اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

تصویب 47 رشته محل در دانشگاه پیام نور | بومی‎سازی فعالیت‎های فرهنگی

تصویب 47 رشته محل در دانشگاه پیام نور

شریعتی‌ نیاسر ، گفت:‌47 رشته محل در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد مورد تصویب قرار گرفت.
شریعتی‌نیاسر، معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گفت:‌ در اولین جلسه شورای گسترش آموزش عالی مباحث مهمی از جمله آخرین وضعیت رشته‌های علوم انسانی مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: از 23 مورد رشته علوم انسانی که در شورای تحول بررسی شد و در شورای گسترش تنفیذ شد.
شریعتی‌نیاسر، تصریح کرد: در جلسه شورای گسترش 47 رشته محل دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین 96 مورد از رشته‌های دانشگاههای دولتی در مقطع تحصیلات تکمیلی تصویب شد.
تصویب 47 رشته محل در دانشگاه پیام نور
تصویب 47 رشته محل در دانشگاه پیام نور

بومی‎سازی فعالیت‎های فرهنگی دانشگاه پیام‌نور

معاون فرهنگی دانشگاه پیام‎نور استان زنجان تاکید کرد: فعالیت‎های فرهنگی این دانشگاه در واحدهای مختلف بومی‎سازی می‌شود.

اصغر حاج‎علی اکبری ، گفت: در کشور دانشگاه پیام‎نور به‌عنوان یک دانشگاه شناخته می‌شود، لذا سیاست‏های کلی آن از سوی سازمان مرکزی این دانشگاه اعلام شده و پس از بومی‎سازی در واحدهای مختلف این دانشگاه اجرا می‌شود.

وی افزود: اقداماتی که در دانشگاه پیام نور انجام می‌شود دارای اهداف راهبردی مختلف مانند بهره‌گیری از ظرفیت و فرصت فضای مجازی، توسعه فعالیت‌های اسلامی، توسعه همکاری فرهنگی، اجتماعی با دستگاه‏های مختلف، ارتقاء جایگاه علم در جامعه، ارتقاء کیفی فعالیت‎های فرهنگی اجتماعی، بسط فضای امید اجتماعی و توسعه پژوهش‎های فرهنگی در اجتماع است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای دستیابی به این اهداف راهبردی برنامه‎هایی انجام می‌شود که تقویت و اصلاح ساختار مجموعه‎های فرهنگی، توانمندسازی مدیران، کارشناسان و فعالان فرهنگی، پایش و ارزیابی فعالیت‎‏های فرهنگی و اجتماعی، تولید و نشر محتوای فرهنگی، ایجاد زمینه، مشارکت دانشگاهیان، ترویج فضای معنوی و اخلاقی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و … جزء این برنامه‏ها است.

وی اظهار کرد: این برنامه‎ها بر مبنای اولویت‎های سیاست‏های کلان کشوری و در راستای اهداف انقلاب اسلامی بوده است؛ درواقع شاکله این موارد الهام گرفته از آموزه‎های انقلاب است، البته باید تاکید کرد که برای رسیدن به دیدگاه‎‏های فرهنگی مقام معظم رهبری و اهداف در نظر گرفته شده فاصله داریم ولی تلاش می‌شود با اصلاح ساختار و نیروی انسانی این موضوع محقق شود.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نفل از ایسنا

 

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *