اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

4 روش جدید پرداخت شهریه پیام نور

4 روش جدید پرداخت شهریه پیام نور
4 روش جدید پرداخت شهریه پیام نور

4 روش جدید پرداخت شهریه پیام نور

معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور گفت: از این پس با صدور کارت‌های اعتباری برای دانشجویان این دانشگاه، پرداخت شهریه از طریق درگاه‌های اینترنتی، ATM ،تلفن بانک و دستگاه‌های POS مستقر در دانشگاه انجام می‌شود.

معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور گفت: از این پس با صدور کارت‌های اعتباری برای دانشجویان این دانشگاه، پرداخت شهریه از طریق درگاه‌های اینترنتی، ATM ،تلفن بانک و دستگاه‌های POS مستقر در دانشگاه انجام می‌شود.

دکتر فرشاد ابراهیم‌پور معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور گفت: تا به امروز دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در سراسر کشور برای پرداخت شهریه در تمام مقاطع ناچار به پرداخت دستی شهریه در شعب بانک صادرات بودند.

وی افزود: در پرداخت‌های دستی، فایل مبالغ پرداخت شده بعد از 48 تا 72 ساعت از بانک به دانشگاه می‌رسید و سیستم سامانه‌ای گلستان دانشگاه پیام‌نور آن را اعمال می‌کرد.

معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه این فرآیند مشکلات زیادی برای دانشگاه و دانشجویان ایجاد می‌کرد، با هماهنگی که با بانک عامل دانشگاه پیام نور یعنی بانک صادرات انجام دادیم، قرار بر این شد که با صدور کارت‌های اعتباری برای دانشجویان دانشگاه پیام نور، پرداخت شهریه از چهار روش نوین از جمله پرداخت از طریق درگاه‌های اینترنتی، ATM ،تلفن بانک و دستگاه‌های POS مستقر در دانشگاه انجام شود و شهریه همان موقع به حساب دانشگاه واریز و سامانه گلستان آن را اعمال ‌کند.

ابراهیم‌پور همچنین خاطرنشان کرد: البته ما همچنان پرداخت دستی را حفظ کردیم اما این نوع پرداخت را نیز به شیوه‌های نوین انجام خواهیم داد.

همچنین چندی پیش نیز خبری درباره توزیع کارت های عابر بانک دانشجویان به شرح ذیل منتشر شد:

توزیع کارت عابربانک دانشجویان پیام نور بعد از تعطیلات تابستانی

معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: کارت عابربانک دانشجویان پیام نور برای پرداخت الکترونیکی شهریه بعد از تعطیلات تابستانی این دانشگاه توزیع می شود .

دکتر ابراهیم پور افزود: مقدمات صدور کارت عابربانک صادرات دانشجویان با اختصاص مبلغی  به عنوان هدیه به تفکیک هر استان در حال انجام است و نحوه توزیع کارت ها بعد از تعطیلات تابستانی دانشگاه اعلام می شود.
وی اظهار داشت: کارت های هر استان به تفکیک برای آنها ارسال و توسط دانشگاه مربوطه توزیع می شود و دانشجویان باید پس از دریافت کارت های عابربانک جهت فعال کردن آن به نزدیک ترین شعبه بانک صادرات مراجعه نمایند.
وی در مورد نحوه پرداخت الکترونیکی شهریه دانشجویان گفت: زمان و نحوه پرداخت الکترونیکی شهریه دانشجویان متعاقبا  اعلام می شود.
به گفته دکتر ابراهیم پور دانشگاه پیام نور برای نخستین بار در سراسر کشور با ارائه تسهیلات جدید امکان پرداخت الکترونیکی شهریه دانشجویان را فراهم کرده و با استفاده از این تسهیلات دانشجویان می توانند با کارت هایی که از طرف دانشگاه به نام  کلیه دانشجویان پیام نور صادر شده و به دانشجویان اهدا می شود، شهریه خود را از طریق سامانه های پرداخت الکترونیکی نظیر خودپرداز، درگاه اینترنتی، تلفن بانک و دستگاه کارتخوان( POS ) پرداخت کنند.

منبع : دانشگاه نیوز

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *