اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری نیمسال اول 94-93 فعال شد

تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری نیمسال اول 94-93

براساس آنچه که در تقویم آموزشی سال تحصیلی 94-93 دانشگاه پیام نور آمده است امکان تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری نیمسال اول 94-93 برای دانشجویان کارشناسی ارشد از امروز 8 آذر آغاز  و تا 14 آذر ۹۳ ادامه خواهد داشت. دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور در تاریخ اعلام شده می توانند با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir و از مسیر آموزش -> دانشجو -> درخواست ها -> ” انتخاب محل آزمون ” نسبت به تعیین محل آزمون خود اقدام کنند.

شرایط تعیین محل آزمون برای دانشجویان شهرستان

مهم نیست آن شهری که دانشجویان انتخاب می کنند رشته ارشد دارد یا ندارد تنها چیزی که مهم است داشتن دانشگاه پیام نور در آن شهر است.

شرایط تعیین محل آزمون برای دانشجویان تهران

اما این موضوع برای شهر تهران استثنا می باشد دانشجویانی که می خواهند در تهران امتحان بدهند از چهار مرکز موجود در شهر تهران یعنی پیام نور تهران جنوب (رشته های علوم انسانی)، پیام نور تهران شمال (رشته های فنی و مهندسی)، پیام نور تهران شرق (رشته های علوم پایه) و پیام نور تهران غرب (رشته های مدیریت و حسابداری) فقط مرکزی را می توانند انتخاب کنند که رشته آنها را داشته باشد!

اگر رشته دانشجو در هیچ یک از چهار مرکز تهران وجود نداشت هر کدام را که بخواهند می توانند انتخاب کنند(دانشجویان پیام نور تهران برای انتخاب سایر شهر های ایران منعی ندارند)

تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری نیمسال اول 94-93 فعال شد
تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری نیمسال اول 94-93 فعال شد

تعیین محل آزمون دانشجویان برون مرزی

دانشجویان برون مرزی مجاز به انتخاب مرکز آزمون نمی باشند.

تعیین محل آزمون دانشجویان بدهکار

دانشجویان بدهکار بعد از پرداخت شهریه می توانند در سیستم از امکان تعیین محل آزمون استفاده کنند.

اجباری برای تعیین محل آزمون نیست

نکته : اجباری برای تعیین محل آزمون وجود ندارد و در صورت عدم تعیین محل آزمون در سیستم گلستان امتحانات دانشجویان در همان مرکز خود برگزار می شوند.
همچنین لازم به ذکر است دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند با استفاده از امکان مهمان اضطراری با موافقت مبدا و مقصد نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند برای انجام این کار باید حضوری اقدام کنید

شهریه در تعیین محل آزمون

در تعیین محل آزمون ، شهریه و استاد تغییری نمی کند و فقط محل امتحان تغییر می کند.

نکـــــــــــات مهــــــــــــــــــــــــم در مورد تعیین محل آزمون دانشجویان ارشد :

1- تعیین محل آزمون محصوص دانشجویان کارشناسی ارشد می باشد. دانشجو مجاز به انتخاب هر مرکزی می باشد. مهم نیست که مرکز مورد نظر شما ارشد داشته باشد یا خیر و یا رشته شما را داشته باشد یا خیر.

2- پس از ثبت درخواست ، توجه داشته باشید که تمام درخواست ها با هم و بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست تایید خواهند شد. پس منتظر تایید و موافقت بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست (14 آذر ماه) باشید.

3- این موضوع برای شهر تهران استثنا می باشد . دانشجویان فقط از چهار مرکز موجود در شهر تهران یعنی پیام نور تهران جنوب،پیام نور تهران شمال،پیام نور تهران شرق و پیام نور تهران غرب فقط مرکزی را می توانند انتخاب کنند که رشته آنها را داشته باشد! اگر رشته دانشجو در هیچ یک از چهار مرکز تهران وجود نداشت ، هر کدام را که بخواهند می توانند انتخاب کنند.

4- در تعیین محل آزمون ، شهریه و استاد تغییری نخواهد کرد و فقط محل آزمون پایان ترم دانشجو تغییر خواهد میکند.

5- دانشجویان برون مرزی مجاز به انتخاب مرکز آزمون نمی باشند.

6- اجباری برای تعیین محل آزمون وجود ندارد و در صورت عدم تعیین محل آزمون در سیستم گلستان امتحانات دانشجویان در همان مرکز خود برگزار می شوند.

7- تعیین محل آزمون فقط مخصوص دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می باشد که از طریق سیستم گلستان انجام می شود و مهمان اضطراری مخصوص دانشجویان کارشناسی می باشد که برای ثبت آن باید با موافقت مرکز مبدا و مقصد ، محل آزمون خود را تغییر دهند.

8- لازم به ذکر است دانشجویانی که درس عملی، پروژه یا کارآموزی انتخاب نموده‌اند مجاز به استفاده از مهمان اضطراری (مقطع کارشناسی) نیستند.

9- دانشجویان بدهکار تا زمان واریز شهریه مجاز به تکمیل فرم نمی باشند .

مهمان اضطراری نیمسال اول 93-94

نکـــــــــــات مهــــــــــــــــــــــــم در مورد مهمان اضطراری دانشجویان کارشناسی :

به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی می رساند، دانشجویانی که دارای یکی از شرایط ذیل می باشند می توانند طی درخواست کتبی در مرکز خود، مدارک لازم را جهت اخذ مجوز از شورای آموزشی استان ارائه داده تا در صورت کسب مجوز نسبت به تغییر محل آزمون اقدامات لازم صورت گیرد.

1- دانشجویانی که کارمند سازمانهای دولتی یا نظامی هستند و با حکم ماموریت یا انتقال محل کار ایشان تغییر نموده است.(شامل همسر و فرزندان ایشان که دانشجو هستند نیز خواهد بود.)

2- دانشجویانی که براثر بیماری خاص یا سانحه توانایی شرکت در امتحانات را در مبدا ندارند، این موضوع با اعلام نظر پزشک معتمد مرکز و تایید شورای آموزشی استان انجام می شود.

3- لازم به ذکر است دانشجویانی که درس عملی، پروژه یا کارآموزی انتخاب نموده‌اند مجاز به استفاده از مهمان اضطراری (مقطع کارشناسی) نیستند.

4- مهمان اضطراری برای دانشجویان کارشناسی می باشد که می توانند با موافقت مرکز مبدا و مقصد ، محل آزمون های پایان ترم خود را تغییر دهند.

5- برای درخواست مهمان اضطراری باید به مرکزتان حضوری مراجعه و درخواست خود را به مرکزتان اعلام کنید.

 

زمان های ضروری نیمسال اول 94-93 دانشگاه پیام نور که باید اطلاع داشته باشید:

* تمام تاریخ های اعلام شده بر اساس تقویم آموزشی نیمسال اول 94-93 ابلاغ شده از سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور می باشد:

1- حذف اضطراری از تاریخ 14 آذرماه لغایت 21 اذرماه 93 در سیستم گلستان پیام نور فعال خواهد شد.

2- آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم نیمسال اول 94-93 توسط اساتید برای مقطع کارشناسی تا 5 دی ماه 93 و برای مقطع کارشناسی ارشد تا 30 دی ماه 93 می باشد.

3- دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم (گزارش 428) از تاریخ 29 اذرماه لغایت 29 دی ماه 93 در سیستم گلستان فعال خواهد شد.

4- زمان امتحانات پیام نور از تاریخ 3 دی ماه 93 شروع خواهد شد و تا 29 دی ماه 93 ادامه خواهد داشت.

 

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری های پیام نور

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

2 دیدگاه

  1. چرا تعیین محل ازمون من هنوز بررسی نشده؟ یعنی مشکلی هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *