اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

اولین مرکز فروش نسخه دیجیتال کتب انتشارات پیام نور راه اندازی شد

اولین مرکز فروش نسخه دیجیتال کتب انتشارات پیام نور

اولین مرکز فروش نسخه دیجیتال کتب انتشارات پیام نور راه اندازی شد . همزمان با آغاز ماه مبارک شعبان ، اولین نمایندگی فروش نسخۀ دیجیتال کتب تولیدی مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور آغاز به کار می‌کند.

اولین مرکز فروش نسخه دیجیتال کتب انتشارات پیام نور
اولین مرکز فروش نسخه دیجیتال کتب انتشارات پیام نور

به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور : سید صالح واحدی مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اعلام این خبر افزود: با توجه به پیشرفت‌های سریع تکنولوژیک و در راستای سیاست‌های ابلاغی ریاست محترم دانشگاه، مرکز چاپ و انتشارات نسبت به انعقاد قرارداد راه‌اندازی اولین مرکز فروش نسخۀ دیجیتال کتب تولیدی اقدام نموده که فعالیت اجرایی آن همزمان با اعیاد مبارک ماه شعبان آغاز خواهد شد.

واحدی گفت: این سامانه جدید در مرحله اول کتب مورد نیاز دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد را در برمی‌گیرد و به متقاضیان امکان می‌دهد با پرداخت مبلغ کمتری نسبت به قیمت کتب چاپی، کتاب مورد نیاز خود را دریافت کنند و علاوه بر کاهش هزینه، کتاب‌های مورد نیاز را با سهولت بیشتری نیز دریافت کنند.

مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور افزود: در مراحل بعدی و در آغاز ترم اول سال تحصیلی آتی با استفاده از تجارب کسب شده و پس از ارزیابی‌های بیشتر، نسبت به توسعه این فعالیت اقدام خواهد شد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از پیام نور

 

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *