اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
شماره تلفن های واحد و مراکز دانشگاه پیام نور

دانشجویان پیام‌نور از قانع‌ترین و نجیب‌ترین دانشجویان کشور

دانشجویان پیام‌نور از قانع‌ترین و نجیب‌ترین دانشجویان کشور

رئیس دانشگاه پیام نور در تقدیر از 183 دانش آموخته برتر دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان پیام نور از قانع ترین و نجیب ترین دانشجویان کشور هستند که از جمله افتخارات این دانشگاه است.

ابوالفضل فراهانی در چهارمین جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور با اشاره به دشواری فارغ التحصیل شدن در دانشگاه پیام نور گفت: دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور با توجه به اینکه بار اصلی آموزش بر عهده خودشان است باید مسیر دشواری را نسبت به سایر دانشجویان در جهت فارغ التحصیلی طی کنند. همه دانش آموختگانی که امروز در این جمع حضور دارند با دشواری و تلاش مضاعف توانسته اند این مهم را درک کرده و امروز افتخار دانش آموخته برتری را در مقطع تحصیلی خود، به خود اختصاص دهند.

دانشجویان پیام‌نور از قانع‌ترین و نجیب‌ترین دانشجویان کشور
دانشجویان پیام‌نور از قانع‌ترین و نجیب‌ترین دانشجویان کشور

نقش اساتید پیام نور در موفقیت دانشجویان

وی با بیان اینکه دانش آموختگانی که امروز در چهارمین جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور حضور دارند نماینده 700 هزار دانش آموخته در کشور هستند، گفت: نباید نقش اساتید زحمت کش را در این موفقیت نادیده گرفت اساتیدی که دانشجو را فرزند خود دانسته و همه تلاش خود را در زمینه موفقیت دانشجویان کرده اند.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به بومی گزینی در دانشگاه پیام نور، خاطرنشان کرد: بومی گزینی این امکان را برای دانشجو فراهم کرده که با تحصیل در فضای خانواده، حفظ اشتغال و کسب و کار خود در محل سکونت بستر ساز سلامت اجتماعی آنها باشد.

دانشجویان پیام‌نور از قانع‌ترین و نجیب‌ترین دانشجویان کشور

دکتر فراهانی گفت : دانشجویان دانشگاه پیام نور از جمله قانع ترین و نجیب ترین دانشجویان کشور هستند و امیدواریم در عالی ترین مدارج علمی شاهد موفقیت آنها باشیم.

دکتر فراهانی افزود : در این  جشن از 16 نفر دانش آموخته برتر دوره دکتری، 99 نفر از دانش آموختگان برتر کارشناسی ارشد و 68 نفر از دانش آموختگان برتر دوره کارشناسی تقدیر بعمل  می آید  و برای نخستین بار تعدادی از دانشجویان شاهد و ایثارگر که بالاترین معدل را کسب کرده بودند نیز تجلیل خواهند  شد

همچنین از تعدادی دانش آموخته مرکز افغانستان با حضور رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی افغانستان در تهران در این مراسم تقدیر شد.

از حاشیه های گفتنی این همایش می توان گفت چهارمین جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در حالی برگزار شد که با حضور دکتر فراهانی در نخستین حضور خود به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور در این مراسم با تشویق دانشجویان و استقبال گرم و صمیمی آنها مواجه شد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

2 دیدگاه

  1. سلام.مرسی از سایت خوبتون.من همیشه سوالاتمو از سایت شما خریدم و راضیم بودم
    فقط این ترم هنوز سوالات نیمسال قبل تکمیل نشده.میشه زودتر تکمیلش کنید؟ممنون میشم.

    • بخشی از سوالات نیمسال اول 92-93 تهیه شده که متعلق به دوره کارشناسی است و برخی هم مشترک با ارشد می باشد
      سعی مان بر این است که سریعتر تکمیل گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *