اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
دکتری محمد علی سرلک

اعتراض به پیام های وایبری پیام نوریها | اتفاقات مراسم معارفه

اعتراض به پیام های وایبری پیام نوریها و اتفاقات مراسم معارفه

مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه 17 دی ماه در حالی برگزار شد که حاشیه هایی را نیز به همراه داشت در همین رابطه دکتر فراهانی سرپرست سابق دانشگاه پیام نور نیز از دانشگاهیان خواست که دکتر سرلک سرپرست جدید دانشگاه را حمایت کنند و در خصوص انتخاب معاونان دست وی را باز گذاشته و از ارسال پیامک دراین رابطه در واتس اپ، وایبر و اس ام اس خودداری کنند.

مراسم معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور صبح امروز با حضور سعدالله نصیری قیداری معاون پارلمانی وزیر علوم، ابوالفضل فراهانی سرپرست سابق دانشگاه پیام نور و محمدعلی سرلک سرپرست دانشگاه پیام نور، هروی نماینده مجلس شورای اسلامی و تعداد زیادی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در این دانشگاه برگزار شد.

از نکات جالب توجه این مراسم حضور سجاد فرهادی پسر وزیر علوم به نمایندگی از پدرش بود.

در ابتدای مراسم سرودهای شاد به منظور گرامیداشت هفته وحدت پخش شد.

اعتراض به پیام های وایبری پیام نوریها
اعتراض به پیام های وایبری پیام نوریها

مراسم قرار بود ساعت 10 آغاز شود پیش از شروع مراسم ظرفیت سالن تقریبا تکمیل شده بود و با آغاز مراسم ظرفیت سالن تکمیل شد و دیگر مدعوین به صورت ایستاده مراسم را پیگیری کردند.

اولین سخنران مراسم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور بود که در چند دقیقه صحبت های خود را جمع بندی کرد. این مساله باعث شد که مجری برنامه عنوان کند اولین روحانی است که می بیند سروقت سخنرانی خود را به اتمام می رساند.

از نکات دیگر این مراسم، تاکید مسئولان به اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور برای عدم تحت فشار گذاشتن رئیس دانشگاه در تعیین معاونانش بود.

در ادامه مراسم یکی از اساتید دانشگاه به نمایندگی از دیگر اساتید به سخنرانی پرداخت و از مواردی که به آن اشاره کرد این بود که دانشگاه پیام نور یک هفته جلوتر از هفته وحدت، فعالیت خود را در این رابطه آغاز کرده و به استقبال این هفته رفته است و از دکتر فرهادی تشکر کرد که از درون دانشگاه پیام نور شخصی را برای مدیریت این مجموعه انتخاب کرده است.

دکتر نصیری قیداری معاون پارلمانی وزیرعلوم نیز از دانشگاهیان پیام نور خواست که برای انتخاب خود به عنوان معاون، به رئیس دانشگاه اصرار نکنند و به حق انتخاب رئیس دانشگاه احترام بگذارند.

علاوه بر تاکید نصیری قیداری در مورد کمک به رئیس دانشگاه برای تعیین بی حاشیه معاونان، فراهانی سرپرست سابق دانشگاه نیز خطاب به اعضای هیات علمی دانشگاه گفت: اجازه دهید بدون پیام‌های وایبر و واتس‌آپ معاونان دانشگاه انتخاب شوند.

درخواست برای تشکیل شورای استعدادیابی – پیام نور نباید آخرین انتخاب برای دانشجویان باشد

محمدعلی سرلک سرپرست جدید دانشگاه پیام نور در این مراسم در سخنانی با اشاره به شعار تدبیر و امید که توسط رئیس جمهور مطرح شد، گفت: اگر بتوانیم دو کلمه‌ای را که در شعار رئیس جمهور آمده است در دانشگاه پیام نور عملی کنیم به هدف خود رسیده‌ایم. یعنی بتوانیم امید را در دلها ایجاد کنیم و با تدبیر به اهدافی که داریم برسیم.

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت گفت:‌ امیدواریم با الگو گرفتن از رفتار پیامبر مهر و مهربانی حضرت محمد (ص) بتوانیم وحدت و همدلی را در دانشگاه پیام نور افزایش دهیم.

سرلک خاطرنشان کرد: از خانواده پیام نور قدردانی می‌کنم که تصمیم گرفتند سکان این دانشگاه را به دست عضوی از خانواده خودشان بدهند و یکی از اعضای خانواده را برای مدیریت انتخاب کنند.

وی تأکید کرد:‌ از فراهانی سرپرست سابق این دانشگاه نیز قدردانی می‌کنیم که نگاه را به این دانشگاه درونی کرد و ثبات و آرامش را به دانشگاه پیام نور بازگرداند.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور ادامه داد:‌ بنای ما این طور نیست که چرخ را از ابتدا اختراع کنیم مدیران گذشته مانند فراهانی تجربه‌های بسیار ارزشمندی دارند و باید از این تجربیات استفاده کنیم.

سرلک افزود:‌ اگر بخواهیم راه را از اول شروع کنیم باید تمام وقت خود را برای این کار صرف کنیم به خاطر همین موضوع از سرپرست سابق، مدیران گذشته و تمام خانواده پیام نور می‌خواهم ما را در پیشبرد اهداف این مجموعه یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های من این است که کاری انجام دهیم تا اساتید، دانشجویان و کارکنان به پیام نوری بودن‌شان افتخار کنند و اینکه به دنبال راهی باشیم تا برند پیام نور ارتقا دهیم.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور ادامه داد:‌ پیام نور نباید آخرین انتخاب برای دانشجویان باشد همچنین کارمندان ما باید از احترام بالایی برخوردار باشند.

سرلک با خطاب قرار دادن حضار اظهار داشت: من اینجا خدمتگزار هستم و روزی از این مجموعه خواهم رفت خواهش می‌کنم که شورایی برای استعدادیابی تشکیل شود تا خود شما برای پست‌های مختلف پیشنهاد بدهید. مثلاً هر کدام سه پیشنهاد برای هر پست داشته باشید.

وی گفت:‌ هدف اول من ایجاد رضایت‌مندی و تکریم کارمندان است باید کاری کنیم که سطح رضایت‌مندی کارمندان ما بالا برود. باید زمینه کمال برای افراد فراهم شود. بهبود کیفیت‌ها یکی دیگر از اهداف ما است که این موضوع را با برنامه‌هایی که داریم انجام خواهیم داد.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور ادامه داد: افزایش رضایت‌مندی دانشجویان یکی دیگر از اهداف ما است باید کاری کنیم با بهره‌گیری از فناوری‌های نو نیازهای دانشجویان را پاسخ دهیم. دانشجو امروز نیاز به تکریم و هویت دارد و می‌خواهد نیازهای خود را به سرعت دریافت کند.

سرلک در ادامه تأکید کرد: افزایش درآمدها، بهره‌گیری از خیرین و مدیریت درست هزینه از برنامه‌‌های دیگر ما برای ادامه فعالیت است و من دست یاری به سمت همه برای رسیدن به این اهداف دراز می‌کنم. امیدواریم با دوستی و همکاری و وحدت بتوانیم به این اهداف دست پیدا کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما از همه با توجه به استعدادی که دارند استفاده خواهیم کرد و امیدواریم روزی شاهد به ثمر رسیدن برنامه‌هایی که در این دانشگاه داریم با همکاری دوستان باشیم.

سرلک سرپرست دانشگاه پیام نور نیز در سخنان خود گفت: از فراهانی به عنوان مشاور راهبردی بهره می‌برد.

سرلک در پایان سخنانش شعری از سروده‌های خود را در جمع حضار خواند.

 تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به  نقل از خبرگزاریها فارس و ایسنا

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *