اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
آغاز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

آغاز مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد | ظرفیت نهایی پذیرش

آغاز مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد
آغاز مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

آغاز مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه متقاضیان دکتری از 11 خرداد آغاز می‌شود. رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز مصاحبه 13 رشته آزمون دکتری از یازدهم خرداد ماه، گفت: 2000 نفر در دوره با آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد پذیرفته می‌شوند.

دکتر ناصر اقبالی در نشست خبری با اشاره به شرکت 65 هزار داوطلب در آزمون دکتری با آزمون دانشگاه آزاد، اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در دوره با آزمون 2000 نفر و در دوره بدون آزمون 400 نفر است.

رقابت های آزمون دکتری سال ۹۲ دانشگاه آزاد که برای اولین بار به صورت تستی برگزار شد در ۱۷۶ رشته و برای ۳۶۵ رشته محل صورت گرفت.

وی با بیان اینکه مصاحبه متقاضیان دکتری از 11 خرداد آغاز می‌شود، اظهار کرد: مصاحبه داوطلبان این دوره از آزمون تا پایان مرداد ادامه دارد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص رشته‌هایی که زمان مصاحبه آنها اعلام شده است، گفت: در حال حاضر زمان مصاحبه رشته‌های زبان و ادبیات عرب مدیریت محیط زیست (مدیریت محیط زیست)، مدیریت محیط زیست (حقوق محیط زیست)، فیزیک، ژئو فیزیک، هواشناسی، آمار، مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک طراحی جامدات، مهندسی مکانیک تبدیل انرژی، مهندسی هوا فضا، مهندسی سیستم‌های انرژی و محیط زیست بر روی سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net اعلام شده و داوطلبان می‌توانند از زمان مصاحبه خود اطلاع کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعیه مربوط به اعلام زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری در ۱۳ رشته دانشگاه آزاد از روز گذشته، چهارم خردادماه بر روی پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net قرار گرفته است و زمان مصاحبه دیگر رشته ها نیز بتدریج از طریق همین سایت اینترنتی اعلام خواهد شد.

اقبالی به داوطلبانی که دعوت به مصاحبه شده اند توصیه کرد هنگام حضور در جلسه مصاحبه، سوابق علمی و تحقیقاتی، ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد خود را به همراه داشته باشند.
وی یادآور شد: سال گذشته حدود ۳۵ هزار نفر در آزمون دکتری دانشگاه آزاد شرکت کردند که امسال این تعداد به ۶۵ هزار نفر افزایش یافته است.
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد تصریح کرد که تعدادی از دانشجویان ممتاز و دارای شرایط لازم نیز به صورت بدون آزمون در مقطع دکتری دانشگاه آزاد، دعوت به مصاحبه می شوند که قبولی نهایی آنها مشروط به تایید آنها در مصاحبه است.
وی ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری با آزمون امسال دانشگاه آزاد را حدود دو هزار نفر ذکر کرد و گفت که حدود ۴۰۰ نفر نیز به صورت بدون آزمون در مقطع دکتری این دانشگاه پذیرفته خواهند شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا و ایرنا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد شهریه کارشناسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *