اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

امکان جدید در پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور

پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور 

پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور
پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور

امکان پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور از طریق دستگاههای خودپرداز (ATM) بانک صادرات فراهم شد.

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور می رساند؛امکان پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور از طریق دستگاههای خودپرداز (ATM) بانک صادرات ( سایر خدمات  -> بخش پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور ) فعال شده است.

در همین زمینه رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت : از این پس همه پرداخت های مالی دانشجویان این دانشگاه بدون نیاز به مراجعه به بانک انجام می شود.

حسن علیزاده افزود: درهماهنگی با بانک صادرات ایران ، دانشجویان می توانند از یکی از روش های پرداخت از طریق درگاه اینترنتی ، پرداخت با دستگاه خودپرداز این بانک و یا پرداخت بادستگاه کارت خوان ( poss ) بانک صادرات در هر مکان برای پرداخت شهریه و دیگر پرداخت های مالی خود اقدام کنند.

وی گفت : با استفاده از این روش که از اوایل اردیبهشت امکان پذیر شده است ، پرداخت های دانشجویان در لحظه در سیستم جامع الکترونیکی این دانشگاه اعمال می شود .

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران افزود : این طرح در سراسر کشور نیز به زودی اجرا می شود و یکی از مهمترین برنامه های ما در استان تهران ، فرآیند سازی و چابک سازی همه فعالیت ها برای افزایش رضایتمندی دانشجویان و کارکنان است .

لذا دانشجویان محترم جهت پرداخت شهریه نیازی به مراجعه حضوری به بانک صادرات و تکمیل فیش و… ندارند و می توانند از طریق خودپردازهای بانک صادرات نسبت به پرداخت شهریه خود اقدام نمایند.

ضمنا در صورتی که شهریه از طریق خودپردازهای بانک صادرات پرداخت شود، بلافاصله در سیستم جامع گلستان ثبت می شود.

همچنین امکان پرداخت اینترنتی شهریه دانشگاه پیام نور هم به زودی فعال خواهد شد که به محض فعال شدن از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

دقت داشته باشید فقط از طریق دستگاه های خودپرداز (ATM) بانک صادرات این امر امکان پذیر می باشد.

نکته : توجه کنید که این موضوع از طرف سازمان مرکزی تایید شده است و به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور نیز ابلاغ شده است.

طبق اطلاعیه سیستم گلستان اعلام شده است:

به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند جهت پرداخت شهریه دانشجویی به شماره حساب های بانک صادرات مندرج در گزارش 101 یا 163 صرفا می بایست از طریق مراجعه حضوری وتکمیل فیش به بانک شهریه به بانک صادرات اقدام نمایند. شایان ذکر است مطابق اعلام بانک صادرات پرداخت از ATM و…. مورد تائید نمی باشد و مسئولیت هرگونه مغایرت بعهده دانشجو می باشد.

منبع : پیام نور نا و سیستم گلستان

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *