اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 93

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 92

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 92

پذیرفته‌شدگان آزمون ارشد فراگیر 92  “دانشگاه پیام نور” که در تاریخ 7بهمن اعلام شد از 19بهمن قادر به انتخاب واحد خواهند بود.

محمدهادی امی ناجی مدیردفتر برنامه‌ریزی حوزه ریاست دانشگاه پیام‌نور اظهار داشت: پذیرفته‌شدگان دوره فراگیر کارشناسی ارشد “دانشگاه پیام‌نور” که در تاریخ7بهمن اسامی آنها در پایگاه سازمان سنجش اعلام شد در تاریخ 19بهمن قادر به انتخاب واحد خواهند بود.

وی گفت: انتخاب واحد کاملاً به صورت الکترونیکی و از طریق سیستم گلستان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و دانشجویان باید با بارگذاری مدارک خود در این شبکه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.
وی افزود: دانشجویان مجوزهای عبور از سیستم گلستان را پس از طی مراحل ثبت‌نام دریافت خواهند کرد.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 92
زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 92

بزودی جزئیات و نحوه ثبت نام از همیشه آنلاین اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعاتی درباره ثبت نام قبول شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 92

  • دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده بوده و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.
  • ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان لازم است با مراجعه به سایت  http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.
  • پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.
  • دانشجویان پذیرفته شده می بایست کلیه دروسی را که نمره خام آن کمتر از 12 می باشد در نیمسال دوم 92-93 اخذ نمایند. در صورت عدم قبولی ، دانشجو می بایست دروس فوق را در اولین نیمسال تحصیلی ممکن اخذ و بگذراند.
  • دروس مردودی دانشپذیری (دروس جبرانی ) پس از قبولی با کد ۳ در کارنامه دانشجو ثبت می گردد و نمره آن از معدل کل حذف می شود.
  • درصورتی که رشته کارشناسی با رشته کارشناسی ارشد قبولی همنام نباشد به تشخیص گروه آموزشی و پژوهشی  مربوطه؛ دانشجو علاوه بر واحدهای مصوب مقطع کارشناسی ارشد باید واحدهای جبرانی ازمقطع کارشناسی همان رشته رادر اولین نیمسال تحصیلی ممکن اخذ و بگذراند.(درصورتی که  برای رشته ای دروس جبرانی تعریف نشده باشد باید دروس جبرانی توسط گروههای آموزشی و پژوهشی  استان تعیین گردد . )
  • افرادی که با استفاده از تسهیلات آموزشی به عنوان دانشجو پذیرفته شده اند اعم از کارکنان اداری و آموزشی دانشگاه پیام نور و همسر و فرزندان آنها و کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همسر و فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به آن وهمچنین کارکنان رسمی و پیمانی و قراردادی سازمانهای طرف قرار داد با دانشگاه (با توجه به جدول ذکر شده در دفترچه راهنما) و همچنین ایثارگران، جهادگران و رزمندگان ملزم به ارائه مدارک مثبته اشتغال به کار در سازمانهای یاد شده و تائیدیه سهمیه به هنگام ثبت نام هستند.از اینگونه پذیرفته شدگان باید گواهی لازم دال بر صحت ادعا اخذ و در پرونده ضبط گردد. ( برای کارکنان ارائه گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی الزامی است)
  • یادآوری مهم : کلیه مراکز / واحدها موظف هستند وضعیت سهمیه پذیرفته شدگان را به صورت محرمانه از سازمان مربوطه استعلام و تائیدیه آن را در پرونده دانشجو قرار دهند.
  • کارمندان استان ، مراکز و واحدهای تحت پوشش پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته درمرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. ضروری است در صورت قبولی در محل اشتغال از ثبت نام ادامه تحصیل آنها جلوگیری به عمل آید.

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ارشد فراگیر 92 :

(۱) اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تاییدوزارت علوم،تحقیقات و فناوری یاوزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی که درآن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد و تاریخ فراغت از تحصیل آن حداکثر ۳۰ بهمن 92 باشد.

تذکر: کلیه پذیرفته شدگان مدرک کارشناسی  معادل مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری   وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مطابق بند۲ و۳  صفحه ۲دفترچه ثبت نام اقدام شود.

(۱-۱) پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی(لیسانس) نمی باشند ؛ لازم است اصل گواهی دانش آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذکارشناسی(لیسانس)را ارائه نمایندکه درآن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده موردتایید وزارت علوم،تحقیقات فناوری یا وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی می باشد.

تبصره ۱ – براساس مصوبه شماره ۳۶۸ مورخ ۳ بهمن ۷۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی،طلاب و فضلاء حوزه علمیه که بر اساس مدارک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم و خراسان  دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده اند ، همانند دارندگان مدارک کارشناسی می توانند در رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی این دوره تحصیل نمایند.

تبصره ۲ – مدارک تحصیلی خارج از کشور در صورت تایید و برابری آن با مدارک کارشناسی داخلی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معتبر می باشد.

(۲) اصل شناسنامه و دو سری تصویر از تمام صفحات آن

(۳) اصل و تصویر کارت ملی(پشت و رو)

(۴) ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ با زمینه روشن تهیه شده در سال جاری(مشمولین ۱۲قطعه)

(۵) مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان )باتوجه به بندج  وجدول شماره ۱ مندرج درصفحه۳دفترچه راهنمای ثبت نام

شایان ذکر است چنانچه سهمیه پذیرفته شده ای مورد تائید قرار نگرفت؛ قبل از شروع نیمسال اول سال تحصیلی 93-94 از تحصیل نامبرده جلوگیری و اسامی این قبیل از پذیرفته شدگان به مرکز آزمون اعلام گردد.

مدارکی که لازم است به دقت بررسی و در موعد مقرر اقدام لازم معمول گردد:

۱- کلیه دانش آموختگان دوره های کارشناسی مورد تایید(بدون توجه به نوع مدرک تحصیلی) می تواننددر دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد سال ۱1392 ثبت نام نمایند.( پذیرفته شدگان سطح ۲ حوزه های علمیه فقط در رشته های علوم انسانی و معارف مجاز به تحصیل هستند).

۲- مطابق مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 1392 ؛لازم است پذیرفته شدگان حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن 92 در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شوند.بدیهی است از ثبت نام کسانی که تا تاریخ فوق فارغ التحصیل نمی شوند ممانعت به عمل آید.

۳- معدل کارشناسی (لیسانس) پذیرفته شدگان در فایل اطلاعات باید با معدل مندرج در مدرک کارشناسی(لیسانس) آنان برمبنای  ۰ تا ۲۰ یکسان باشد ، درصورت مشاهده مغایرت بررسی و حداکثر تا پایان اردیبهشت سال 93 به صورت یک لیست واحد به مرکز آزمون گزارش شود.

تبصره ۱- آن دسته از پذیرفته شدگانی که به هنگام ثبت نام و شرکت در این آزمون دانشجوی سال آخر بوده اند و حداکثرتا تاریخ ۳۰ بهمن 92 فارغ التحصیل شده اندلازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان تا تاریخ ثبت نام در دوره فراگیر ۱۶ مهر 92 بر اساس ۰ تا ۲۰  با معدل کل مربوط در فایل اطلاعات یکسان باشد،درصورت مغایرت نتیجه  به عنوان مغایرت معدل به مرکزآزمون گزارش شود.

تبصره ۲- از پذیرفته شدگان مشمول  که بهنگام ثبت نام قادر به ارائه گواهی معدل واحدهای گذارنده شده نمی باشند، به طور مشروط با اخذتعهد،ثبت نام به عمل آید . بدیهی است افراد مذکور باید قبل از ثبت نام برای نیمسال اول سال تحصیلی93-94  مدارک مربوطه را ارائه نمایند،درغیر این صورت برای نیمسال اول سال تحصیلی بعدی ازثبت نام آنان ممانعت به عمل آید.

تذکرات مهم :

۱- خواهشمند است مقرر دارند در صورتی که مشخصات شناسنامه ای پذیرفته شده ای با مشخصات شناسنامه ای مندرج در فایل اطلاعات و یاعنوان مدرک کارشناسی (لیسانس) با عنوان مندرج در مدرک فراغت از تحصیل مغایرت داشته باشد از پذیرفته شده موقتاً ثبت نام به عمل آید و کلیه موارد کتباً حداکثر یک ماه پس از ثبت نام به مرکز آزمون اعلام گردد. بدیهی است پس از تاریخ اعلام شده هیچ گونه اقدامی در خصوص این دسته از پذیرفته شدگان میسر نمی باشد.

۲- خواهشمند است مقرر فرمائید در صورتی که سهمیه پذیرفته شده ای با سهمیه   ثبت نامی  اعلام شده در فایل اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش مغایرت داشته باشد از ثبت نام وی ممانعت بعمل آورند و موضوع برای بررسی به مرکز آزمون اعلام گردد تا با در نظر گرفتن سهمیه واقعی ، وضعیت پذیرفته شده بررسی گردد. در صورت کسب حد نصاب لازم برای ادامه تحصیل، می بایست لیست اسامی این افراد حد اکثر تا پایان اردیبهشت سال 1392 به صورت یکجا بر حسب مورد مغایرت به مرکز آزمون اعلام گردد.

۳ – کلیه مراکز  و واحدهای مجری لازم است با رعایت ضوابط نسبت به ثبت نام و ترخیص از خدمت  پذیرفته شدگان مشمول اقدام نمایند.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 92

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

24 دیدگاه

  1. مسولان دانشگاه پیام نور
    امسال در ازمون فراگیرارشد92 خیلی خیلی نامردی کردن
    چون اکثردانشپذیران مثل بنده با تلاش فراوان وبا نمرات بالا هم پذیرش نکردند

  2. این روزهـــا عجیب احساس دلتنگی میکنم

    نمیدانم از دوستانم جدا مانده ام یا از خــــــدا…

    من شما رو لینک کردم

  3. سلام خسته نباشید

    ببخشید زمان بعدی آزمون فراگیر چه موقعی هستش؟

    شنیدم احتمالا اردیبهشت ماه آزمون دیگری برگزار خواهد شد

    چقدر احتمالش هست این آزمون دوباره برگزار شود

    با تشکر

  4. جناب مدیر من اولین نظر رو واسه این تاپیک گذاشتم و نظراتی که دوستان بعد از من اعلام کردن نشون داد سوالهای مشترکی داشتیم…!به هر حال ما به شما و همیشه انلاین بابت اطلاع رسانیتون اعتماد میکنیم…

    • قبلا هم بارها تو سایت توضیح داده ایم که تاریخی که سازمان سنجش اعلام میکنه برای تمام آزمون ها به صورت فرمالیته هست شما باید به زمانی پیام نور اعلام میکنه توجه کنید ثبت نام اینترنتی هست و تاریخ هم به دلیل درخواست های زیاد شما استعلام و درج نمودیم پس فعلا باید تا همان تاریخ و اطلاعیه های بعدی صبر کنید و توصیه می کنم اگر به ما اعتماد ندارید با مراکز قبولی خود تماس بگیرید و اکیدا از مراجعه حضوری خودداری نمایید چون ثبت نام اینترنتی هست
      تجربه چند ساله ما برای ما وظیفه کرده تا به شما اطلاع رسانی کنیم

      • مرسی از راهنمایی شما من این سایت رو هم به دوستام معرفی کردم امیدوارم همیشه پایدار باشید…

  5. سلام. درسی که توی کنکور زیر 12 شده رو باید توی اولین ترم دانشجویی بگیریمش یا می تونیم بزاریمش واسه ترمهای بعدی؟

    • بهتره زودتر پاس کنید چون امکان دارد پیش نیاز دروس ترم های بعد باشد و اینکه برای آزمون یکبار خونده شده بهتر در ترم جدید اخذ بشه تا نمره قبولی رو بیارید اگر بزارید برای ترم های بعد خوندنش بسیار مشکل میشه

  6. سلام دوست عزیز
    چرا این خبر ها رو سایت پیام نور نمی زنه ؟
    اطلاعیه ای هنوز تویه سایت سنجش هست که می گه ” دعوت می‌نماید با در دست داشتن مدارک لازم از تاریخ 15/11/92 لغایت 20/11/92 درساعات اداری صرفاً در کد قبولی اعلام شده‌ برای نیمسال دوم سال تحصیلی 93-1392 به مراکز مربوط مراجعه نمایند.”
    پس این اطلاعیه با این خبر تناقض داره ؟

  7. باسلام خدمت مدیریت سایت یک سوال داشتم ایا دروسی که نمره انها در امتحان دانشپذیری زیر 12 باشد اگر در هنگام دانشجویی اخذ شود وبالاتراز 12 گرفته شود ایا نمرات زیر 12 هنگام دانشپذیری در معدل کل محاسبه می شوند؟

  8. با سلام
    برای ترم اول خود دانشگاه واحدهارابرامون انتخاب می کنه یا خودمون باید انتخاب کنیم امکانش هست دراین باره توضیح دهید.

    با تشکر

    • دوست عزیز هنوز زمان انتخاب واحد نشده باید صبر کنید تا جزئیات و نحوه انتخاب واحد اعلام بشه
      انتخاب واحد ها رو باید خودتان انجام دهید که لیست ارائه دروس رشته هم بهتان داده می شود

  9. یعنی ثبت نام غیر حضوری هم نوزدهم شروع میشه؟ پس ثبت نام حضوری چی؟

  10. سلام.خسته نباشید
    میخواستم ازتون بپرسم که نمرات دروسی که در دوره دانشپذیری پاس کرده
    ایم و در حداقل 12 شده ایم در معدل کل تاثیر دارد؟

  11. سلام خسته نباشید
    من درست متوجه شدم ثبت نام اولیه اینترنتی از 19 بهمن انجام میشه؟تو سایتhttp://reg.pnu.ac.irرفتم در مورد ارشد توضیح واضحی نداده!لطفا اگه زحمتی نیست یه راهنمایی کوچولو بفرمایید وسوال دیگه اینکه مدارک رو باید اسکن کرد واین مدارکی که ذکر شده مربوط به ثبت نام حضوریه؟اگه درس پیش نیاز نداشته باشیم و رشته مطابق با کارشناسیمون باشه واحدها رو چطور انتخاب کنیم؟عذر میخوام زیاد شد.مرسی

    • به صراحت گفته شده 19 بهمن شما الان به سایت مراجعه کردید !!! یک روز قبل از زمان ثبت نام توضیحات برای ورود به سیستم و نحوه انتخاب واحد بروی همون سایت سیستم گلستان اطلاع رسانی میگردد مدارک در زمان ثبت نام اینترنتی اسکن و ارسال میگردد بعد از اعلام تاریخ و زمان مراجعه حضوری باید اصل مدارک رو ارائه نمایید
      برای انتخاب واحد در زمان انتخاب واحد توضیحات و لیست دروسی که باید اخذ نمایید ذکر می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *