اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
زیاری ریس دانشگاه پیام نور

تبعیض در استخدام فارغ التحصیلان پیام نور با دیگر دانشگاه ها تخلف است

تبعیض در استخدام فارغ التحصیلان پیام نور
تبعیض در استخدام فارغ التحصیلان پیام نور

تبعیض در استخدام فارغ التحصیلان پیام نور

رییس دانشگاه پیام نور تاکید کرد: تبعیض میان فارغ التحصیلان پیام نور با دیگر دانشگاه های دولتی در استخدام های سازمان ها و ارگان ها از دیدگاه دیوان عدالت اداری، تخلف محسوب می شود.

«حسن زیاری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: درس خواندن و نمره آوردن در دانشگاه پیام نور بسیار سخت تر از دانشگاه های حضوری است زیرا این دانشگاه، کتاب محور و محتوا محور است و دانشجو برای امتحان باید تمام کتاب را بخواند درحالیکه در دیگر دانشگاه ها یا جزوه و یا بخش هایی از کتاب که استاد آنها را تدریس کرده است به دانشجو تکلیف می شود.

وی افزود: با وجود این سختی ها متاسفانه بعضی دستگاه ها در آگهی های استخدام خود مطالبی را عنوان می کنند که فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی به استثنای پیام نور را جذب می کنند که این کار تخلف است.
زیاری خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است که مدارک فارغ التحصیلی آن در داخل و خارج کشور مورد تایید و معتبر است.

وی تصریح کرد که با پیگیری های دانشگاه پیام نور، دیوان عدالت اداری و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری به صورت رسمی و کتبی اعلام کرده اند که هر دستگاهی که از استخدام فارغ التحصیلان پیام نور خودداری کند تخلف کرده و بالاترین مقام آن دستگاه باید در این رابطه پاسخگو باشد.

رییس دانشگاه پیام نور، شمار پذیرفته شدگان فارغ التحصیلان پیام نور در مقاطع تحصیلی بالاتر را نشانگر سطح آموزشی مطلوب آنها عنوان کرد و گفت: فارغ التحصیلان پیام نور در راهیابی به مقاطع تحصیلی بالاتر بسیار موفق عمل کرده اند و هیچکس نسبت به توانایی های علمی آنها تردید ندارد.

دانشگاه پیام نور با حدود ۵۴۰ مرکز و واحد، بیش از یک میلیون دانشجو در سراسر کشور دارد.

منبع : ایرنا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *