اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
دکتری محمد علی سرلک

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور معرفی شد

با حکم وزیر علوم ، محمدعلی سرلک سرپرست دانشگاه پیام نور شد.دیروز با حکم محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، محمدعلی سرلک سرپرست دانشگاه پیام نور شد.

پیش از این ابوالفضل فراهانی حدود یکسال بود که با حکم سرپرستی مسئولیت دانشگاه عریض و طویل پیام نور را عهده دار بوده است. فراهانی در این باره گفت: در مورد جابه‌جایی‌ام تا کنون به طور رسمی چیزی به من ابلاغ نشده است.

همچنین دکتر محمد علی سرلک در اینباره گفت : درباره ریاستم بر دانشگاه پیام نور اطلاعی ندارم.

عضو هیات دانشگاه پیام نور در واکنش به انتصاب سرپرستی وی براین دانشگاه گفت: با من صحبتی نشده، اطلاعات من نیز در حد سایت ها است.

رئیس مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور افزود: وزارت علوم هنوز صحبتی دراین رابطه با من نداشته است. صبر کنید اگر اطلاعات قطعی بدست آمد در مورد آن صحبت می کنیم.

محمدعلی سرلک ، استاد تمام رشته مدیریت رفتار سازمانی، ارائه دهنده نظریه چهره‌های سازمان، رئیس مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور است.

همچنین دکتر محمدعلی سرلک (متولد  ۱۳۴۹) در ۴۳ سالگی و به استناد رای هیات ممیزه دانشگاه با اکثریت آراء به مرتبه استاد تمامی (فول پروفسوری) در رشته مدیریت رفتار سازمانی دست یافت و در سایت گوگل بوکز از سرلک به عنوان نابغه علم مدیریت بخاطر ارائه نظریه چهره‌های سازمان یادشده است.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور دکتری محمد علی سرلک
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور دکتری محمد علی سرلک

بیوگرافی محمدعلی سرلک – سرپرست جدید دانشگاه پیام نور 

معرفی : دکتر محمدعلی سرلک (متولد ۵ فروردین ۱۳۴۹ – شهرستان الیگودرز) در ۴۳ سالگی و به استناد رای هیات ممیزه دانشگاه پیام نور با اکثریت آراء به مرتبه استاد تمامی (فول پروفسوری) در رشته مدیریت رفتار سازمانی دست یافت.

تحصیلات: کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران، ۱۳۷۲ – کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران، ۱۳۷۴ – دکتری مدیریت رفتارسازمانی از دانشگاه تهران، ۱۳۸۴

در سایت گوگل بوکز از سرلک به عنوان نابغه علم مدیریت بخاطر ارائه نظریه چهره‌های سازمان یادشده است.نظریه چهره‌های سازمان در قالب یک کتاب مرجع ۵ جلدی تحت عنوان چهره‌های جدید سازمان‌ها در قرن بیست و یکم (THE NEW FACES OF ORGANIZATIONS IN THE 21ST CENTURY) ارائه و به زبان انگلیسی و با مشارکت بیش از یکصد نفر از اساتید دانشگاه‌های معتبر دنیادر کانادا به چاپ رسید. هر فصل از کتاب مذکور اختصاص به معرفی یک چهره سازمانی داشته و در این کتاب، حدود ۳۵ چهره سازمانی توسط سرلک مورد بازشناسی و تعریف و تبیین قرار گرفته است.

در سایت آمازون آمریکا کتاب مذکور به عنوان کتاب مرجع مدیریت در کنار کتاب پیتر دراکر معرفی شده است . برخی از دانشگاههای مهم دنیا که کتاب سرلک در آن‌ها معرفی شده است به قرار زیر است:

کتابخانه ملی استرالیا
دانشگاه ویسکانسین آمریکا
دانشگاه کوئینزلند استرالیا
دانشگاه وایکاتو نیوزیلند
دانشگاه بریا اینتریور پرتغال
دانشگاه دیکین استرالیا
دانشگاه پلاتسبورگ آمریکا
دانشگاه واسا فنلاند
دانشگاه RMIT استرالیا
موسسه ملی NIRSA ایرلند
دانشگاه استراسکلاید انگلستان
دانشگاه ایالتی کلرادو آمریکا

تهیه و تنظیم از همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاریهای پیام نور و مهر

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *