اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
افزایش ظرفیت پذیرش دکتری

افزایش ظرفیت پذیرش دکتری | تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری

افزایش ظرفیت پذیرش دکتری

اصلاحیات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری سال 1393 اعلام شد و داوطلبان با توجه به تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری می توانند اصلاحات لازم را در فرم انتخاب رشته خود اعمال کنند.
داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری  (Ph.D) سال 1393 مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند تا روز دوشنبه نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

افزایش ظرفیت پذیرش دکتری
افزایش ظرفیت پذیرش دکتری

با توجه به اینکه بعضی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی پس از تدوین دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (شماره 2) آزمون مذکور، برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت کرده و یا اصلاحاتی در رشته های مورد پذیرش ارائه داد ه اند، متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین براساس کدرشته محل های این اطلاعیه نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد نظر اقدام کنند و چنانچه قبلاً انتخاب رشته کرده اند حداکثر تا پایان روز دوشنبه 8 اردیبهشت 93 نسبت به ویرایش انتخاب های خود اقدام کنند.

در بخش اصلاحیات مربوط به جداول کدرشته محل ها 37 کدرشته اصلاحات مربوط به گرایش های مرتبط را دارند. 9 کد رشته از ظرفیت پذیرش آزمون دکتری امسال حذف شده است. 33 کد رشته با افزایش ظرفیت و 4 کد رشته با کاهش ظرفیت مواجه شده اند.

همچنین رشته های جدید با پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان و غیرانتفاعی به مجموعه رشته های مورد پذیرش در آزمون دکتری اضافه شده است که داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش از تغییرات دفترچه آگاه شوند.

همچنین یادآور می شویم آزمون دکتری در سال 92 نیز افزایش ظرفیت داشته است.

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تمدید شد

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93 تا ساعت 24 روز دوشنبه، هشتم اردیبهشت ماه تمدید شد.

داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه، مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، تا روز دوشنبه هشتم اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت حداکثر 50 کد رشته‌ محل از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

با توجه به اینکه بعضی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پس از تدوین دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون مذکور، برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت کرده‌اند، فهرست رشته‌های جدید اضافه شده به دفترچه انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش به صورت اصلاحیه قابل دسترسی است.

همچنین در این دفترچه اصلاحاتی نیز درباره برخی از رشته‌های موجود قبلی انجام شده است.

بر همین اساس داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، حداکثر تا پایان روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته‌های تحصیلی و درج آن در سایت سازمان سنجش اقدام و چنانچه قبلاً انتخاب رشته کرده‌اند، می‌توانند نسبت به ویرایش انتخاب‌های خود اقدام کنند.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد شهریه کارشناسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *