اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور مهندس مقداد محمودی

هشدار دانشگاه پیام نور به داوطلبان فراگیر | فعالیت غیرقانونی موسسات

هشدار دانشگاه پیام نور به داوطلبان فراگیر
هشدار دانشگاه پیام نور به داوطلبان فراگیر

هشدار دانشگاه پیام نور به داوطلبان فراگیر

دبیر شورای اطلاع رسانی پیام نور: فعالیت موسسات فراگیر غیرقانونی است

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور ضمن هشدار به کلیه داوطلبان دوره های فراگیر گفت: فعالیت موسسات فراگیر غیرقانونی بوده و دانشگاه در قبال متقاضیانی که در این موسسات ثبت نام می کنند هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

مقداد محمودی افزود: مجوز برگزاری دوره های فراگیر در سال تحصیلی 92-93 هنوز از سوی شورای محترم  گسترش آموزش عالی به دانشگاه پیام نور ابلاغ نشده و این در حالی است که برخی از موسسات فراگیر اقدام به ثبت نام متقاضیان کرده و با وعده های واهی پذیرش در دوره های فراگیر پیام نور، مبالغ گزافی را از آنها دریافت و در تبلیغات خود از ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه سراسری پیام نور استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: این موسسات برای جلب اعتماد اغلب به متقاضیان دانشگاه پیام نور می گویند که در صورت عدم ثبت نام در این موسسات امکان راهیابی آنها به دانشگاه پیام نور ممکن نیست و یا اینکه برای ورود به دانشگاه پیام نور داوطلبان باید ترم اول تحصیلی خود را در این موسسات بگذرانند. تمامی وعده های این موسسات خلاف واقع بوده و داوطلبان دانشگاه پیام نور باید بدانند که کلیه پذیرش ها در این دانشگاه از طریق کنکور سراسری سازمان سنجش خواهد بود و نتایج پذیرفته شدگان نیز توسط این سازمان اعلام می شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: حتی در صورت تایید و ابلاغ مجوز از سوی شورای محترم گسترش ، هنوز منابع و رشته های پذیرش در دوره های فراگیر مشخص نشده و قطعا امکان تغییر این منابع نسبت به سال قبل وجود خواهد داشت و معلوم نیست که موسسات فراگیر بر چه اساسی اقدام به پذیرش می کنند.
محمودی گفت: داوطلبان دوره های فراگیر پیام نور در نظر داشته باشند که باید کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به دانشگاه های معتبر کشور به ویژه دانشگاه پیام نور را از طریق سایت رسمی دریافت و  پیگیری نمایند.

وی افزود: بسیاری از موسساتی که دوره های فراگیر را تبلیغ می کنند دارای استانداردهای لازم نبوده و مورد تایید وزارت علوم و این دانشگاه نمی باشند . این دانشگاه در صورت لزوم  از طریق سایت رسمی دانشگاه اسامی موسسات مجاز فراگیر را که منطبق با استانداردهای پیام نور است برای اطلاع و اطمینان داوطلبان اعلام خواهد کرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور در پایان اظهار داشت: حتی در صورتی که قرار باشد دوره های فراگیر برگزار شود ، شرکت در کلاس های آمادگی الزامی نیست.

منبع : دانشگاه نیوز

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *