اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
مطالعه درسی

آخرین خبرهای دانشگاه پیام نور در روزهای انتهایی سال 93

آخرین خبرهای دانشگاه پیام نور در روزهای انتهایی سال 93

دانشگاه پیام نور در بین 10 دانشگاه برتر کشور قرار گرفت

معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام نور گفت: براساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دانشگاه پیام نور در شاخص های پژوهشی ، آموزشی و … توانست جزو 10 دانشگاه برتر کشور قرار گیرد.

دکترعلیپور معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام نور گفت: براساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشگاه پیام نور در شاخص های پژوهشی ، آموزشی و … توانست جزو 10 دانشگاه برتر کشور قرار گیرد.

وی با عنوان اینکه کسب این جایگاه نشان دهنده تلاش و کوشش کلیه اعضای علمی، کارکنان و مدیران دانشگاه پیام نور است، افزود: بر اساس نقشه جامع علمی کشور، دانشگاه برتر باید در توسعه تحصیلات تکمیلی در اولویت قرار گیرد و بر اساس رتبه بندی یاد شده، دانشگاه پیام نور نشان داد که زیرساخت و توانمندی لازم جهت توسعه تحصیلات تکمیلی را داراست و می تواند در این راستا گام های سازنده ای بردارد و در این راه نقش کلیدی خود را ایفا کند.

همچنین به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، در آخرین رتبه بندی دانشگاهها و  موسسات آموزش عالی کشور، دانشگاه پیام نور با کسب مجموع امتیاز کامل توانست به همراه دانشگاه شریف و دانشگاه علوم پزشکی تهران حائز رتبه اول در زمینه آموزشی گردد.

آخرین خبرهای دانشگاه پیام نور در روزهای انتهایی سال 93
آخرین خبرهای دانشگاه پیام نور در روزهای انتهایی سال 93

توسعه پیام نور در کشورهای فارسی زبان

سرپرست دانشگاه پیام نور اولویت های این دانشگاه در سال ۹۴ را اعلام کرد : ما در حوزه کرسی های آزاد اندیشی و سبک زندگی تلاش می کنیم دغدغه های رهبری را به طور جدی در سال آینده دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد علی سرلک موفقیت حاصل شده در دانشگاه پیام نور یعنی دانشگاه برتر کشور شدن در حوزه آمورشی توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در حوزه آموزشی را حاصل تلاش همه اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه دانست.

وی تصریح کرد:  رویکرد ما در سال جدید این است که بتوانیم این جایگاه ارزشمند را حفظ و تقویت کنیم.

تنوع بخشی به رشته ها، بازنگری در متون آموزشی

سرپرست دانشگاه پیام نور افزود: در حوزه آموزشی در سال جدید ما موضوعات تنوع بخشی به رشته ها، بازنگری در متون آموزشی و تغییراتی در آزمون ها در راستای کیفی سازی را در برنامه خود داریم.

توسعه تحصیلات تکمیلی بر مبنای نقشه علمی کشور

وی ادامه داد: توسعه تحصیلات تکمیلی بر مبنای نقشه علمی کشور که به تائید مقام معظم رهبری رسیده نیز به صورت ویژه در دستور کار ما قرار دارد.

مشوق های پژوهشی دانشگاه پیام نور

سرلک یادآورشد: پیام نور در بین ۱۰ دانشگاه برتر کشور در حوزه پژوهشی قرار گرفته که ما در تلاشیم تا بصورت جدی در حوزه پژوهشی حرکت کنیم و علاوه بر مشوق های این دانشگاه برای کار پژوهشی، توجه ویژه به اقتصاد دانش بنیان و ایجاد منابع درآمدی از این محل را در دستور کار خواهیم داشت.

افزایش مشارکت دانشگاهیان پیام نور در تصمیم سازی

وی اهمیت دادن به دانشجو در فرآیند تصمیم سازی برای دانشگاه و ایجاد تعامل دوسویه بین دانشجو و دانشگاه را از اولویت های خود در سال آتی اعلام کرد و افزود اعتقاد من این است که سرمایه دانشگاه، دانشجو است و البته تاکنون نتوانسته ایم از این سرمایه اجتماعی و ظرفیت مستعد و ارزشمند به نحو مطلوب بهره ببریم.

توسعه دانشگاه پیام نور در کشورهای فارسی زبان

سرپرست دانشگاه پیام نور با اشاره به تحصیل بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی خارجی در پیام نور افزود، اکنون همه چیز برای جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه آماده شده و یکی از اولویت های اصلی ما توسعه دانشگاه در کشورهای فارسی زبان و جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه است که با توجه به تجربه موفق و استقبال خوب از این موضوع، در سال جدید برنامه ویژه ای برای این موضوع در دستور کار داریم.

لبیک به دغدغه های رهبر انقلاب در سبک زندگی و کرسی های آزاد اندیشی

سرلک با اشاره به کسب رتبه های ممتار توسط این دانشگاه در موضوعات فرهنگی گفت: ما در موضوع نشریات دانشجویی، کرسی های آزاد اندیشی و برگزاری مسابقات قرآن صاحب عنوان های برتر هستیم و به دنبال آن هستیم تا علاوه بر حفظ این برتری، دغدغه های رهبر انقلاب در حوزه سبک زندگی و کرسی های آزاد اندیشی را به طور جدی در سال آینده دنبال کنیم.

هدف پیام نور رسیدن به برند برتر آموزشی کشور

سرلک در پایان گفت: کمیته یادگیری، تامین نیازهای مادی و معنوی و تکریم اساتید و کارکنان، کمیته بهبود و کیفیت بخشی به فرآیندهای کاری در حوزه های پژوهشی، آموزشی و دیگر حوزه ها، کمیته تنوع بخشی به درآمدها و مدیریت هزینه ها و کمیته مرتبط با رضایتمندی دانشجویان با هدف رسیدن به برند برتر آموزشی کشور در اواخر امسال تشکیل شده که در سال آتی نتایج این کمیته ها به صورت عملی در فرآیند برنامه ریزی دانشگاه لحاظ خواهد شد و همه انشاالله شاهد رونق در تمام بخش های دانشگاه خواهند بود.

اعزام بیش از 700 دانشجوی دانشگاه پیام نور تهران به اردوی راهیان نور

دانشجویان باید بدانند که رسالت امروز آنها در قبال حفظ اسلام و شهدا باید بر اساس شناخت باشد و حضور دانشجویان دراردوی راهیان نور فرصتی مناسب برای‌ آشنایی آنها با ارزش‌های والای انسانی است.
میرزا حسن حسینی رییس دانشگاه پیام نور تهران اظهار داشت: اردوهای راهیان نور نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی دارد و این اردوها فرصت مناسبی برای آشنایی دانشجویان با ارزش‌های والای انسانی است.
وی گفت: این اردوها در تربیت و سازندگی دانشجویان ارتباط مستقیم دارد و در تبیین باورهای دانشجویان اثر گذار است.
وی با بیان اینکه بیش از 700 دانشجوی دانشگاه پیام نور استان تهران به منطقه شهدای هویزه اعزام شده‌اند، خاطر نشان کرد: اعزام دانشجویان به مناطق جنگی به تقویت روحیه جهادی و تبیین ارزشها در بین دانشجویان اثر گذار است و هرچه دشمنان استکبار طلب در مقابله بر علیه ما بکوشند استقبال دانشجویان برای حضور در این اردوها افزایش می‌یابد.

اعلام اولویت‌های کاری دانشگاه پیام نور در سال 94

رییس دانشگاه پیام نور موفقیت دانشگاه در کسب رتبه برترکشوری در حوزه آموزشی که توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام صورت گرفته را حاصل تلاش همه اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه دانست.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر سرلک در این باره تصریح کرد: رویکرد دانشگاه پیام نور در سال جدید این است که بتوانیم این جایگاه ارزشمند را حفظ و تقویت کنیم.

سرلک افزود: در حوزه آموزشی در سال جدید ما موضوعات تنوع بخشی به رشته ها، بازنگری در متون آموزشی و تغییراتی در آزمون‌ها در راستای کیفی سازی را در برنامه خود داریم.

وی ادامه داد: توسعه تحصیلات تکمیلی بر مبنای نقشه علمی کشور که به تائید مقام معظم رهبری رسیده نیز به صورت ویژه در دستور کار ما قرار دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور اضافه کرد: پیام نور در بین 10 دانشگاه برتر کشور در حوزه پژوهشی قرار گرفته که ما در تلاشیم تا بصورت جدی در حوزه پژوهشی حرکت کنیم وعلاوه بر مشوق‌های این دانشگاه برای کار پژوهشی، توجه ویژه به اقتصاد دانش بنیان و ایجاد منابع درآمدی از این محل را در دستور کار خواهیم داشت.

سرلک اهمیت دادن به دانشجو در فرآیند تصمیم سازی برای دانشگاه و ایجاد تعامل دوسویه بین دانشجو و دانشگاه را از اولویت های خود در سال آتی اعلام کرد و افزود: اعتقاد من این است که سرمایه دانشگاه، دانشجو است و البته تاکنون نتوانسته ایم از این سرمایه اجتماعی و ظرفیت مستعد و ارزشمند به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی با اشاره به تحصیل بیش از 1500 دانشجوی خارجی در پیام نور گفت: اکنون همه چیز برای جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه آماده شده و یکی از اولویت های اصلی ما توسعه دانشگاه در کشورهای فارسی زبان و جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه است که با توجه به تجربه موفق و استقبال خوب از این موضوع، در سال جدید برنامه ویژه ای برای این موضوع در دستور کار داریم.

سرلک با اشاره به کسب رتبه های ممتار توسط این دانشگاه در موضوعات فرهنگی تصریح کرد: ما در موضوع نشریات دانشجویی، کرسی های آزاد اندیشی و برگزاری مسابقات قران صاحب عنوان های برتر هستیم و به دنبال آن هستیم تا علاوه بر حفظ این برتری، دغدغه‌های رهبر انقلاب در حوزه سبک زندگی و کرسی‌های آزاد اندیشی را به طور جدی در سال آینده دنبال کنیم.

سرلک در پایان گفت: کمیته یادگیری، تامین نیازهای مادی و معنوی و تکریم اساتید و کارکنان، کمیته بهبود و کیفیت بخشی به فرآیندهای کاری در حوزه های پژوهشی، آموزشی و دیگر حوزه ها، کمیته تنوع بخشی به درآمدها و مدیریت هزینه ها و کمیته مرتبط با رضایتمندی دانشجویان با هدف رسیدن به برند برتر آموزشی کشور در اواخر امسال تشکیل شده که در سال آتی نتایج این کمیته ها به صورت عملی در فرآیند برنامه ریزی دانشگاه لحاظ خواهد شد و همه انشاء الله شاهد رونق در تمام بخش های دانشگاه خواهند بود.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین
تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *