اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر در خرداد ماه انجام خواهد داشت

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر در خرداد ماه 93

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر در خرداد ماه 93
ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر در خرداد ماه 93

بلاخره خبر های ضد و نقیض و ناهماهنگی های مشهود بین مسئولان دانشگاه پیام نور و سازمان سنجش و آموزش کشور به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در 13 خرداد ماه منجر شد و خبری که دیروز به نقل از ریاست دانشگاه پیام نور منتشر شده بود را تحت شعاع خود قرار داد.

همچنین به اطلاع شما می رسانیم خبر لغو ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر خرداد ماه 93 تکذیب میگردد و طبق برنامه ریزی قبلی ثبت نام در خردادماه و آزمون در شهریور ماه برگزار میگردد.

بسیار خوشحالیم ، خبر قطعی را به نقل از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به اطلاع شما عزیزان برسانیم که تاریخ ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت چهاردهم دانشگاه پیام نور سال 1393 در 13 خردادماه ( 13 همین ماه ) سال جاری می باشد.

براساس آنچه که سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام کرده است کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور در نوبت چهاردهم سال 1393 می توانند از روز سه شنبه 13 خرداد تا پایان روز جمعه 21 خرداد 93 نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک خود اقدام کنند.
ثبت نام علاقمندان به شرکت در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همانند سال گذشته کاملا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد.

متن کامل اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور به شرح ذیل می باشد :

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام درآزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت چهاردهم دانشگاه پیام نور سال 1393

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت چهاردهم دانشگاه پیام نور سال 1393 می‌رساند، ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه مورخ 13/3/93 آغاز و در روز چهار‌شنبه مورخ 21/3/93 پایان می پذیرد.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (که در زمان ثبت‌نام از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی : www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت چهاردهم دانشگاه پیام نور سال 1393 اقدام نمایند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 575.000 (پانصد و هفتاد و پنج هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لازم به توضیح است آزمون فوق در روز جمعه مورخ 14/6/93 برگزار خواهد شد.

به نقل از خبرگزاری های پیام نور منابع آگاه از پیام نور می گویند پذیرش در این ثبت نام برای نیمسال مهر 93 و فقط به صورت پژوهش محور صورت می گیرد (صحت این مطلب تا زمان انتشار دفترچه مشخص نیست) بنابراین دواطلبان حداکثر تا ۳۱ شهریور 93 باید فارغ التحصیل شوند.
کلیه منابع و کد رشته محل ها در دفترچه منتشر خواهد شد
هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم 57 هزار و 500 تومان است که باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 93

زمان آزمون فراگیر کارشناسی ارشد روز جمعه 14 شهریور 93 تعیین شده است.

اطلاع رسانی درباره برگزاری آزمون ارشد فراگیر در شهریور توسط شما

متاسفانه خبری که توسط ریاست دانشگاه پیام نور درباره لغو برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر در خبرگزاری های مهر و ایسنا منتشر شده بود سبب گمراهی برخی از داوطلبان پیگیر ثبت نام در آزمون ارشد فراگیر شد که همینجا از کسانی که این خبر را مطالعه می کنند خواهشمندیم که موضوع را از طریق شفاهی یا در صورت داشتن سایت یا وبلاگ به اطلاع داوطلبان علاقمند و پیگیر برسانند تا دچار ضرر فرصتی و مالی نشوند

همیشه آنلاین نیز هر خبری را با ذکر منبع جهت اطلاع شما اعلام می کند و در فراز و نشیب های اعلام تاریخ و نا هماهنگی های مسئولان دانشگاه پیام نور با سازمان سنجش و آموزش کشور هیچگونه مسئولیت را برعهده نمی گیرد.

منبع : سایت سازمان سنجش و آموزش کشور

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

6 دیدگاه

  1. سلام.سوالات تکمیل نشدن؟من فقط روش و تحقیق و تحقیق در عملیات ترم قبل رو میخام.بقیش رو از سایت خودتون خریم.

  2. امکان برگزاری ازمون در اذرماه هم هست؟

  3. ممنون از اطلاع رسانی خوب شما
    من یک سایتی دیدم که اطلاعات خوبی برای انتخاب رشته می ده. توضیح خوبی در مورد رشته ها و شغل ها. سری بزنید
    مسیر ایرانی

  4. ممنون همیشه آنلاین که خبر خوبی دادی شادمون کردی
    الهی موفق بشوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *