اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

موفقیت چشمگیر در گسترش آزمونهای بدون کاغذ دانشگاه پیام نور

گسترش آزمونهای بدون کاغذ دانشگاه پیام نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از گسترش برگزاری آزمونهای بدون کاغذ در اکثر واحدهای این دانشگاه، خبر داد.

محمد علی کریمی در این باره، گفت: آزمونهای بدون کاغذ در دانشگاه پیام نور برای مقاطع کارشناسی و دوره های مجازی کارشناسی ارشد در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه دانشجویان از برگزاری هر دو آزمون بدون کاغذ و با کاغذ رضایت نسبی دارند، ادامه داد: آزمونهای بدون کاغذ برای درسهای تمام تستی رشته های مختلف برگزار می شود.

گسترش آزمونهای بدون کاغذ دانشگاه پیام نور
گسترش آزمونهای بدون کاغذ دانشگاه پیام نور

به گفته معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، امکان اعلام نمرات بعد از برگزاری هر دو نوع آزمون وجود دارد اما به دلیل عدم تاثیر گذاری بر سایر امتحانات، نتیجه نهایی هر آزمون بعد از پایان تمام امتحانات به دانشجویان اعلام می شود.

آزمون های الکترونیکی موفقیت بزرگ دانشگاه پیام نور در حوزه آموزش از راه دور و مجازی سازی

دکترمرتضی رضایی صوفی رییس دانشگاه پیام نوراستان گیلان در جریان بازدید از برگزاری آزمون های مراکز و واحدهای دانشگاهی پیام نور استان گفت : برگزاری آزمون های الکترونیکی و گذار از سیستم آزمون کاغذی که در چند سال اخیر در دانشگاه پیام نور شروع شده و بحمد الله در حال تسری در تمامی مقاطع و مراکز دانشگاهی پیام نور است، موفقیت بزرگ دانشگاه پیام نور در حوزه آموزش از راه دور و مجازی سازی دانش به شمار می رود.

وی افزود : این موفقیت یک گام بلند درجهت مجازی سازی والکترونیکی نمودن دانشگاه پیام نوراست.

وی ادامه داد : صحت و درستی برگزاری آزمون های دانشگاه پیام نور مثال زدنی و ممتاز است و این دانشگاه همواره با برگزاری آزمون های استاندارد و سالم در سطح کشور، با توجه به جمعیت بالای دانشجویی و کثرت مراکز دراقصی نقاط کشور به عنوان یکی از دانشگاههای موفق در برگزاری آزمون مطرح می گردد .
وی ادامه داد: طراحی سوالات استاندارد برای آزمون های دانشجویان در پایانهرنیمسال تحصیلی دراین دانشگاه نقش موثری در توسعه علمی و تربیت دانشجویانپژوهش محور دارد و به دلیل خودخوان بودن دروس و سیاست دانشجومحوری این دانشگاه ،  سطح آگاهی های تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نورمطلوب ارزیابی می گردد .

رضایت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از نحوه برگزاری آزمون‌های الکترونیکی

نماینده سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور کشور از رضایت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور کشور از نحوه برگزاری آزمون‌های الکترونیکی خبر داد.

منطقه لرستان، بنی مهد در جریان بازدید از مراحل برگزاری آزمون‎های پایان ترم دانشگاه پیام نور الشتر بیان کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور از نحوه برگزاری آزمون بدون کاغذ رضایت کامل دارند و سیاست دانشگاه نیز به برگزاری این شکل از آزمون است.

 وی افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور الشتر نیز از روند برگزاری امتحانات الکترونیکی، شروع امتحان و خدمات ارائه شده در مرکز راضی بودند و ارزیابی اینجانب نیز از دانشگاه پیام نور الشتر خیلی خوب و راضی کننده است.

 لازم به ذکر است، نماینده سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور همچنین با همراهی رئیس دانشگاه پیام نور لرستان از پروژه‎های عمرانی دانشگاه پیام نور الشتر بازدید کرد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

یک دیدگاه

  1. بسیار جالب بود .متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *