اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
حسین توکلی

رقابت ۱۰۹ هزار نفر در آزمون ارشد فراگیر ۹۲ پیام نور

رقابت ۱۰۹ هزار نفر در آزمون ارشد فراگیر
رقابت ۱۰۹ هزار نفر در آزمون ارشد فراگیر

رقابت ۱۰۹ هزار نفر در آزمون ارشد فراگیر

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه پیام نور با رقابت 109 هزار و 884 نفر در روز جمعه 29 آذرماه برگزار می شود و داوطلبان از روز سه شنبه 26 آذرماه می توانند کارت آزمون خود را دریافت کنند.

دکتر سلیم بهرامی رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روز جمعه ۲۹ آذر ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون از روز چهارشنبه26 آذر ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org توزیع می‌شود.

آزمون از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان رأس ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد.

تعداد شرکت کننده نهایی در آزمون ارشد فراگیر پیام نور

دکتر حسین توکلی – مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: ثبت نام برای آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۲ دانشگاه پیام نور در ۱۲۵ کد رشته امتحانی از ۱۴ مهر ۹۲ از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد و با تمدید مهلت ثبت نام ۲۵ مهرماه پایان پذیرفت.

وی افزود: در این آزمون ۱۰۹ هزار و ۸۸۴ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۱ هزار و ۲ نفر زن و ۵۸ هزار و ۸۸۲ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۶٫۴۱ درصد داوطلبان زن و ۵۳٫۵۹ درصد داوطلبان مرد هستند.

زمان آزمون ارشد فراگیر و تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه آزمون

توکلی یادآور شد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون روز جمعه ۲۹ آذرماه ۹۲ در ۸۵ شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد و اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه پرینت کارت آزمون روز دوشنبه ۲۵ آدرماه ۹۲ بر روی سایت قرار می گیرد و در نشریه پیک سنجش هم منتشر می شود.

کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۲ بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند. اطلاعیه تکمیلی سازمان در این خصوص بر روی سایت این سازمان و همچنین نشریه پیک سنجش (هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) روز دوشنبه مورخ ۲۵ آذرماه ۹۲ درج خواهد شد.

محاسبه نمرات قبولی آزمون ارشد فراگیر پیام نور

 وی تصریح کرد: نمره نهایی لازم برای قبولی بر اساس تأثیر ۸۰ درصدی میانگین دروس حاصل از آزمون و تأثیر ۲۰ درصدی میانگین معدل مدرک کارشناسی می‌باشد.فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در بهمن ماه ۹۲ منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 92

نتایج این آزمون درهفته اول بهمن ماه اعلام و پذیرفته‌شدگان برای بهمن ۹۲ دانشجو می‌شوند.

منبع خبرگزاری مهر و ایسنا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

یک دیدگاه

  1. سلام. کارت آزمون اومده و آزمون نمره منفی نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *