اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم نیمسال دوم 91-92 پیام نور

آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم
آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم

آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم

آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ و ثبت نمرات عملی دروس نیمسال اول 92-91 پیام نور  دانشگاه پیام نور اعلام شد

آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم دانشجویان کارشناسی 3 خرداد 92 و برای دانشجویان کارشناسی ارشد تا 4 تیرماه 92 می باشد

بنابراین مراکز ، واحد ها و اساتید دانشگاه پیام نور فقط تا تاریخ های اعلام شده فرصت خواهند داشت نمرات میان ترم نیمسال دوم را در سیستم گلستان برای دانشجویان وارد و ثبت نمایند لازم به ذکر است بعد از تاریخ اعلام شده امکان ثبت نمره میان ترم در سیستم گلستان دیگر فراهم نخواهد شد این تاریخ با تاکید فراوان تمدید نخواهد شد!

به کلیه دانشجویان پیام نور توصیه می کنیم در صورتی که نمره میان ترم آنها هنوز در سیستم ثبت نشده است پیگیری لازم را در این زمینه خودشان انجام دهند !

همچنین مهلت ثبت نمرات عملی نیمسال اول ۹۲-۹۱ در سیستم گلستان براساس اعلام دانشگاه پیام نور تا 20 خرداد 92 می باشد !

با توجه به اینکه سنجش فعالیتهای آموزشی هر دانشجو در طول ترم توسط اساتید ، برای دانشجویان و اساتید از اهمیت خاصی برخوردار است، لذا برای جلوگیری از تضییع حقوق دانشجویان ، به اطلاع می رساند با توجه به تغییر تاریخ امتحانات ، مهلت ثبت نمرات میان ترم نیمسال دوم ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور به شرح زیر می باشد :

دوره کارشناسی حداکثر تا تاریخ ۳ خرداد ۱۳۹۲

دوره کارشناسی ارشد حداکثر تا تاریخ ۴ تیر ۱۳۹۲

مقتضی است دستور فرمائید به اساتید محترم اطلاع رسانی کامل و سریع انجام شود تا نسبت به ثبت نمره میان ترم دانشجویان به موقع اقدام نمایند و به دانشجویان نیز اطلاع دهند که قبل از شروع امتحانات می بایست از اساتید ثبت نمرات میان ترم خود را پیگیری نمایند. ضمناً یاد آور می شود که مهلت اعلام شده تمدید نخواهد شد و مسئولیت کوتاهی در این باره به عهده استاد درس می باشد.

آخرین مهلت ثبت نمرات عملی دروس نیمسال اول ۹۲-۹۱ پیام نور

(دقت داشته باشید این مهلت اعلام شده مربوط به نیمسال اول ۹۲-۹۱ می باشد)

همچنین پیرو نامه شماره ۱۱۱۷/د/۱۰۰۲۴۷ مورخ ۱ اردیبهشت ۹۲ با عنایت به اینکه آخرین مهلت ثبت نمرات عملی نیمسال اول ۹۲-۹۱ تا تاریخ ۲۰ خرداد ۹۲ می­باشد، مقتضی است در اسرع وقت به اساتیدی که تاکنون نسبت به ثبت نمرات عملی دروس مربوطه در نیمسال اول ۹۲-۹۱ اقدام ننموده­­اند، اطلاع رسانی شود. شایان ذکر است به هیچ عنوان بعد از این تاریخ امکان ثبت نمرات عملی امکانپذیر نمی­باشد.

منبع : پیام نور نا و اخبار پیام نور

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *