اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تجمیع بیش از 25 واحد دانشگاه پیام نور

تجمیع بیش از 25 واحد دانشگاه پیام نور

تجمیع بیش از 25 واحد دانشگاه پیام نور

تجمیع بیش از 25 واحد دانشگاه پیام نور : با توجه به ساماندهی آموزشی به لحاظ کیفی تا پایان سال جاری حدود 25-20 واحد دانشگاه پیام نور به علت جمعیتی یا مالی با یکدیگر تجمیع می‌شوند.
دکتر محمد علی کریمی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور این آمادگی را دارد تا پایان سال 25 واحد این دانشگاه را به علت جمعیتی یا مالی با یکدیگر تجمیع کند.
وی گفت: یکی از سیاست‌های دانشگاه پیام نور بررسی وجود یا عدم وجود دانشجوی واقعی در مراکز واحد‌های این دانشگاه است، لذا دانشگاه پیگیر این موضوع است که دلیلی بر وجود واحد‌هائیکه توجیه مالی ندارند وجود ندارد.
وی تصریح کرد: دانشجوی واقعی یعنی دانشجو در نزدیک‌ترین محل سکونت و اشتغال خود بتواند تحصیل کند و واحدهائیکه از این ویژگی برای دانشجویان بر خوردار نیستند باید تجمیع شوند.
وی تصریح کرد: البته باید به این نکته اشاره شود در تجمیع واحدها تنها به یک عامل توجه نمی‌شوند بلکه ترکیب جمعیتی دانشجویان واحد، ترکیب جمعیتی شهر، نزدیکی به واحد دانشگاه و تنوع رشته‌ها نیز اثر‌گذار است و این اقدام با هدف اصلاح کیفی آموزش تا پایان سال صورت می‌گیرد.

تجمیع بیش از 25 واحد دانشگاه پیام نور
تجمیع بیش از 25 واحد دانشگاه پیام نور

تلاش برای ارتقای برند دانشگاه پیام نور و بهبود وضعیت رفاهی کارکنان

سرپرست دانشگاه پیام نور اعلام کرد: مدیریت جدید دانشگاه در نظر دارد وضعیت کارکنان این دانشگاه را درچارچوب قوانین بهبود بخشد.

دکتر محمدعلی سرلک با عنوان اینکه ارتقای اعضای هیات علمی اولین قدم موثر در ارتقای برند دانشگاه است، افزود: هدف اصلی مدیریت جدید دانشگاه پیام نور، ارتقای برند دانشگاه و کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است به گونه ای که اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان به حضور در دانشگاه پیام نور افتخار کنند.

وی در نخستین نشست با مدیران و کارکنان سازمان مرکزی با عنوان اینکه هدف ما ایجاد رضایت خاطر در نیروی انسانی به معنای اعم کلمه است، افزود: 4 رکن، رضایت کارکنان، رضایت دانشجویان، بهبود فرایندها و عوامل مالی مهم ترین مواردی است که از منظر مدیریت استراتژیک باید به آن توجه کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور با تاکید بر تحول اساسی در وضعیت رفاهی و خدمات پشتیبانی کارکنان تاکید کرد: مدیریت جدید دانشگاه در نظر دارد وضعیت کارکنان این دانشگاه را درچارچوب قوانین بهبود بخشد.

وی با تاکید بر تکریم کارکنان گفت: همه نقش ها برای ما ارزشمند است. باید از مقابله ها بپرهیزیم. فرهنگ سازمانی مانند هوایی است که استنشاق می کنیم، پس در حاکمیت نگاه انسانی کوشا باشیم.

سرلک در پاسخ به اظهارات کارکنان پیگیری موارد را در دستور کار قرار داد و درخصوص احیای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد گفت: ایجاد مرکز اسناد و کتابخانه برای  اعضای هیات علمی و دانشجویان به ویژه دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی ضروری است و دراین خصوص حتما پیگیری خواهد شد.

وی در پایان همچنین بر لزوم ایجاد باشگاه رفاهی چندمنظوره کارکنان و کانون صنفی کارکنان در چارچوب قوانین تاکید کرد.

در این مراسم مواردی مانند ترمیم حقوق کارکنان، احیای کتابخانه مرکزی دانشگاه پیام نور، احداث سوله ورزشی ویژه کارکنان سازمان مرکزی، تعاونی مسکن کارکنان، تبدیل وضعیت نیروها و تشکیل کانون صنفی از سوی کارکنان مطرح شد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری ها

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *