اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

ایجاد 15 رشته ارشد و دکتری پیام نور در برنامه آینده دانشگاه

ایجاد 15 رشته ارشد و دکتری پیام نور در برنامه آینده دانشگاه

مدیر آمایش رشته‌های دانشگاه پیام‌نور خوزستان با تبیین برنامه دانشگاه برای راه‌اندازی یک رشته جدید در مقطع دکتری و 14 رشته در مقطع کارشناسی‌ارشد، از موافقت شورای گسترش وزارت علوم با ایجاد رشته زبان‌شناسی همگانی در پیام‌نور اهواز خبرداد.

صادق کریمی اظهارکرد: این درخواست‌ها برای رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی ارائه شده‌ است و در حال حاضر در حال پیگیری است.

ایجاد 15 رشته ارشد و دکتری پیام نور در برنامه آینده دانشگاه
ایجاد 15 رشته ارشد و دکتری پیام نور در برنامه آینده دانشگاه

 وی با بیان این‌که دانشگاه پیام نور در مرکز اهواز متقاضی ایجاد رشته ادبیات فارسی در مقطع دکتری است، خاطرنشان کرد: بر این اساس ایجاد رشته‌های زمین شناسی اقتصادی، زمین شناسی چینه فسیل، جغرافیا گرایش برنامه ریزی شهری و جامعه شناسی فرهنگی در مقطع کارشناسی‌ارشد به‌ترتیب برای مراکز پیام نور ایذه، مسجدسلیمان، شوش و رامهرمز درخواست شده‌ است.

 مدیر آمایش رشته‌های دانشگاه پیام‌نور خوزستان افزود: همچنین دانشگاه در واحد دزفول متقاضی اخذ مجوز سه رشته علوم قرآن و حدیث، حقوق و اقتصاد اسلامی و در مرکز بهبهان متقاضی راه‌اندازی رشته روانشناسی تربیتی است؛ ایجاد رشته اقتصاد اسلامی در پیام‌نور آبادان و راه‌اندازی پنج رشته ریاضی- محض، زبان‌شناسی همگانی، زمین شناسی- رسوب شناسی، روانشناسی اسلامی و فقه و مبانی حقوق اسلامی در مرکز اهواز نیز در برنامه دانشگاه است.

 کریمی با بیان این‌که شورای گسترش وزارت علوم اخیرأ با راه‌اندازی رشته زبان‌شناسی همگانی در دانشگاه پیام‌نور اهواز موافقت کرد، اظهار داشت: پذیرش دانشجو در این رشته از مهرماه با ظرفیت حداقل 15 نفر آغاز می‌شود.

 وی با اشاره به اخذ مجوز ایجاد 6 رشته جدید در مقطع کارشناسی‌ارشد در سال 92، یادآور شد: در سال گذشته در مرکز اهواز مجوز ایجاد رشته‌های شیمی آلی، جغرافیا- محیط زیست شهری و تاریخ تشیع، در مرکز خرمشهر رشته زبان و ادبیات فارسی، در مرکز اندیمشک رشته فلسفه کلام اسلامی و در مرکز سوسنگرد مجوز ایجاد رشته علوم قرآن و حدیث اخذ شد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین برگرفته از خبرگزاری ایسنا

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *