اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

ساعت کاری پیام‌نور در ماه رمضان | حذف کنکور کارشناسی | افزایش ساعات کلاس ها

ساعت کاری پیام‌نور در ماه رمضان
ساعت کاری پیام‌نور در ماه رمضان

ساعت کاری پیام‌نور در ماه رمضان

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور از ابلاغ بخشنامه‌ ساعت کار کارکنان این دانشگاه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

ابراهیم پور با اشاره به فرارسیدن ماه مهمانی خدا، ساعت شروع و خاتمه روزانه کارکنان دانشگاه در طول ماه مبارک رمضان را از ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر اعلام کرد.

حذف کنکور دانشگاه پیام نور صحت ندارد

حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: جذب دانشجوی دانشگاه پیام نور در بعضی از رشته‌ها بر اساس آزمون سراسری انجام می‌شود و این رشته‌ها در کمیته کارگروه ماده 4 پذیرش دانشجو تعیین شده است.

وی افزود: این یک مصوبه رسمی است و هر ساله در بهمن ماه جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور به همین شکل انجام می‌شود و حذف آزمون از این رشته‌ها خارج از نظر کارگروه ماده 4 انجام شدنی نیست.

توکلی تأکید کرد که  حذف کنکور دانشگاه پیام نور حداقل در سال جاری امکان‌پذیر نیست و شاید پس از مصوبه کارگروه از سال آینده اجرا شود.

افزایش ساعات کلاس های فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: ساعت درسی رشته های تخصصی دانشگاه پیام نور علاوه بر 8 تا 10 ساعتی که از قبل مصوب شده بود 2 تا 4 ساعت دیگر نیز اضافه شد.

دکتر حسن زیاری با اشاره به افزایش زمان کلاس های دروس تخصصی به ویژه فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور گفت: چندی پیش افزایش ساعت درسی دروس تخصصی به ویژه فنی و مهندسی در شورای دانشگاه پیام نور بررسی و مصوب شد که با توجه به محتوای دروس و تدریسی که توسط استاد انجام می شود زمان این دروس نسبت به دروس دیگر افزایش یابد.

وی ادامه داد: براساس مصوبه شورای دانشگاه، ساعت درسی که برای این دانشجویان برگزار می شود بین 8 تا 10 ساعت است که با توجه به دانشکده، دروس، محتوا و سختی دروس، می تواند 2 تا 4 ساعت دیگر نیز افزایش یابد.

توزیع کارتهای بانکی دانشجویی دانشگاه پیام نور جهت واریز شهریه از هفته آینده

کارت های الکترونیکی پراخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور ، به زودی به در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

امکان پرداخت الکترونیکی شهریه دانشگاه پیام نور فعال شده است و اواخر هفته آینده کارتهای الکترونیکی صادر شده برای هر دانشجو در اختیار آنها جهت واریز شهریه به صورت الکترونیکی قرار خواهد گرفت.

لذا دانشجویان محترم جهت پرداخت شهریه نیازی به مراجعه حضوری به بانک صادرات و تکمیل فیش و… ندارند و می توانند از طریق سامانه های پرداخت الکترونیکی نظیر خودپرداز، درگاه اینترنتی، تلفن بانک و دستگاه کارتخوان ( POS ) نسبت به پرداخت شهریه خود اقدام نمایند.

کارت های الکترونیکی پراخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور ، طبق بخشنامه سازمان مرکزی از اواخر هفته آینده در اختیار مراکز و واحدها قرار خواهند گرفت و مراکز و واحدها مسئول توزیع کارتهای بانکی بین دانشجویان آن مرکز و واحد می باشند.

مقدمات نصب دستگاه کارتخوان ( POS ) در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور نیز فراهم شده و دانشجویان از این پس می توانند به راحتی با حضور در مراکز و واحدهای دانشگاهی خود نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند.

منبع : ایسنا و پیام نور نا وخبرگزاری فارس

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *