اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
زیاری ریس دانشگاه پیام نور

نمره رییس دانشگاه پیام‌ نور به پیام‌ نوری‌ ها

نمره رییس دانشگاه پیام‌ نور به پیام‌ نوری‌ ها

نمره رییس دانشگاه پیام‌ نور به پیام‌ نوری‌ ها
نمره رییس دانشگاه پیام‌ نور به پیام‌ نوری‌ ها

نمره رییس دانشگاه پیام‌ نور به پیام‌ نوری‌ ها : رییس دانشگاه پیام‌نور، گفت: نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری اهداف بلند و بزرگی است که در رشد و تعالی کشور نقش بسزایی خواهد داشت.

دکتر حسن زیاری در دیدار با معاونان، اعضای هیات علمی و کارکنان در سال جدید، گفت: نامگذاری سال‌ها به این معنا نیست که محوریت اهداف خود در سال‌های گذشته را فراموش کنیم، چرا که در سال جدید باید علاوه بر حماسه اقتصادی در صحنه‌های سیاسی و انتخاباتی پرشورتر از سال گذشته حضور یابیم.

وی افزود: سال 91 با تمامی فراز و نشیب‌هایش سالی پربرکت همراه با پیشرفت‌های موفق در عرصه‌های مختلف علمی بود و این پیشرفت‌ها در حدی بود که دشمنان تاب تحمل آن را نداشته و بر فشارهای خود در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و … افزودند.

قائم مقام وزیر علوم با بیان اینکه سال 91 برای دانشگاه پیام نور سختی‌هایی را به همراه داشت، تصریح کرد: اما در کنار آن برکات بسیار خوبی هم نصیب این دانشگاه شد، که در این راستا می‌توان به بسترسازی ایجاد امکانات رشته‌های ارشد و دکتری، تجهیز و ساماندهی مراکز آموزشی، به ثمر رسیدن پروژه‌های عمرانی و پیشرفت‌های علمی این دانشگاه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه به تلاش‌های همکارانم در دانشگاه پیام نور نمره بالای 19 می‌دهم، اظهارکرد: تلاش و همت شبانه‌روزی تمامی کارکنان پیام‌نور موجبات توفیقات روز افزون این دانشگاه را فراهم کرده است، که امیدواریم در سال 92 با حضور گسترده‌تر، پیشرفت‌های بیشتری را رقم بزنیم.

منبع : ایسنا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. دورود بر شما مدیر محترم
    میشه بفرمایید کی محل آزمون امتحانات رو مشخص میکنند ،آخه گفتید دانشجویان ارشد میتونن در شهر خودشون امتحان بدن خواستم بدونم چه طوری این کار انجام میشه؟؟؟از طرف دانشگاه اطلاعیه میدن یا…؟؟؟؟

    • بله از طریق خبرها منتظر باشید تا زمان انتخاب محل آزمون که از طریق همان سیستم گلستان اعلام گردد فقط باید مد نظر داشته باشید که نباید بدهکاری برای شهریه داشته باشید تا در سیستم انتخاب محل آزمون فعال باشد

  2. سلام.ممنون از سایت خوبتون.من بهمن امسال ارشد فراگیر قبول شدم.پایان نامه هم ندارم.میتونم اسفند 92کنکور دکترا بدم؟تیر 93 درسم تمومه چون همه درسام جز زبان قبول شدم.این ترمم 13 واحد دارم.دو تا 12 تا واحد بگیرم تمومه یعنی به ترم 4 نمی رسم.ممنون میشم راهنماییم کنید

    • در دفترچه ثبت نام دکتری آخرین تاریخی که فرصت دارید فارغ التحصیل شوید تا بتوانید دکتری آزمون دهید ذکر می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *