اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

جزئیات آزمون ارشد فراگیر 93 نوبت چهاردهم پیام نور

جزئیات آزمون ارشد فراگیر 93 نوبت چهاردهم

ثبت‌نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه طی روزهای 13 تا 21 خرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود.

محمدعلی کریمی ، معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور اظهار داشت: ثبت‌نام دوره جدید کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه از روز سه شنبه سیزدهم خرداد تا 21 خردادماه 1393 آغاز می‌شود.

این مسئول افزود: تمام مراحل ثبت‌نام فراگیر به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می‌پذیرد.

جزئیات آزمون ارشد فراگیر 93 نوبت چهاردهم پیام نور
جزئیات آزمون ارشد فراگیر 93 نوبت چهاردهم پیام نور

زمان برگزاری آزمون ارشد فراگیر و اعلام نتایج آن

وی ادامه داد: آزمون این دوره نیز در روز چهاردهم شهریورماه برگزار خواهد شد که طبق توافق صورت که نتایج پذیرفته‌شدگان حداکثر تا روز بیستم مهرماه اعلام می‌شود.

برگزاری آزمون ارشد فراگیر فقط یکبار در سال

کریمی تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با سازمان سنجش از این پس آزمون فراگیر یک بار در طول سال برگزار می‌شود.

معاون آموزش و سنجش پیام نور بیان کرد: همچنین پذیرفته‌شدگان آزمون فراگیر در شهریورماه از نیمسال اول سال تحصیلی 94-1393 (پذیرش قبولی در ترم مهرماه ) مشغول به تحصیل خواهند شد.

حذف شیوه آموزش مجازی و آموزش محور از کارشناسی ارشد فراگیر

وی گفت: با پذیرش به شیوه آموزش مجازی، جذب دانشجو به شیوه آموزش‌ محور از فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور حذف شد.

وی با اعلام حذف پذیرش دانشجو از طریق فراگیر به شیوه آموزش‌محور ابراز داشت: با توجه به رویکرد دانشگاه پیرامون توسعه آموزش‌های مجازی و الکترونیکی، از این پس پذیرش دانشجو از طریق فراگیر فقط به شیوه سنتی ( پژوهش‌محور ) و شیوه آموزش مجازی صورت خواهد گرفت.

وی به طرح آمایش رشته ها اشاره کرد و گفت: در این راستا توقف پذیرش در بیش از 700 رشته محل در کشور آغاز این حرکت ملی است و انشاءالله سایر دانشگاه ها به ویژه دانشگاه های غیر دولتی نیز در این زمینه گام های عملی و مناسبی بردارند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور همچنین از خاتمه بازنگری و اصلاح آیین نامه تحصیلات تکمیلی و شروع بازنگری آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی خبر داد.

چگونگی ثبت نام در دوره های آموزش مجازی دانشگاه پیام نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو از طریق آموزش مجازی در دوره‌های فراگیر در ثبت‌نام جدید فقط در مراکز استان تهران به صورت پایلوت انجام می‌شود، علاقمندان از سراسر کشور نیز می‌توانند در رشته‌های مجازی آزمون فراگیر مراکز استان تهران ثبت‌نام کنند.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. با سلام من در آزمون نوبت چهاردهم کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با رتبه ی خیلی خیلی خوب قبول شده ام. مدرک کارشناسی من از مرکز آموزش عالی ضمن خدمت فرهنگیان ورودی 79 و فارغ التحصیل 81 می باشم ودر آزمون جامع هم شرکت نکرده ام قبلا ما با این مدرک برای ادامه تحصیل مشکل داشتیم اما با توجه به رفع این مشکل و برای اطمینان خاطر و با توجه به اینکه در مدرک من ” مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی(سابق) کشور ” قید شده است. آیا 1) مشکلی برای ثبت نام خواهم داشت؟ 2)آیا باید واحد بیشتری بگذرانم؟با سپاس فراوان

    • این موضوع از طریق مرکز قبولی پیگیری نمایید و اینکه اگر پس از پیش ثبت نام تایید شود مشکلی نخواهد داشت

  2. سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم
    خواهشمندم مرا راهنمایی کنین. برای درس حقوق معماری(اموزش محور) کارشناسی ارشد معماری یک کتاب بهم معرفی کنین. ممنون میشم بهم جواب بدین. تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *