اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

نتیجه اولیه آزمون دکتری 94 بعد‌از ظهر امروز اعلام می‌شود

نتیجه اولیه آزمون دکتری 94 بعد‌از ظهر امروز اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه آزمون دکتری 94 نیمه متمرکز بعد از ظهر امروز از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

بیش از 56 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند

دکتر حسین توکلی مشاوره عالی سازمان سنجش ، گفت: در آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 94 تعداد 201 هزار و 660 نفر ثبت نام کردند که 87 هزار و 512 نفر زن و 114 هزار و 148 نفر مرد بودند. همچنین تعداد 164 هزار و 587 نفر در جلسه آزمون حاضر و 37 هزار و 73 داوطلب نیز در این آزمون غایب بودند.
نتیجه اولیه آزمون دکتری 94 بعد‌از ظهر امروز اعلام می‌شود
نتیجه اولیه آزمون دکتری 94 بعد‌از ظهر امروز اعلام می‌شود
وی افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده نتیجه اولیه آزمون دکتری به صورت کارنامه تنظیم و از بعد ازظهر در روز چهارشنبه 26 فروردین ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود.
توکلی با اشاره به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تصریح کرد: از تعداد 164 هزار و 587 نفر حاضر در جلسه آزمون برابر ضوابط تعداد 56 هزار و 740 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که 23 هزار و 578 نفر زن و 33 هزار و 162 نفر مرد هستند. آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شدند باید از دوشنبه 31 فروردین ماه تا تاریخ شنبه سوم اردیبهشت با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ضمن دریافت دفترچه راهنما از سایت و مطالعه دقیق آن و همچنین اطلاعیه منتشره سازمان با رعایت کامل ضوابط نسبت به انتخاب 50 کد رشته محل اقدام کنند.
وی ادامه داد: پس از انتخاب رشته توسط داوطلبان مجاز، گزینش  علمی مرحله اول برای معرفی اولیه داوطلبان برای چند برابر ظرفیت با توجه به ظرفیت پذیرش در هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی دانشگاه‌ها بر اساس نمره کل حاصل از 80 درصد نمره آزمون و20 درصد معدل تراز شده کارشناس و کارشناسی ارشد و دیگر ضوابط انجام می‌گیرد و فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌های مربوطه برای شرکت در مصاحبه  تخصصی  و بررسی سوابق مطابق مصوبه وزارت علوم و حداکثر در 5 کد رشته در نیمه اردیبهشت ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر و برای دانشگاه‌ها نیز ارسال می‌شود.
تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین
تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد شهریه کارشناسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *