اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

جزئیات اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر و تکمیل ظرفیت دکتری 92

جزئیات اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر و تکمیل ظرفیت دکتری 92
جزئیات اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر و تکمیل ظرفیت دکتری 92

جزئیات اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر و تکمیل ظرفیت دکتری 92

  • زمان اعلام نتایج فراگیر پیام نور و تعریف دروس جدید برای پذیرفته شدگان

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از زمان اعلام نتایج فراگیر این دانشگاه و تعریف دروس جدید برای پذیرفته شدگان خبر داد.

علیرضا دل افکار گفت: نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 اواسط بهمن اعلام می شود.

وی درباره تعریف دروس برای این دسته از پذیرفته شدگان، اظهار داشت: با توجه به اینکه این دسته از دانشجویان در نیمسال دوم تحصیلی وارد دانشگاه می شوند و ما دانشجوی ترم اولی نداریم، باید دروس جدید یعنی دروسی را که هنگام دانشپذیری نگذرانده اند و دروس ترم یک را برایشان تعریف کرد.به گفته معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، کلاسهای درس این دانشگاه از 6 بهمن ماه آغاز می شود و پذیرفته شدگان از نیمسال دوم و تا قبل از پایان سال به دانشگاه می آیند.

 

  • اعلام جزئیات نتیجه نهایی تکمیل ظرفیت دکتری

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام جزئیات تکمیل ظرفیت دکتری سال 92، گفت: یک هزار و 494 نفر در این آزمون پذیرفته شده‌اند.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتیجه نهایی تکمیل ظرفیت دکتری در روز چهارشنبه 18 دی‌ماه، اعلام شد و در این دوره یک هزار و 494 نفر پذیرفته شدند.

وی افزود: از تعداد پذیرفته‌شدگان، 500 نفر زن و 994 نفر مرد هستند.

توکلی گفت: تمام پذیرفته شدگان باید بر اساس اطلاعیه‌ای که به همراه اسامی آنان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است با در دست داشتن مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام در کدرشته‌های قبولی در یکی از روزهای یکشنبه و دوشنبه 23 و 24 دی‌ماه به آموزشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی موسسات آموزش عالی و آموزشگاه‌‌ها برنامه زمانی دیگری برای ثبت‌نام در نظر گرفته‌اند توصیه می‌شود که پذیرفته شدگان ابتدا به سایت دانشگاه یا موسسه آموزش عالی موردنظر مراجعه کنند و در صورتیکه آن آموزشگاه یا موسسه، برنامه زمانی خاصی را اعلام کرده باشد باید بر اساس برنامه موسسه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

منبع : خبرگزاری فارس و مهر

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

11 دیدگاه

  1. باسلام
    آقی مدیر خودت میگی جامع ترین منبع پرسش و پاسخ فراگیر واز این تعریف تمجیدا ولی وقتی راجع به فراگیر سوال میکنیم میگی سوالتونو حذف کردیم به فلانجا مراجعه کنید شاید یه بدبختی به هیجا دسترسی نداره .
    توضیح واضح بدین لطفااااااا.
    جواب ارشد کی میاد این تناقصها چیه که یکی میگه 6بهمن یکی اواسط بهمن قرار بر چیه سردرگمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • دوست عزیز شما اگر به صفحه اول سایت مراجعه کنید از آخرین خبرها مطلع می شوید طبق آخرین خبر از سازمان سنجش در 7 بهمن نتایج اعلام میگردد دلیل اعلام تاریخ های متعدد هم هماهنگ نبودن مسئولان پیام نور با سازمان سنجش می باشد که تاریخ درست اعلام نمی شود
      ما در حد توان در حال پاسخگویی به تما سوالات مرتبط با زمینه فعالیت سایت می باشیم

  2. سلام
    اگه میشه در مورد دور جدید ثبت نام فراگیر اطلاع رسانی کنید

    • آخرین خبر تو سایت هیشت که معاون آموزشی پیام نور از احتمال برگزاری یک آزمون در اردیبهشت یا خرداد به شرط تایید سازمان سنجش داده است خبرهای جدید در این زمینه متعاقبا اعلام میگردد

  3. با سلام به مدیر عزیز
    ایا در ارشد فراگیر رشته بازار یابی
    با نمره
    تئوری مدبریت 15
    رفتار سازمانی 14
    استراتژیک 16
    زبان4
    احتمال قبولی در پژوهش محور قشم وجود دارد

    • قبلا هم تو نظرات گفتیم که این دوره با توجه به تغییرات در ظرفیت و ترم های پذیرش هیچگونه پیش بینی نمیشه داشت

  4. سلام ببخشید سوالم بی ربطه راجع به این خبری که دادین ولی جوابش واسم مهمه ممنون میشم اگر اطلاعی دارین جواب بدین.نمره دروس جبرانی یا پیش نیاز در رشته ارشد مدیریت اجرایی پیام نور چنده؟آخه انتها چارت درسی نوشته 12 ولی رشته های دیگه میگن 10 هستش.لطفا اگر قانونی داره بگین.

    • نمره قبولی تمام دروس در مقطع ارشد 12 هست اگر هم گفتند 10 مطمئن باشید برای کارشناسی است دقیقا در آخر برنامه ارائه دروس ذکر شده است

  5. یکی میگه هفته اول بهمن یکی دیگه میگه اواسط بهمن و بعدش می گه شروع کلاس ها از 6 بهمن که با اون اواسط بهمن تناقض پیدا می کنه!!!
    از همین الان که هرکس یه چیزی می گه معلومه در صورت قبولی باید با اتفاقات غیر منتظره دیگه ای هم مواجه بشیم.خدا خودش رحم کنه.

  6. با سلام و خسته نباشید خدمت شما به نظر شما بیشترین احتمال برای اعلام نتایج هفته اول بهمن یا اواسط بهمن ماه با تشکراز زحمات ارزنده ی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *