اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

آغاز امتحانات پایان ترم پیام نور | وضعیت امتحانات بدون کاغذ

آغاز امتحانات پایان ترم پیام نور 

آغاز امتحانات پایان ترم پیام نور
آغاز امتحانات پایان ترم پیام نور
آغاز امتحانات پایان ترم پیام نور : معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: امتحانا پایان ترم دانشگاه پیام نور از امروز 31 اردیبهشت 1392 آغاز می شود.
علیرضا دل افکار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور از امروز آغاز می شود، گفت: امتحانات دانشگاه پیام نور ازامروز در 500 مرکز آغاز می شود و تا 22 خرداد ادامه دارد.

وی با اشاره به امتحانات بدون کاغذ در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: به تمام مراکز اعلام شده در مقطع کارشناسی حداقل برای ظرفیت 20 نفره امتحانات بدون کاغذ برگزار شود، اما فعلاً امتحانات مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به شیوه سابق برگزار می شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه در هر روز 5 نوبت امتحانی برگزار می شود، درباره شیوه دریافت نمره در امتحانات بدون کاغذ به مهر گفت: در صورتی که دانشجو تمایل داشته باشد می تواند بعد از پایان امتحان بدون کاغذ، دکمه دریافت نمره را فشار دهد و نتیجه امتحانش را مشاهده کند.

دل افکار تاکید کرد: در امتحانات بدون کاغذ سوالات یکسان است اما ترتیب چینش سوالات و حتی گزینه ها روی هر سیستمی و برای دانشجویان متفاوت است.

همچنین از خبرگزاری اخبار پیام نور بخوانید :

به تمام مراکز پیام نور اعلام شده است در مقطع کارشناسی حداقل برای ظرفیت 20 نفره ، امتحانات بدون کاغذ به صورت الکترونیکی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91 برگزار شود (البته این وعده ای می باشد که یکی از مسوولین دانشگاه پیام نور داده است)

درباره شیوه دریافت نمره در امتحانات بدون کاغذ مسوولین پیام نور می گویند در صورتی که دانشجو تمایل داشته باشد می تواند بعد از پایان امتحان بدون کاغذ، دکمه دریافت نمره را فشار دهد و نتیجه امتحانش را مشاهده کند البته در این رابطه برخی مراکز با مشاهده نمره بلافاصله بعد از امتحان بعلت بار روانی که به دنبال خواهد داشت مخالفت کرده اند 
در امتحانات بدون کاغذ سوالات یکسان است اما ترتیب چینش سوالات و حتی گزینه ها روی هر سیستمی و برای دانشجویان متفاوت است.امتحانات مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت کاغذی برگزار می شود.

منبع : خبرگزاری مهر و اخبارپیام نور

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *