اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
حسین توکلی

اعلام زمان نتایج پذیرش بدون آزمون کنکور دانشگاه پیام نور از 26 بهمن

اعلام زمان نتایج پذیرش بدون آزمون کنکور

اعلام زمان نتایج پذیرش بدون آزمون کنکور
اعلام زمان نتایج پذیرش بدون آزمون کنکور

اعلام زمان نتایج پذیرش بدون آزمون کنکور : اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله پذیرش بدون آزمون رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیردولتی برای نیم سال دوم سال‌تحصیلی 92-1391

با حمد و سپاس به درگاه خداوند دانا و توانای مطلق و با عرض تبریک و تهنیت به خواهران و برادران عزیزی که در این مرحله  پذیرفته شده‌اند، ضرورت دارد کلیه پذیرفته‌شدگان با توجه به برنامه‌زمانی ثبت‌نام و با در دست داشتن مدارک ذیل در زمان مقرر با در نظر داشتن نکات اعلام شده برای ثبت‌نام به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.
الف) برنامه زمانی ثبت نام از پذیرفته شدگان براساس حرف اول نام خانوادگی
روز و تاریخ ثبت نام
ترتیب حرف اول نام خانوادگی
شنبه 5/12/91
الف تا س
یکشنبه 6/12/91
ش تا ی
ب) مدارک لازم برای ثبت نام
1- هریک از پذیرفته‌شدگان می‌بایست بر حسب مورد یکی از موارد ذیل را درزمان ثبت نام ارائه نمایند:
– اصل ‌مدرک گواهینامه دوره چهار ساله و یا شش ساله نظام قدیم ‌آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیردبیرستان و یا هنرستان به انضمام یک برگ تصویر آن که نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم در آن قید شده باشد.
–  اصل مدرک و یا گواهی تحصیلی متوسطه سال ما قبل دیپلم و دو سال ما قبل دیپلم برای داوطلبان نظام قدیم ‌آموزش متوسطه ویا داوطلبان دارای مدرک شش ساله نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان و یا هنرستان با نضمام یک برگ تصویر آن که بخش و شهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی سال ماقبل دیپلم و دوسال ما قبل دیپلم در آن مشخص باشد.
–   اصل گواهینامه پایان دوره پیش دانشگاهی یا گواهی آن (که تا تاریخ 30/10/91 اخذ شده باشد) برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر مرکز پیش دانشگاهی بانضمام یک برگ تصویر آن که نوع  رشته تحصیلی دوره پیش دانشگاهی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی در آن قید شده باشد.
– اصل ‌مدرک‌و ‌یاگواهی ‌دیپلم ‌متوسطه ‌نظام‌جدیدآموزش‌ متوسطه ‌و سال‌ ما قبل‌دیپلم‌ برای داوطلبان نظام جدیدآموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان‌و‌یا هنرستان‌بانضمام‌یک‌برگ‌تصویرآن‌که بخش و شهرستان‌محل اخذمدرک تحصیلی دیپلم نظام جدیدوسال ما قبل دیپلم نظام جدید در آن مشخص باشد.
– اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش برای دیپلمه‌های نظام جدیدآموزش متوسطه(ریاضی‌فیزیک،علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی).
– اصل مدرک و یا گواهی دانش آموختگان دوره‌های معادل (دارندگان مدرک معادل کاردانی ) به شرط آن که دوره فوق با مجوز شورای‌ گسترش ‌آموزش‌ عالی وزارت علوم،‌ تحقیقات و فنآوری برگزار شده‌ باشد و مدارک معادل آنان مورد تایید وزارت متبوع باشد.
تبصره : براساس ضوابط مربوط قبولی این دسته از پذیرفته‌شدگان در مقطع بالاتر مورد تایید می باشد. بدیهی است در صورت پذیرش در مقطع کاردانی قبولی آنان لغو خواهد شد.
– اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاهها و موسسات آموزش عالی برای پذیرفته‌شدگان دارای مدرک مذکور با قید تاریخ اخذ مدرک ‌کاردانی حداکثرتا تاریخ 30/11/91 مشخص شده باشد، بانضمام‌ تصویر آن.
– اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای وابسته به وزارت آموزش وپرورش برای پذیرفته‌شدگان دارای مدرک مذکور با قید تاریخ اخذ مدرک ‌کاردانی(حداکثرتا تاریخ 30/11/91) مشخص شده باشد، بانضمام ‌تصویر آن.
تبصره: مدرک کاردانی پیوسته بدون شرط معدل به جای مدرک پیش‌دانشگاهی ملاک عمل و قابل قبول می باشد لذا این دسته از پذیرفته شدگان(دارندگان مدرک مذکور) می توانند در مقطع کارشناسی به ادامه تحصیل بپردازند. بدیهی است که دروس گذرانده شده دانش آموختگان دوره فوق در صورت پذیرش در دوره کارشناسی پیوسته مطابق ماده 63 آیین نامه آموزشی دوره‌های کاردانی،‌ کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مصوبه جلسه 399 مورخ 14/2/76 قابل معادل سازی نمی‌باشد.
– اصل یا گواهی سال اول، دوم و سوم دبیرستان و یا هنرستان برای دارندگان مدرک دوره‌های کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه ای آموزش و پرورش که در آن بخش و شهرستان محل تحصیل در آن درج شده باشد.
2- اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمام صفحات آن
3- اصل کارت ملی بانضمام 2 برگ تصویر از پشت و روی آن..
4- شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری.
5- مدرکی‌ که ‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه ‌آنها را (برای برادران) با توجه ‌به ‌یکی از بند‌های مندرج در صفحه 140 دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
6- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید وشرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.
ج–توضیحات سهمیه های نهادی
– معرفی نامه رسمی از ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یا اداره کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی با امضاء و مهر هریک از روسای ارگانهای مذکور.
مهم: هریک از معرفی‌ نامه‌های فوق الذکر لازم است‌ حداکثر تا قبل از انتخاب واحد برای نیمسال‌ اول ‌‌سال تحصیلی93-1392 توسط پذیرفته‌شدگان و یا از طریق ارگان ذیربط ‌به ‌موسسه ‌آموزش عالی تحویل و یا ارسال‌گردد، در غیراینصورت برای نیمسال اول سال‌تحصیلی‌93-92 از ثبت‌نام‌ پذیرفته شده ممانعت بعمل‌ می‌آید، لذا لازم است پذیرفته شدگان ذینفع در این خصوص پیگیری لازم را از موسسه آموزش عالی و ارگان ذیربط داشته باشند.
توضیح بسیار مهم:
با توجه به ادغام ارگانهای بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی و ستاد رسیدگی به امور آزادگان تحت عنوان بنیاد شهید و امور ایثارگران به اطلاع می‌رساند داوطلبانی ‌که‌ با هر یک از سهمیه‌های ذیل پذیرفته شده‌اند در زمان ‌ثبت نام، ملزم به ارائه فرم ‌و یا مدرکی ‌در رابطه‌ با‌ تایید سهمیه ثبت‌نامی ‌خویش‌ نمی‌باشند و ملاک‌ عمل‌ برای ‌ثبت‌نام ‌از ‌آنان ‌همان ‌عنوان ‌اعلام شده از سوی سازمان سنجش می باشد. سهمیه‌ شاهد: شامل ( فرزند معظم‌ شهید،اسیر و یا مفقودالاثر، جانبازان ‌عزیز70 درصد به ‌بالا، فرزند جانبازان ‌عزیز50 درصد به‌ بالا ‌و فرزندان‌ عزیز آزادگان )
سهمیه خانواده شهدا: شامل ( برادر، خواهر، پدر و مادر شهید، اسیر و یا مفقودالاثر)
سهمیه رزمندگان: شامل همسران معظم (شهید، اسیر و یا مفقودالاثر، آزادگان عزیز، همسر جانبازان عزیز 50 درصد به بالا)
سهمیه جانبازان: شامل جانبازان عزیز 25 الی 69 درصد
سهمیه آزادگان: شامل آزادگان عزیز
سهمیه فرزندان و همسران جانبازان عزیز با جانبازی 25 الی 49 درصد: سهمیه ثبت‌نامی ‌ایندسته ‌از پذیرفته‌شدگان‌ باتوجه به مناطق سه‌گانه در نظرگرفته شده است و سهمیه تخصیص داده شده در گزینش نهایی به آنان با توجه به ظرفیت خالی و پرنشده سهمیه شاهد علاوه بر ظرفیت درج شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، در هر یک از کد رشته  محل‌های انتخابی می باشد.
توجه: ‌چنانچه ‌سهمیه‌ پذیرفته ‌شده‌ای ازسوی‌ ‌بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌مورد تایید قرار نگیرد ‌مراتب‌ از سوی‌ سازمان سنجش ‌تا ‌قبل ‌از  ‌شروع نیمسال اول سال تحصیلی 93-1392 برای جلوگیری و ممانعت از تحصیل آنان به اطلاع دانشگاه ذیربط خواهد رسید.
تذکر: پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور علاوه بر رعایت مندرجات فوق الذکر لازم است نسبت به رعایت موارد مشروحه ذیل اقدام نمایند
   پذیرفته شدگان هر یک از رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور لازم است بر اساس جدول ذیل از تاریخ، محل و نحوه ثبت‌نام رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه پیام نور مطلع شوند و در زمان مقرر علاوه بر مدارک فوق الذکر مدارک ذیل را ارائه نمایند
نام نویسی از پذیرفته شدگان این دانشگاه ‌به صورت غیرحضوری از طریق سامانه جامع دانشگاهی به آدرس http://reg.pun.ac.ir انجام خواهد شد برای اطلاع از زمان و نحوه اقدام به سایت این دانشگاه مراجعه گردد.
1-یکی از مدارک مورد قبول دانشگاه به شرح ذیل با توجه به شهرستان محل سکونت و یا اشتغال (برای کارکنان دولت) که نشان‌دهنده سکونت پذیرفته شده در حوزه زیر پوشش مرکز دانشگاهی پیام‌نور مربوط با توجه به دفترچه راهنمای ثبت‌نام باشد.
1-1- محل اخــذ مدرک تحصیلی سال آخر دوره متوسطه داوطلب در شهرستان زیرپوشش مرکز یا واحد دانشگاه.
2-1- دو سال آخر اقامت داوطلب به صورت پیوسته از تاریخ 1/7/1389 تا 31/6/1391 در شهرستان زیر پوشش مرکز یا واحد دانشگاه.
3-1-محل تولد و سال آخر اقامت داوطلب از تاریخ 1/7/1390 تا 31/6/1391 در شهرستان زیر پوشش مرکز یا واحد دانشگاه.
4-1-محل اشتغال حداقل تا تاریخ 30/11/91 در شهرستان زیر پوشش مرکز یا واحد دانشگاه.
2-معرفی نامه‌های مندرج در بند «ب» توضیحات سهمیه های نهادی این اطلاعیه لازم است حداکثر تا قبل از انتخاب واحد برای نیمسال اول سال تحصیلی 93-1392 توسط ارگانهای ذیربط برای پذیرفته شدگان با سهمیه‌های مربوط به مرکز دانشگاهی پیام‌نور محل قبولی پذیرفته شده تحویل گردد، در غیر اینصورت برای نیمسال دوم سال تحصیلی مذکور از آنان ثبت نام به عمل نخواهد آمد و قبولی آنان »کان لم یکن« تلقی می‌گردد.
3-اصل فرم انصراف قطعی از تحصیل برای دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی که به تایید موسسه آموزش عالی محل تحصیل قبلی و اداره کل امور دانشجویان داخل ذیربط رسیده باشد.
تذکر 1: در کلیه رشته محل‌های مربوط به گروه‌های آموزشی هنر و فنی و مهندسی محدوده جغرافیایی پذیرش دانشجو علاوه بر جدول شهرستان‌های زیر پوشش مراکز و واحدهای ذیربط به صورت بومی- استانی هم انجام شده است.
– کارمندان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته از مرکز یا واحد محل اشتغال خود نبوده‌اند  و در صورت قبولی در سایر مراکز و واحدها تقاضای انتقال و یا مهمان شدن به مرکز یا واحد محل اشتغال آنها قابل بررسی نمی‌باشد.
جهت اطلاع کلیه داوطلبان:
– باتوجه به کنترلهای متعدد و بررسی هایی که به صور مختلف به عمل آمده، از صحت کد رشته محل قبولی اعلام شده پذیرفته شدگان، اطمینان حاصل شده است، علیهذا داوطلبان درصورتی که منحصراً درباره کد رشته های انتخابی و سوالی داشته باشند ، می توانند حداکثر تا 15/12/91 منحصراُ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان ، اقدام نمایند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداُ خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مکاتبات اینترنتی و یا امکانات که از طریق دیگری بعد از تاریخ 15/12/91در این باره صورت گیرد، ترتیب اثر داده نخواهدشد.
داوطلبان گرامی می توانند سؤالات خود را با شماره تلفن های 99-88923595-021 یا با بخش پاسخگوئی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در میان‌ بگذارند و از مراجعه حضوری خودداری فرمایند.

مهندس محمودی:
اعلام زمان نتایج پذیرش بدون آزمون کنکور دانشگاه پیام نور از 26 بهمن

اعلام زمان نتایج پذیرش بدون آزمون کنکور - دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور مهندس مقداد محمودی
اعلام زمان نتایج پذیرش بدون آزمون کنکور – دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور مهندس مقداد محمودی

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور از اعلام نتایج نهایی پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه‌ پیام نور از ساعت 16 امروز پنجشنبه 26 بهمن خبر داد.

مقدادمحمودی گفت: داوطلبان می‌توانند برای مشاهد نتایج خود به سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان در رشته محل‌های قبولی، گفت: پذیرفته‌شدگان می‌توانند بر اساس مفاد اطلاعیه که همزمان با اسامی آنان بر روی سایت قرار می‌گیرد نسبت به انجام ثبت‌نام برای نیم سال دوم سال تحصیلی اقدام کنند.

منبع : سازمان سنجش و دانشگاه پیام نور

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

17 دیدگاه

  1. با سلام، متاسفانهمن هم مانند سایر دوستانی که پیشتر پیام داده اند شماره داوطلبی ام را در اسناد دریافتی ندارم و امروز که نهم اسفند ماه است هنوز شیوه ای برای دریافت آن پیدا نکردم، با عضویت در سایت سنجش نیز درخواست نامه ای برای ادمین وبگاه ارسال نمودم اما متاسفانه تاکنون جوابی داده نشده ممنون میشوم شماره تماس یا راهکاری برای ثبت نام سامانه گلستان شما که همه ی مراحل آن وابستگی به درج شماره داوطلبی دارد ارایه بفرمایید.

  2. من دانشجو رسمی دانشگاه پیام نور هستم و بدون ازمون هم قبول شدم یعنی دو تا رشته رسمی دانشگاه پیام نور میخواستم بدونم میشه من ثبت نام غیر حضوری پذیرش بدون ازمونم انجام بدم بعد از رشته قبلی انصراف بدم یا باید قبل از پذیرش غیر حضوری از رشته قبلیم انصراف بدم؟ تو رو خدا زود جواب بدید

  3. سلام من دانشجو مدیریت اجرایی هستم این ترم انتخاب واحد هم کردم بعد جواب ثبت نام بدون ازمون اومد مکانیک قبول شدم حالا میخوام مدیریت اجرایی انصراف بدم برم مکانیک ثبت نام کنم سوال من این هست که موقع انصراف پول انتخاب واحد این ترم مدیریت اجرایی ازم میگیرن یا نه؟
    راهی هست پول انتخاب واد مدیریت اجرایی ندم و انصراف بدم؟

  4. ممنون میشم جواب سئوالام رو بدید و اینکه کارشناسی بدون آزمون رو می تونم غیر حضوری کنم؟

  5. من شماره داوطلبی ندارم یعنی هیچکس نداره فقط و فقط یه شماره پرونده داریم؟
    شما پیگیری کنید شاید از ما بدون ازمون ها فرق داره پیگیری کنید زود جواب بدید؟

  6. شماره داوطلبی کدوم هست ما فقط یه شماره پرونده داریم؟

    • در کارنامه قبولی جلوی شماره پرونده شماره داوطلبی هست یکمی دقت بفرمایید اگر نیست با دانشگاه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *