اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

گسترش رشته‌های کارشناسی ارشد مجازی در دانشگاه پیام‌نور

گسترش رشته‌های کارشناسی ارشد مجازی پیام نور
گسترش رشته‌های کارشناسی ارشد مجازی پیام نور

گسترش رشته‌های کارشناسی ارشد مجازی پیام نور

معاون دانشگاه پیام نور کشور گفت: با تسهیلات ایجاد شده دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد قبل از شروع امتحانات پایان نیمسال، می‌توانند شهردلخواه خود را به عنوان محل برگزاری آزمون‌های پایان ترم انتخاب کنند.

دکتر احمد آخوند در جمع اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور شیراز با اشاره به اینکه توسعه تحصیلات تکمیلی وافزایش رشته‌های فنی وحرفه ای در دستور کار دانشگاه پیام نور است، اظهار کرد: در بخش توسعه آموزش الکترونیکی، در حال حاضر امکان برگزاری 50 کلاس همزمان الکترونیکی با حضور 10 هزار دانشجو فراهم شده است.

وی با بیان اینکه 100هزارعنوان کتاب در کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور بارگذاری شده است، اظهار داشت: دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به این سامانه، به نشانی lib.pnu.ac.ir از منابع به روز جهانی در رشته‌های مختلف بهره‌مند شوند.

وی درباره بارگذاری کتاب‌های فارسی در کتابخانه دیجیتال نیز، گفت: در صورتی که ناشرین فایل فارسی کتب را دراختیار ما قرار دهند، آماده درج این منابع در سامانه مذکور هستیم.

معاون دانشگاه پیام نور تاکید کرد: دانشگاه پیام نور همزمان با ایجاد و توسعه آموزش‌های مجازی والکترونیکی اقدام به گسترش رشته‌های تحصیلی مجازی در مقطع کارشناسی ارشد کرده است که در نیمسال گذشته تعداد دانشجویان این شیوه آموزشی به 10هزار نفر رسیده است.

آخوند اضافه کرد: علاوه برسامانه آزمون که طراحی، ویراستاری، ارسال و رمزگذاری سوالات و اخذ آزمون را از طریق اینترنت میسر می‌سازد، سامانه تدوین کتاب نیز طراحی شده است که کلیه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه‌ها می‌توانند از این طریق در فراخوان تدوین کتاب شرکت کرده و آثار خود را پس از طی مراحل در انتشارات پیام نور به چاپ برسانند که در مدت راه‌اندازی این سامانه 1100 استاد در این فراخوان شرکت کرده و مجوز تالیف دریافت کرده‌اند.

منبع : ایسنا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *