اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
کاهش مدت زمان تحصیل دانشجویان پیام نور

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان 93

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان 93

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان 93 : سازمان سنجش و آموزش کشور اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون (آئین نامه استعدادهای درخشان) سال 1393 را اعلام کرد .

مشاهده نتایج اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون ســــــال 1393 (استعدادهـــــــای درخشــــان) دانشگــــــاه پیام نور – کلیک کنید

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان استفاده از آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر در مقطع کارشناسی‌ارشد می‌رساند، فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی از طریق پرتال این سازمان به دانشگاه‌های محل قبولی اعلام گردیده است. لذا داوطلبان عزیزی که نام آنها در فهرست قبول‌شدگان (در فایل پیوند) موجود است می‌توانند با ارائه مدارک ذیل برای ثبت‌نام حداکثر تا روز دوشنبه 31/6/93 به دانشگاه محل قبولی مراجعه و فرآیند ثبت‌نام خود را آغاز نمایند.
اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان 93
اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان 93

مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است ارائه نمایند :

اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد و یک برگ فتوکپی آن.
اصل معرفی‌نامه تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) با توجه به مفاد آیین‌نامه ارائه تسهیلات برگزیدگان علمی برای ورود به مقطع بالاتر به شماره 22354/و مورخ 2/3/91 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
تذکر 1: معرفی نامه داوطلب باید به صورت کامل مطابق با نمونه ارائه شده در سایت اینترنتی سازمان در سر برگ دانشگاه تکمیل، تایید و مهر شده باشد.
تذکر 2: معرفی‌نامه صادر شده دانشجویان دانشگاه جامع‌علمی کاربردی می‌بایست صرفاً از واحد مرکزی به امضای معاون آموزشی صادر و تایید گردد و معرفی نامه‌های صادره از واحدهای استانی مورد تایید نمی‌باشد.
پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره (1) را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد. (این فرم در اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1393 که در روز یکشنبه مورخ 2/6/1393 در سایت اینترنتی این سازمان منتشر گردیده، نیز درج شده است.)
اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام صفحات آن‌ها.
شش قطعه عکس تمام رخ 4Í3 تهیه شده در سال جاری
تبصره: برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت‌نام در آن موسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می‌گردد، باید 12 قطعه عکس 4*3 ارائه نمایند.
مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 2 دفترچه راهنمای شماره‌‌یک آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1393 مشخص کند (برای برادران)
حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

نکات قابل توجه :

1ـ پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ 31/6/93 فارغ‌التحصیل شوند، بدیهی است از ثبت‌نام کسانی که تا تاریخ 31/6/93 فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، ممانعت به عمل خواهد آمد.
2ـ در هر زمان هرگونه مغایرتی در خصوص وضعیت فرد پذیرفته شده برخلاف آیین‌نامه شماره 22354/و مورخ 2/3/91 و مصوبات مربوط مشخص گردد، ثبت‌نام وی لغو خواهد شد و سازمان و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال آن نخواهند داشت.
3ـ عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف بوده و این سازمان و دانشگاه محل قبولی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهند داشت.
4ـ در صورت هرگونه پرسش لازم است از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایند و در صورت اقدام به هر روش دیگر (حضوری ، مکاتبه و…) پاسخگویی از طرف این سازمان انجام نخواهد گرفت.
تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور
تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. سلام
    1- نحوه پذیرش و انتخاب واحد ارشد استعداد درخشان چگونه است؟و چه زمانی می باشد؟
    2- حضوری یا غیر حضوری؟

  2. سلام مثل اینکه ثبت نام قبول شدگان استعدادهای درخشان اینترنتیه شما از زمان شروع اون خبر دارید؟

    • ثبت نام این دسته از قبول شدگان اینترنت هست و هنوز زمان و جزئیات آن اعلام نشده است منتظر خبرش باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *