اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

دانلود دفترچه ارشد فراگیر پیام نور 92 نوبت سیزدهم

دانلود دفترچه ارشد فراگیر پیام نور 92

دانلود دفترچه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت نوبت سیزدهم سال 92

همیشه آنلاین قدرتمندترین وب سایت فعال در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

دانلود دفترچه کنکور فراگیر کاشناسی ارشد سال 92 نوبت سیزدهم

بلاخره پس از مدتی انتظار دفترچه کارشناسی ارشد فراگیر سال 92 نوبت سیزدهم منتشر شد

دانلود دفترچه نوبت سیزدهم – برگزاری آذر ماه 92

دانلود دفترچه ارشد فراگیر پیام نور 92
دانلود دفترچه ارشد فراگیر پیام نور 92

لینک دانلود دفترچه ( کلیک کنید)

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط و ضوابط ،تاریخ و نحوه ثبت نام درآزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت سیزدهم دانشگاه پیام نور سال 1392

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت سیزدهم دانشگاه پیام‌نور سال 1392می‌رساند، که ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 14/07/92 آغاز و در روز شنبه 20/07/92 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت سیزدهم دانشگاه پیام نور سال 1392 اقدام نمایند.
1-  شرایط ثبت‌نام و پذیرش:
علاقمندان به تحصیل در دوره‌های فراگیر می‌بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به شرایط و ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی‌ ارشد منحصراً در یک رشته گرایش امتحانی ثبت‌نام و حداکثر در 20 (بیست) کدرشته محل از دوره‌های کارشناسی ‌ارشد دانشگاه پیام‌نور متقاضی ادامه تحصیل شوند.
2- فرآیند و زمان ثبت‌نام:
– زمان ثبت‌نام: ثبت‌نام دوره دانش‌پذیری کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور از تاریخ 14/7/92 آغاز و در پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 20/7/92 به پایان می‌رسد.
داوطلبان برای ثبت‌نام در دوره دانش‌پذیری کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور لازم است از بازه زمانی مذکور  به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با تکمیل اطلاعات اولیه و پرداخت اینترنتی مبلغ 500,000 ریال (معادل پنجاه هزار تومان) با استفاده از کارت‌های اعتباری عضو شبکه شتاب هر یک از بانک‌های جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
نکته قابل‌توجه: متقاضیان گرامی در پرداخت وجه ثبت‌نام دقت فرمایند، زیرا وجوه واریزی به هیچ‌عنوان قابل استرداد نمی‌باشد.
3- روش ثبت نام:
1- مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org
2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از پایگاه اینترنتی سازمان.
3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.
4- پرداخت هزینه ثبت‌نام بصورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب هر یک از بانک‌های جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان.
4- زمان توزیع کارت اینترنتی و برگزاری و محل آزمون:
براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور سال 1392 روز جمعه مورخ 29/9/1392 برگزار خواهد شد و دانش‌پذیران از تاریخ 27/9/92 لغایت 28/9/92 می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت ورود به جلسه و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.
محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت برای تعیین حوزه امتحانی (بند 32 تقاضانامه) در استان محل اقامت داوطلب می‌باشد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 6 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمایند.
5- دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی:
به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش‌نویس، با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. لازم بذکر است داوطلبان در ورود اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد ذکر شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک داوطلب، قبولی وی «کان لم یکن» تلقی شده و از تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.
6- توصیه‌های مهم:
1- داوطلبان توجه داشته باشند پس از تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام و ارسال عکس و پس از دریافت کدپیگیری ثبت‌نام خود می‌توانند در قسمت مشاهده چاپ اطلاعات ثبت‌نامی، اطلاعات خود را مشاهده و از آن یک نسخه چاپ کنند.
2- به داوطلبان توصیه می‌شود پس از تکمیل تقاضانامه و ثبت‌نام اینترنتی و دریافت کد پیگیری، یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نامی خود تهیه نموده و ضمن کنترل دقیق اطلاعات ثبت‌نام شده چنانچه مغایرتی در خصوص مشخصات ثبت‌نامی خود مشاهده می‌نمایند در تاریخ 14/7/1392 لغایت 22/7/1392 که به منظور ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شده است، به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه نموده و نسبت به اصلاح مشخصات و اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.
  7- نحوه گزینش دانشجو در دوره‌های فراگیر و تبدیل وضعیت:
1- نمره نهایی لازم برای قبولی بر اساس تأثیر 80 درصدی میانگین دروس حاصل از آزمون و تأثیر 20 درصدی میانگین معدل مدرک کارشناسی می‌باشد.
2- میانگین مدرک کارشناسی برای داوطلبانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند، حاصل میانگین دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می‌باشد.
3- تغییر وضعیت دانش‌پذیری به دانشجویی منوط به احراز شرایط مندرج در بند 3 دفترچه راهنمای ثبت‌نام (شرایط ثبت‌نام و پذیرش) و شرایط زیر است:
1-3- شرکت در آزمون‌های پایان نیمسال دانش‌پذیری مشتمل بر 8 تا 10 واحد درسی.
2-3- کسب نمره نهایی لازم با توجه به ظرفیت پذیرش در رشته محل‌های انتخابی متناسب با جدول شماره 4 دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
8- یادداشت:
1- هرگونه تغییری منحصراً از طریق اطلاعیه رسمی سازمان سنجش در نشریه پیک سنجش (هفته نامه خبری و اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) و سایت این سازمان و در صورت لزوم از طریق رسانه‌های گروهی اعلام خواهد شد.

2- در صورت لزوم داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های: 9-88923595-021 تماس و یا به بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

دانلود دفترچه ارشد فراگیر پیام نور 92

منبع : سازمان سنجش (مهرماه 92)

وب سایت همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

41 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید پاسخ دفترچه های سال 89 تا 92 از کجا میشه دانلود کرد ؟

  2. سلام سوالا کد داشتن کسی میدونه جریان چیه؟

    • در هر کد چینش گزینه ها جهت جلوگیری از تقلب فرق دارد ولی سوالات یکسان هستند

  3. جواب ازمون فراگیر ارشد نوبت 13 چه زمانی میاد؟ جوابهاش چه موقعی؟

    • دوست عزیز باید بدانید که کلید آزمون های فراگیر در هیچ دوره ای منتشر نمی شود

  4. سلام خسته نباشید
    واقعا زمان ثبت نام بعدی بهمن یا اسفند همین امسال هست؟
    مرسی

    • احتمالش زیاده خبر تغییر زمان آزمون فراگیر رو سایت بخونید در صورت تایید سازمان سنجش آزمونی در اردیبهشت یا خرداد برگزار میشه

  5. باسلام چه وقت نمونه سوالات آزمون دانش پذیری فراگیرکارشناسی ارشد نوبت سیزدهم بر روی سایت قرار می گیرد

  6. سلام
    درموردبرگزاری انتخاب رشته نیمه دوم سال 92 توضیح بفرمایید

  7. سلام من امسال نتونستم ثبت نام کنم
    آیا سال دیگه کارشناسی ارشد قطعا ثبت نام می شه یا نه؟
    اگه میشه جوابمو بدبد
    ممنون

  8. سلام کتابهای کامپیوتر نرم افزار تغییر کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوالهای کنکور قبل کاربرد دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. سلام
    در رشته mba یک منبع جدید (مدیریت استراتژیک پیشرفته) معرفی کردند اما اصلا کتابش تو بازار نیست !!!! به نظر شما آقایان اصلا به این موضوعات اهمیت می دهند ؟ حالا از کجا منبع مورد نظر را پیدا کنیم ؟
    ممنون

    • متاسفانه به علت تیراژ پایین این کتاب نایاب شده باید منتظر باشید چاپ مجدد انجام شود ( البته مشخ نیست که چاپ مجدد دارد یا خیر)

  10. سلام.چطوری میتونیم تعداد ثبت نام شدگان هر رشته روبا پایان ثبت نام بدونیم تا ببینیم رقابت در چه حدی خواهد بود؟

  11. با سلام مجدد.باتوجه به گفتهی سازمان سنجش منعی برای ادامه تحصیل دکتری در اموزش محور نیست اولویتهامونو تغییر بدیم خوبه؟به این ترتیب اول پژوهش محور تهران بعد اموزش محور تهران و بعد پژوهش محور بهشهر و اموزش محور بهشهرو…

    • سعی کنید پژوهش محور را الویت قرار بدهید البته دوری و نزدیکی و اعتبار دانشگاه به شهر نیز مد نظر قرار دهید

  12. سلام و خسته نباشید . آیا با مدرک آموزش محور میشه استاد دانشگاه شد ؟

    • شما کلکسیونی از سوالات رو جداگانه می پرسید بهتره یک تماس با مشاوره ما بگیرید تا کاملا راهنمایی بشید

  13. سلام و خسته نباشید . آیا بعد از قبولی در رشته معماری آموزش محور امکان تغییر رشته به پژوهش محور وجود داره؟

    • خیر امکان تغییر شیوه وجود ندارد ولی بازهم از طریق دانشگاه پیام نور پیگیری بفرمایید

  14. سلام هرچه سعی میکنم موفق به ثبت نام نمیشم مگه شروع نشده؟

  15. سلام.فرق اموزش محور با پژوهش محورو متوجه شدیم اما تغییر از پیوسته به ناپیوسته دیگه چیه اخه؟ دفترچه رو تغییر دادن و جز ناامیدی انگیزه ای نموند.

    • کدام قسمت دفترچه در مورد پیوسته و ناپیوسته توضیح داده است لطفا شماره صفحه را اعلام کنید

  16. سلام.ببخشید اول پژوهش محور کل کشور رو بزنم بعد اموزش محور؟اگه اموزش محور فبول شم کارشناسی ارشد ناپیوسته میشم؟این مشکلی ایجاد نمیکنه منی که کارشناسی تموم کردم

    • پژوهش محور یعنی با پایان نامه و آموزش محور بدون پایان نامه می باشد برای ادام تحصیل در دکتری بهتر است پژوهش محور را در الویت قرار دهید

  17. سلام و خسته نباشید. آیا می تونم از بندر عباس به تهران انتقالی یا مهمان بگیرم ؟ آیا با مدرک آموزش محور معماری می تونم در آزمون دکترا شرکت کنم ؟ آیا مدرک آموزش محور که پایان نامه ندارد برای استاد شدن با مدرک فوق لیسانس مشکل ایجاد می کند ؟

  18. با سلام
    جهت ثبت نام به سایت سازمان مراجعه کردم اما متاسفانه موفق نشدم درگاه پرداخت هزینه ثبت نام را پیدا کنم. لطفا راهنمایی می کنید
    ممنون

  19. با سلام
    دو سوال داشتم
    1- اگر من که ساکن تهرانم همدان یا قشم را برای فراگیر ارشد MBAانتخاب کنم در صورت قبولی باید برای شرکت در کلاس و امتحان به انجا بروم؟
    2- اگر کسی در این دوره قبول شود و ثبت نام نکند می تواند دوباره در ازمون فراگیر بعدی ثبت نام کند.
    با تشکر

    • فقط امتحانات پایان ترم را پس تغییر محل آزمون در سیستم پیام نور می توانید در مرکز پیام نور شهر خود برگزار کنید ولی کلاس ها در دانشگاه قبولی برگزار میگردد
      بله در ارشد فراگیر محرومیت ندارد می توانید مجددا هم شرکت کنید

  20. با سلام از اطلاع رسانی شما

    متاسفانه با این شرایط که هم کاهش ظرفیت بوده و هم مهر 93 حذف شده موفقیت در قبولی خیلی کاهش یافته و ثبت نام نکنیم بهتره چون واقعا” میشینیم میخونیم بعد نتایج را که اعلام میکنن شوک بهمون وارد میشه که 3 استرس میگیریم . خدا قوت

  21. درس مهندسی نرم افزار پیشرفته به جای طراحی الگوریتم پیشرفته در رشته نرم افزار درصورتی که درس طراحی را فروختید اگه امکان داره لطفا جزوه ای از درس مهندسی نرم افزار پیشرفته را به ایمیلم بفرستید

    • دوست عزیز مجموعه جزوات ما بروزرسانی رایگان داره و اعضای گروه در حال آماده سازی منابع درس جدید هستند که برای تمام کسانی که تهیه نمودند به رایگان ارسال خواهند نمود
      بزودی جهت دریافت به شما اطلاع داده خواهد شد

  22. چرا مهر سال اینده نداره؟؟؟؟
    خودتون گفتین داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *