اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور پیشگام در ارائه شیوه آموزش مجازی

ارائه شیوه آموزش مجازی

ارائه شیوه آموزش مجازی - دانشگاه پیام نور
ارائه شیوه آموزش مجازی – دانشگاه پیام نور

دکتر حسامی گفت: دانشگاه پیام نور در استفاده از شیوه آموزش مجازی بسیار فعال بوده و گسترده ترین شبکه آموزش الکترونیکی را در سطح کشور در اختیار دارد.

به گزارش دانشگاه نیوز :دکتر حسامی گفت: دانشگاه پیام نور در استفاده از شیوه آموزش مجازی بسیار فعال بوده و گسترده ترین شبکه آموزش الکترونیکی را در سطح کشور در اختیار دارد. این دانشگاه با استفاده از فناوری روز ، بسیاری از نارسایی ها و مشکلات آموزشی را برطرف کرده و با شعار ” آموزش برای همه ، همه وقت و همه جا” امکان تحصیل از طریق شبکه مجازی را برای تمامی دانشجویانش فراهم کرده است.

قائم مقام ریاست دانشگاه پیام نور در سمینار بین منطقه ای آسیب های وارده به آموزش و راه های جلوگیری از آن در دانشگاه علم و صنعت افزود: ظرفیت سازی به معنای ایجاد ، بهره برداری و حفظ پایدار ظرفیت ها به منظور کاهش فقر، افزایش خوداتکایی و بهبود زندگی مردم است که از طریق منابع درونی و تقویت قابلیت ها و امکانات موجود اتفاق می افتد.

وی افزود: یکی از لوازم رسیدن به کشور توسعه یافته ، تولید علم و دانش و نقطه شروع آن مقوله آموزش است . بزرگ ترین بخش مولد در جامعه بخش آموزش است و چنانچه کشوری از آن چشم پوشی کند ، از رقبای جهانی عقب می ماند.

دکتر حسامی گفت: امروزه برخی از مسائل و موضوعات جوامع اثر و انعکاس جهانی یافته و کارکرد آینده آموزش پیچیده تر شده است. حفظ صلح، رشد اقتصادی و دسترسی به توسعه های علمی و حفظ محیط زیست و میراث فرهنگی همگی از کارکردهایی هستند که به کیفیت آموزش جوامع مربوط می شود.

وی تصریح کرد: مسائل ، مشکلات و آسیب هایی که به دلیل گستردگی سرزمین، پراکندگی جمعیت، ناکافی بودن ظرفیت های آموزش عالی، کمبود بودجه آموزشی ، عدم استفاده و دسترسی به اساتید مجرب، سوانح طبیعی، جنگ و … باعث محدودیت در بخش آموزش و محروم ماندن عده بسیاری از تحصیل می شود.

وی گفت: این آسیب ها ضرورت استفاده از آموزش از راه دور و شیوه های مجازی ، همگانی کردن امر آموزش و رفع نابرابری های آموزشی را محرز می نماید.

وی تصریح کرد: شیوه آموزش مجازی که در دانشگاه پیام نور نیز استفاده می شود، امکان یادگیری آسان و سریع ، تقسیم مطالب درسی، امکان تبادل افکار استاد و دانشجو از طریق تالارهای گفتگو و … را فراهم می کند. این دانشگاه توانسته با ایجاد ظرفیت پایدار ، بسیاری از محتوای دروس را در مقاطع مختلف به صورت الکترونیکی در اختیار فراگیران قرار دهد.

منبع : دانشگاه پیام نور

تهیه وتنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *