ( اعلام نمرات امتحانات پایان ترم )

از روز چهارشنبه برخی از نمرات امتحانات پایان ترم دانشجویان پیام نور در سیستم گلستان اعلام شد.دانشجویان پیام نور می توانند با مراجعه به سیستم گلستان و از قسمت “مشاهده نتایج آزمون دانشجو” نمرات پایان ترم و میان ترم نیمسال اول سال تحصیلی ۹۲-۹۱ خود را مشاهده کنند. لازم به ذکر این اعلام شامل همه دروس نمی باشد و فقط برخی از دروس نمرات آنها امروز اعلام شد که پیش بینی می شود در روزهای آتی نیز سایر نمرات اعلام شوند. پس دانشجویان می توانند با اندکی صبر بیشتر همچنان منتظر بمانند تا در روزهای آینده نمرات دیگر دروس نیز اعلام شوند.امتحانات پیام نور از ۱۶ دی آغاز و تا ۹ بهمن ۹۱ ادامه خواهند داشت

ثبت نام ۹۰ هزار داوطلب در پذیرش بدون آزمون کنکور سال ۹۱ – اعلام نتایج نهایی در هفته آخر بهمن

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون کنکور سال 91 دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی، گفت: در این دوره 90 هزار داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.
حسین توکلی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته در ۶۰۰۰ رشته محل دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی به پایان رسیده است، اظهارکرد: پذیرش در این مرحله برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت ۳۰۰ هزار نفری پذیرش برای رشته محل‌های بدون آزمون سال ۹۱ دانشگاه‌ های پیام نور و غیرانتفاعی، گفت: داوطلبان شرکت در این مرحله شانس بالایی در قبولی دارند اما با توجه به نوع انتخاب رشته ممکن است کلیه ثبت‌نام کننده‌ها پذیرفته نشوند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه پس از گزینش نهایی فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی هفته آخر بهمن ماه منتشر می‌شود، گفت: دوره تحصیلی پذیرفته‌شدگان از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری آغاز می‌شود.

 

منبع : خبرگزاری مهر و وبلاگ اخبار پیام نور

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *