اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
اانتشار نتایج اولیه کنکور دکتری

انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 94 برای مجازین

انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 94 برای مجازین

دفترچه راهنمای انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۴ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 94 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفت.

56 هزار و 740 داوطلب مجاز برای انتخاب رشته می‌توانند این دفترچه را مطالعه کرده و از فردا دوشنبه 31 فروردین ماه تا پنجشنبه 3 اردیبهشت برای ثبت کدرشته‌های مورد علاقه خود در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

این افراد باید با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و رعایت تمام ضوابط برای انتخاب حداکثر 50 کدرشته از میان کدرشته‌های مورد علاقه خود اقدام کرده و کدرشته‌ها را به ترتیب اولویت علاقه تعیین و آنها را در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند.

انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 94 برای مجازین
انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 94 برای مجازین

ظرفیت نهایی قبولی در کنکور دکتری 94

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش دکتری ۹۴ نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد داشت و امسال نیز ۱۲ هزار نفر پذیرش نهایی می شوند.

دکتر ابراهیم خدایی ، با اشاره به آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ گفت: از ۱۶۴ هزار و ۵۸۷ داوطلب حاضر در جلسه تعداد ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی ادامه داد: کلیه مجازین انتخاب رشته ضرورت دارد از فردا دوشنبه ۳۱ فروردین تا روز پنجشنبه ۳ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ضمن دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مذکور و اطلاعیه‌های منتشر شده با رعایت کلیه ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل از میان کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مربوطه اقدام و براساس اولویت علاقه نسبت به درج آنها در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

دعوت به مصاحبه دکتری 94 از نیمه اردیبهشت

وی ادامه داد: نتایج آزمون دکتری برای دعوت به مصاحبه توسط دانشگاهها نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام می شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: ظرفیت دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است و ۱۲ هزار نفر پذیرش نهایی خواهند شد.

وی درباره ظرفیت معرفی متقاضیان به دانشگاهها نیز افزود: از مجموع ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفری که مجاز به انتخاب رشته شده اند دو تا سه برابر ظرفیت برای مصاحبه دانشگاه ها معرفی می شوند که این تعداد برابر ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر خواهد بود.

تهیه و تنطیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری های مهر و فارس

 

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد شهریه کارشناسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *