اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

جزئیات و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم 93

جزئیات و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم : به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، جزئیات نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد نوبت چهاردهم دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور در نیمسال اول 94-93 را از تاریخ 93/7/17  تا 93/7/22 اعلام شد.

ثبت نام پذیرفته شدگان صرفا برای نیمسال اول 94-93 و از تاریخ 17/7/93 لغایت 22/7/93 می باشد.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم
زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم

همچنین یادآوری می گردد که نحوه ورود به سیستم ( نام کاربری و کلمه عبور) و انجام ثبت نام نیز از طریق صفحه اول سایت گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس http://reg.pnu.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد که همیشه آنلاین در همین خبر ذکر خواهد نمود


بدینوسیله دستور العمل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی فراگیر نوبت چهاردهم مقطع کارشناسی ارشد توسط دانشگاه پیام نور به شرح ذیل اعلام گردید :

1- ثبت نام پذیرفته شدگان صرفا برای نیمسال اول 94-93 و از تاریخ17/7/93 لغایت 22/7/93می باشد.

2- دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده می باشند و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.

3- دانشجویان پذیرفته شده می بایست کلیه دروسی را که نمره خام آن کمتر از 12 می باشد در نیمسال اول 94-93اخذ نمایند.در صورت عدم قبولی در نیمسال مذکور؛دانشجو باید دروس فوق را در نیمسالهای بعدی بگذراند.

تذکر: دروس مردودی  دانشپذیری پس از قبولی با کد 3 در کارنامه دانشجو ثبت می گردد.

4درصورتی که رشته کارشناسی با رشته کارشناسی ارشد قبولی همنام نباشد به تشخیص گروه آموزشی و پژوهشی مرکزاستان؛ دانشجو علاوه بر واحدهای مصوب مقطع کارشناسی ارشد باید واحدهای جبرانی ازمقطع کارشناسی همان رشته رادر اولین نیمسال تحصیلی ممکن اخذ و بگذراند.(درصورتی که برای رشته ای دروس جبرانی تعریف نشده باشد باید دروس جبرانی توسط گروههای آموزشی و پژوهشی استان تعیین گردد)

5 ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

جزئیات نحوه ورود و ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم سال 93

پذیرش و انتخاب واحد از تاریخ17/7/93 الی 22/7/93 در سیستم گلستان فعال می باشد.کلیه مراحل پذیرش و ثبت نام مطابق با دستورالعمل قرارداده شده در مقطع کارشناسی می باشد(لطفا نسبت به مطالعه آن اقدام فرمایید)

لازم به ذکر است شناسه ورود شما عزیزان به صورت زیر می باشد:

شماره داوطلبیh931

– شناسه کاربری : شماره داوطلبیh931

– گذرواژه : شماره ملی (در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت گردد)

مثال : شناسه کاربری: h931600707 – گذرواژه: 0033341111

حداکثر 24 ساعت پس از انجام مراحل پذیرش , ورود به سیستم شما با شماره دانشجویی جهت انجام مراحل ثبت نام فعال می شود.

توجه: پذیرفته شدگان استان تهران بایستی پس از پذیرش به مرکز قبولی خود جهت تشکیل پرونده فیزیکی مراجعه نمایند تا انتخاب واحد برایشان امکان پذیر شود .

نکته مهم 1 : شماره داوطلبی شما در کارنامه اعلام شده در سایت سازمان سنجش وجود دارد

نکته مهم 2 : گذر واژه دانشجویان در صورتیکه در اطلاعات سازمان سنجش فاقد شماره ملی باشند ، شماره شناسنامه می باشد.

 از طریق مسیرزیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید.

آموزش –> دانشجو –> پذیرش غیرحضوری –> “پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود”

ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

تذکر : پذیرفته شدگان حتما توجه نمایند که مشاهده و ورود به سایت سیستم گلستان به آدرس فوق حتما باید از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر IE انجام گیرد و از طریق مرورگرهای دیگر قابل رویت نمی باشد

5-1 پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.شایان ذکر است مراحل ثبت نام، گام به گام در Helpسیستم جامع گلستان موجود است.

5-2 پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و پس از24ساعت امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود، لازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.

6با عنایت به لزوم بررسی فایل های ثبت شده و تشکیل پرونده حضوری مقتضی است کاربران ارشد رایانه مراکز/واحدهانسبت به تعریف تاریخ مراجعه حضوری ،ساعت مراجعه و مکان مراجعه با درج آدرس،طبقه و شماره تلفن ، درسامانه گلستان اقدام نمایند.ضمناً تاریخ مراجعه حضوری از تاریخ 30/7/93 لغایت 28/8/93 می باشد.

7 باتوجه به اینکه فایل عکس پذیرفته شدگان در سیستم جامع خدمات آموزشی فعال می باشد لازم است در هنگام ثبت نام حضوری چهره پذیرفته شده با عکس موجود درسیستم ومدارک شناسایی تطبیق داده شود و در صورت مغایرت ضمن جلوگیری از ثبت نام؛ مراتب بصورت محرمانه به مرکز آزمون دانشگاه اعلام گردد.

8 افرادی که با استفاده از تسهیلات آموزشی(سهمیه) پذیرفته شده اند ملزم به ارائه مدارک مثبته اشتغال به کار در سازمانها ویا تائیدیه سهمیه به هنگام ثبت نام هستند.

از اینگونه پذیرفته شدگان باید گواهی لازم دال بر صحت ادعا اخذ و در پرونده ضبط گردد. ( برای کارکنان ارائه گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی الزامی است)

یادآوری مهم : کلیه مراکز / واحدها موظف هستند وضعیت سهمیه پذیرفته شدگان را به صورت محرمانه از سازمان مربوطه استعلام و تائیدیه آن را در پرونده دانشجو قرار دهند.

9کارمندان استان، مراکز و واحدهای تحت پوشش پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته درمرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. ضروری است در صورت قبولی در محل اشتغال از ثبت نام ادامه تحصیل آنها جلوگیری به عمل آید.

10- اتباع خارجی پذیرفته شده می بایست کلیه شرایط ذکر شده در بند (د) مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت نام و نیز شیوه ثبت نام پذیرفته شدگان اتباع سال 93 را دارا باشند.

11 پذیرفته شدگان ذکور از نظر مقررات نظام وظیفه بایستی با توجه به بند ج و تبصره های مندرج در صفحه 2 دفترچه راهنمای ثبت نام، مدرکی متناسب با وضعیت نظام وظیفه خود ارائه دهند.

12-فرم اطلاعات قبولین شامل لیست اسامی،کارت شرکت در آزمون و نمرات خام دانش پذیری در گزارش 358 قابل بهره برداری می باشد.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم

مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است بصورت حضوری جهت تشکیل پرونده ارائه نمایند :

1)- اصل مدرک کارشناسی(لیسانس)مورد تاییدوزارت علوم،تحقیقات و فناوری یاوزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی که درآن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد و تاریخ فراغت از تحصیل آن حداکثر 31/6/93 باشد.

تذکر: کلیه پذیرفته شدگان مدرک کارشناسی معادل مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مطابق بندب صفحه 2 دفترچه ثبت نام اقدام شود.

  • پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند؛ لازم است اصل گواهی دانش آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذکارشناسی(لیسانس)را ارائه نمایندکه درآن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده موردتایید وزارت علوم،تحقیقات فناوری یا وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی می باشد.

تبصره1. براساس مصوبه شماره 368مورخ 3/11/74شورای عالی انقلاب فرهنگی،طلاب و فضلاء حوزه علمیه که بر اساس مدارک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم و خراسان دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده اند، همانند دارندگان مدارک کارشناسی می توانند در رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی این دوره تحصیل نمایند.

تبصره2. مدارک تحصیلی خارج از کشور در صورت تایید و برابری آن با مدارک کارشناسی داخلی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معتبر می باشد.

2)- تصویرصفحه اول و سوم شناسنامه

3)– اصل و تصویر اسکن شده کارت ملی(پشت و رو)

4)– 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 با زمینه روشن تهیه شده در سال جاری(مشمولین 12قطعه)

5)– مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان )باتوجه به بندج صفحه2دفترچه راهنمای ثبت نام

یادآوری مهم : پذیرفته شدگان باید اصل مدارک فوق الذکر را در فرمت jpg یا jpeg با حجم حداکثر 250 کیلو بایت اسکن و در هنگام ثیت نام غیر حضوری بارگذاری نمایند.

شایان ذکر است چنانچه سهمیه پذیرفته شده ای مورد تائید قرار نگرفت؛ قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی 94-93از تحصیل نامبرده جلوگیری و اسامی این قبیل از پذیرفته شدگان به مرکز آزمون اعلام گردد.

مدارکی که لازم است به دقت بررسی و در موعد مقرر اقدام لازم معمول گردد :

  • کلیه دانش آموختگان دوره های کارشناسی مورد تایید(بدون توجه به نوع مدرک تحصیلی)می تواننددر دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد سال1393 ثبت نام نمایند.( پذیرفته شدگان سطح 2 حوزه های علمیه فقط در رشته های علوم انسانی و معارف مجاز به تحصیل هستند).
  • مطابق مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال1393؛لازم است پذیرفته شدگان حداکثر تاتاریخ 31/6/93درمقطع کارشناسی فارغ التحصیل شوند.بدیهی است از ثبت نام کسانی که تا تاریخ فوق  فارغ التحصیل نمی شوند ممانعت به عمل آید.
  • معدل کارشناسی(لیسانس)پذیرفته شدگان در فایل اطلاعات باید با معدل مندرج در مدرک کارشناسی(لیسانس) آنان برمبنای 0تا20یکسان باشد،درصورت مشاهده مغایرت چنانچه پذیرفته شده ای  دارای مغایرت   معدل  مقطع کارشناسی (یا کاردانی) می باشد، نسبت به ثبت نام مشروط وی (با اخذ تعهد مبنی بر اینکه در صورتیکه سازمان سنجش قبولی اینجانب را لغونمود حق هرگونه اعتراض را ندارم) اقدام و موارد مغایرت حداکثر تا 30/8/93به صورت یک لیست واحد به مرکز آزمون گزارش شود.

تبصره1. آن دسته از پذیرفته شدگانی که به هنگام ثبت نام و شرکت در این آزمون دانشجوی سال آخر بوده اند و حداکثرتا تاریخ 31/6/93فارغ التحصیل شده اندلازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان تا تاریخ ثبت نام در دوره فراگیر (21/3/93)بر اساس 0تا20 با معدل کل مربوط در فایل اطلاعات یکسان باشد،درصورت مغایرت نتیجه به عنوان مغایرت معدل به مرکزآزمون گزارش شود.

تبصره2. از پذیرفته شدگان مشمول که به هنگام ثبت نام قادر به ارائه گواهی معدل واحدهای گذارنده شده نمی باشند، به طور مشروط با اخذتعهد،ثبت نام به عمل آید.بدیهی است افراد مذکور باید قبل از انتخاب واحد برای نیمسال اول سال تحصیلی94-93 مدارک مربوطه را ارائه نمایند،درغیر این صورت ازثبت نام آنان ممانعت به عمل آید.

تذکرات مهم :

1_ خواهشمند است مقرر دارند در صورتی که مشخصات شناسنامه ای پذیرفته شده ای با مشخصات شناسنامه ای مندرج در فایل اطلاعات و یا عنوان مدرک کارشناسی (لیسانس) با عنوان مندرج در مدرک فراغت از تحصیل مغایرت داشته باشد از پذیرفته شده موقتاً ثبت نام به عمل آید و کلیه موارد کتباً حداکثر یک ماه پس از ثبت نام به مرکز آزمون اعلام گردد. بدیهی است پس از تاریخ اعلام شده هیچ گونه اقدامی در خصوص این دسته از پذیرفته شدگان میسر نمی باشد.

2_ خواهشمند است مقرر فرمائید در صورتی که سهمیه پذیرفته شده ای با سهمیه ثبت نامی اعلام شده در فایل اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش مغایرت داشته باشد از ثبت نام وی ممانعت بعمل آورند و موضوع برای بررسی به مرکز آزمون اعلام گردد تا با در نظر گرفتن سهمیه واقعی، وضعیت پذیرفته شده بررسی گردد. در صورت کسب حد نصاب لازم برای ادامه تحصیل، می بایست لیست اسامی این افراد حد اکثر تا 30/8/93 به صورت یکجا بر حسب مورد مغایرت به مرکز آزمون اعلام گردد .

3 _ کلیه مراکز و واحدهای مجری لازم است با رعایت ضوابط نسبت به ثبت نام و ترخیص از خدمت پذیرفته شدگان مشمول اقدام نمایند.

بدیهی است مسئولیت بررسی نهایی پرونده ها به عهده رئیس مرکز/واحد، مسئول آموزش و کارشناس مربوطه خواهد بود.

لینک دانلود دستورالعمل ثبت نام از سایت دانشگاه پیام نور

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم

تهیه و تنظیم : از همیشه آنلاین به نقل از وب سایت دانشگاه پیام نور

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

57 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر!
    آیا دانشجویان شهرستان در صورت عدم توانایی در مراجعه حضوری به تهران میتونن برای تایید مدارک(ثبتنام حضوری)به دانشگاه شهر خود مراجعه کنن یا حضور در مرکز اجباریه ؟

    • خیر مدارک باید به دانشگاه قبولی ارائه بشود و اجباری است در غیر اینصورت انصرافی تلقی می شوید

  2. سلام تو رو خدا به محض مطلع شدن از ازمون نوبت 15 اطلاع رسانی کنید روزی نیست که سایتارو چک نکنم دعا کنید تو سال 93 برگزار بشه وگر نه همه 1 سال عقب میوفتیم

    • احتمال برگزاری آن خیلی ضعیف شده و متاسفانه پیام نور هم هیچ اطلاعیه در این مورد منتشر نمی کند

  3. باعرض سلام وتشکرازسایت خوبتان.بنده سوالم این است که چه تاریخی برای تشکیل پرونده به واحدقشم بایدمراجعه کردضمن این که تلفنهای دانشگاه پاسخگونمیباشندلطفاراهنمایی بفرمایید.ازشماممنونم.

    • تاریخ مراجعه حضوری در گزارش های سیستم گلستان اعلام می شود یا اینکه باید از طریق سایت مرکز قبولی پیگیری و در نهایت تماس بگیرید

  4. سلام ، آزمون نوبت پانزدهم چه زمانی برگزار می شود چرا هیچ اطلاع رسانی در این خصوص انجام نمی گیرد؟

  5. با سلام. میخاستم بدونم آیا ارشد فراگیر چهاردهم تکمیل ظرفیت داره ؟ آیا امکان برای کسانی که قبول شده اند و رتبه آورده اند . اما چون شهر قبولی را نمی خاستند نرفتند ثبت نام، وجود دارد که در تکمیل ظرفیت شرکت کرده و شهری که میخواهند را بزنند و بروند ثبت نام؟ممنون

    • تکمیل ظرفیت نوبت چهاردهم هنوز قطعی نیست باید منتظر خبر باشید
      هنوز تکمیل ظرفیت مشخص نیست که بدونیم شرایطی که تعیین می کنند چیه

  6. با سلام و عرض ادب
    پیرو پاسخی که شما به من دادید در مورد شرایط تغییر رشته در مقطع ارشد را در چه سایتی می توانم جستجو کنم ؟ با تشکر

  7. جسارتا علاوه بر سوالهای بالا یک سوال دیگه هم داشتم :
    در مقطع ارشد امکان تغییر گرایش در همان رشته ی پذیرفته شده وجود دارد مثلا در رشته حقوق خصوصی پذیرفته شده باشم و بخواهم به گرایش حقوق جزا و جرم شناسی تغییر دهم ؟

    • این دو رشته که نامبردید گرایش هم نیستند بلکه 2 رشته متفاوت هستند که می توانید شرایط تغییر رشته را در سایت جستجو و مطالعه نمایید

  8. با سلام و تشکر بسیار از پاسخگویی شما

    سوالی از حضورتان داشتم :
    1 – من پذیرفته شده تهران هستم و بعد از مراجعه حضوری و تائید نهایی – تو سایت گلستان انتخاب واحدم را منوط به پرداخت نصف شهریه ثابت ( مبلغ 310500 تومان )گذاشته و اینجانب در تاریخ 20 مهر شهریه را از طریق مراجعه به شعبه بانک صادرات پرداخت نمودم ولی تا الان مبلغ شهریه ام صفر نشده که من بتوانم انتخاب واحدم را انجام دهم و این مساله باعث نگرانی ام شده که نکنه تا 23 شهریه صفر نشود و من نتوانم انتخاب واحدم را انجام دهم معمولا چقدر طول می کشه که پرداخت شهریه از طریع شعب بانک صادرات شهریه صفر شود ؟
    2- اینکه از نظر شمابا کدام روشهای پرداخت – شهریه سریعتر صفر می شود که من از ترم های آینده از آن طریق اقدام نمایم ؟ 3
    3- در مورد واحدهای الکترونیکی شما سایت را به من معرفی نمودید اما جسارتا اصلا نحوه شرکت در این کلاس ها را متوجه نشدم اگر امکان دارد شما یا از دوستان اگر کسی شرکت در کلاس الکترونیکی داشته برای من توضیح کامل دهد ممنون می شوم . با تشکر

    • معمولا تایید پرداختی ها به دلیل حجم بالای ثبت نام هم با تاخیر است اگر بیش از 3 روز طول کشید با مرکز قبولی یا شماره پشتیبانی سیستم گلستان تماس بگیرید
      زمان ثبت نام تا 24 تمدید شده است
      روش پرداخت آنلاین بهتر است
      اگر شماره دانشجویی شما فعال شده وارد سامانه بشوید در سایت سامانه تمام راهنمایی ها وجود دارد و متاسفانه ما نمی توانیم در این زمینه کمکی به شما بکنیم

  9. سلام.من ثبت نام اولیه م رو انجام دادم ولی نمیخوام که امسال دانشگاه رو برم.با این شرایط اگه دورهبعد بخوام شرکت کنم محدودیتی ندارم؟یعنی از بخاطر ثبت نام از امتحان دوره بعد محروم نمیشم؟

    • خیر چون ثبت نام اولیه رو اگر کامل نکنید به عنوان انصراف تلقی میشه و همچنین کنکور فراگیر در کل محرومیت نداره

  10. سلام و خسته نباشید
    ممنون که سوالات رو با حوصله جواب میدین..
    سوالی داشتم ازتون..اونم اینکه من از پیام نور مرکز دماوند قبول شدم.اما تو لیست دروس انتخاب واحد درسهایی رو که تهران غرب هم داره رو میتونم ببینم.این درس هایی که تو تهران غرب ارائه شده الکترونیکی هستن.من میتونم این دروسی رو که تو تهران غرب به صورت الکترونیکی ارائه شده رو به جای همون دروس عادی که دماوند داره بردارم؟

  11. سلام…ببخشید اینجا که نوشته: 6- با عنایت به لزوم بررسی فایل های ثبت شده و تشکیل پرونده حضوری مقتضی است کاربران ارشد رایانه مراکز/واحدهانسبت به تعریف تاریخ مراجعه حضوری ،ساعت مراجعه و مکان مراجعه با درج آدرس،طبقه و شماره تلفن ، درسامانه گلستان اقدام نمایند.ضمناً تاریخ مراجعه حضوری از تاریخ 30/7/93 لغایت 28/8/93 می باشد.
    .
    .
    یعنی قبل از این تاریخ ما به واحد قبولی نرویم تا مدارک را بدهیم؟یعنی خودشان می گویند کی بیاییم؟

    • فقط مراکز استان تهران جهت تکمیل ثبت نام باید بلافاصله مراجعه حضوری کنند سایر مراکز باید در تاریخ اعلام شده مراجعه کنند

  12. سلام.اعلام شده بود که شهریه ثابت 621 هزار تومنه ولی بعد از ثبت نام زده 1 ملیون تومن.علت چیه؟

    • مبلغ شهریه دوره دانشپذیری نیز حتما اضافه شده است به بخض گزارشات مالی گلستان بروید

  13. باسلام . چرا کارنامه ها رو از سایت سنجش برنمیدارن و لینکشو غیر فعال نمیکنند . هر کی شماره شناسنامه داشته باشه که برمیداره . لطفا غیر فعال کنند . اگه میشه پیگیری کنید .
    نوبت 15 کی برگذار میشه ؟ برای بهمن پذیرش انجام میشه ؟ ممنون

    • مشاهده کارنام ها فقط با داشتن اطلاعات فردی شخص میسر است که افراد باید از فاش کردن اطلاعات شخصی خود پرهیز کنند
      نوبت 15 هنوز قطعی نیست اگر امسال ( بهمن ) برگزار نشود در سال بعد قطعی است

  14. مينا آبرومند

    سلام . ثبت نام برای آزمون پذیرش بهمن93 کی شروع میشه؟

  15. ببخشید من شهریه که 5000000 ریال بود را واریز کردم اما الان که میخوام انتخاب واحد کنم میگه که: (کنترل شماره 48: به علت کسری مبلغ پیش پرداخت شهریه 5,000,000 ، امکان ثبت نام برای شما وجود ندارد)!
    هر چی هم به دانشگاه زنگ میزنم جواب نمیدن
    یعنی دلیلش چیه ؟ چکار کنم؟

    • دوست عزیز مسائل مربوط به ثبت نام و شهریه را از مرکز قبولیتان باید پیگیری نمایید

  16. با سلام . من ثبت نام غیر حضوریم رو کامل کردم . بعد از 24 ساعت خواستم وارد سایت گلستان بشم برای انتخاب واحد . ولی چون چند بار کلمه عبورم رو اشتباه زدم (به جای شماره شناسنامه ،شماره ملیم رو میدادم)به همین خاطر سایت برای من قفل شده و خطا میده که نمیتونم وارد بشم . لطفا در حل این مشکل منو راهنمایی بفرمایید . از سایت خوبتون متشکرم

  17. مگه بعد از پذیرش نباید با شماره دانشجویی وارد بشیم پس چرا من وقتی وارد میشم سیستم گلستان کد 5 رو برام میده و میگه در حال حاضر ورود به سیستم امکان پذیر نمی باشد!
    یه سوال دیگه اینکه باید شناسه کاربری رو شماره دانشجوییم وارد بکنم؟ و اگر اینطوره گذر واژه رو چی وارد کنم؟ شماره شناسنامه؟
    ترو خدا کمک کنید

    • گذر واژه همان کد ملی است اگر تغییر نکند و همچنین پس از پیش ثبت نام تا 72 ساعت هم طول می کشد تا غعال شود که بتوانید با شماره دانشجویی وارد شوید اگر فعال نشد مشکلی وجود دارد که باید با مرکز قبولیتان تماس بگیرید

  18. سلام و وقت بخیر

    سوالی از حضورتان دارم : در فایل انتخاب واحد در برخی دروس زده شده الکترونیکی . امکان داره توضیح بدهید که منظور از کلاسهای الکترونیکی چیست ؟ و چگونه باید در این کلاسها شرکت کرد و چگونه این واحد را گذراند ؟ با تشکر

    • کلاس های المترونیک به صورت اینترنتی و از طریق سایت آموزش از راه دور پیام نور انجام می شود
      برای واحد های الکترونیک به آدرس زیر مراجعه کنید http://lms.pnu.ac.ir/

  19. سلام
    تاریخ مراجعه حضوری به دانشگاه (قشم) رو کی و کجا اعلام می کنند؟

    • پس از ثب نام حضوری تاریخ مراجعه اعلام می شود همچنین می توانید با دانشگاهتان تماس بگیرید و تاریخ را بپرسید

  20. سلام و خسته نباشید
    من با لیسانس نرم افزار حسابداری قبول شدم.حالا باید هم 12 واحد دروس جبرانی بردارم هم درس حسابداری دولتی پیشرفته که زیر 12 شدم سقف مجازمم 14 واحده اینا روی هم میشه 15 واحد حالا کدوم اولویت داره و باید حتما ترم اول پاس کنم؟

    • دروس جبرانی را می توانید در ترم های بعد بردارید حتما پیش نیاز ها را بردارید به چارت برنامه ارائه دروستان مراجعه نمایید

  21. ممنون میشم راهنمایی کنید:
    در انتخاب واحد درس هایی هست که ذکر شده فاقد منبع. نحوه کلاس و امتحان برای این موارد به چه صورتی هست؟
    و اینکه برای ثبت نام حضوری (غیر از تهران) میشه زودتر از تاریخ مقرر شده مراجعه کرد؟

    • در این مورد با کارشناس رشته خود تماس بگیرید
      مراجعه باید در تاریخ اعلام شده انجام گیرد وگرنه پاسخگو نیستند

  22. با عرض سلام و تشکر بسیار از پاسخگویی شما

    جسارتا سوال دیگری هم ازحضور شما داشتم من برای ارسال تصویر اسکن شده شناسنامه و کارت ملی و مدرک ام را با رزولیشن 100 اسکن کردم اما چگونه می توانم حجم تصویر را حداکثر 250 کنم و در چه سایزی؟ خواهشمندم مراحلش را برای من توضیح دهید من هنوز نتوانستم ثبت نام اینترنتی ام را انجام دهم . با تشکر

  23. سلام عرض می کنم خدمت شماو تشکر بسیار دارم

    با توجه به فرمایش شما که اعلام شده قبول شده گان در تهران بعد از اینکه ثبت نام کامل شد و توانستیم شماره دانشجویی اخذ کنیم باید به مراکز قبولی بصورت حضوری مراجعه کنیم سوالم از حضور شمااین است که : ما زمانیکه ارسال مدارک نمودیم چی کار باید انجام دهیم و با توجه به اینکه فردا روز تعطیل هست چگونه مدارک مابررسی و تائید خواهد شد ؟ و چه زمان به ما شماره دانشجویی داده می شود ؟ چگونه ما رااز شماره دانشجویی مطلع می کنند که بعد از داشتن شماره دانشجویی مراجعه حضوری داشته باشیم ؟ متشکرم

    • بعد از پیش ثبت نام اینترنتی در سیستم گلستان باید برای تایید و فعال شدن شماره دانشجوییتون و همچنین تشکیل پرورنده به مرکزتان مراجعه کنید

  24. سلام.
    شماره دائطلبی به عنوان شناسه کاربری هست یا گذر واژه؟
    به جای اینکه آدرس دستورالعمل کارشناسی بدن خُب یه لینک بذارن.
    ممنون میشم برای ورود توضیح بدید.

  25. پرویز فرزانه

    با سلام و خسته نباشید-کتابهایی که تو چارت نوشته شده امتحان بصورت تشریحی باید در چنین حالتی در کلاس حضور داشته باشیم یا نه؟و سوال دوم اینکه ما پذیرفته شدگان با چارت همین نیمسال باید ادامه تحصیل بدهیم یا با چارت قبل از ورودیهای94؟

    • اگر در کلاس حضور پیدا کنید میان ترم دارید اگر هم حضور نداشته باشید امتحانات از 20 نمره محاسبه می شود
      شما جزء ورودی های جدید محسوب می شوید

  26. ببخشید برای ثبتنام در سیستم گلستان
    در قسمت ورود به سیستم برای (شناسه کاربری)
    و (گذر واژه ) چه اعدادی باید وارد کنم؟
    ممنون میشم توضیح بدین

  27. سلام و خسته نباشید.من حسابداری قشم با نمرات
    حسابرسی 16
    دولتی 10/5
    مدیریت 15/20
    قبول شدم ولی زیر نمره دولتی که از 12 کمتره هیچ کدی نزده حالا باید دوباره پاس کنم؟

    • دوست عزیز تو کارنامه به صراحت اعلام شده که دروس دانشپذیری زیر 12 باید جبرانی گذرانده شوند

  28. با سلام و خسته نباشید
    طبق اطلاعیه ای که تو سایت پیام نور زده شده بود سوالی برای من پیش اومد.ممنون میشم اگه در این مورد منو راهنمایی بکنید.
    اطلاعیه:
    “به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، کلیه پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران؛ شامل تهران/ ری/ دماوند/ رباط‌کریم( پرند )/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت ‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.”
    *
    طبق این اطلاعیه من اگه امروز ثبت نام بکنم، باید شنبه برای ثبت نام حضوری به مرکز قبولی خود برم.درسته؟یا تاریخ های دیگه ای هم اعلام میشه؟

    • بله بعد از اینکه ثبت نام شما کامل شد و با شماره دانشجویی توانستید وارد سیستم بشید می تونید مراجعه کنید ولی برای اطمینان به سایت دانشگاه پیام نور تهران ( نه سایت مرکزی که این اطلاعیه رو گذاشته) مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *