اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

افزایش دو برابری بودجه فرهنگی پیام نور

افزایش دو برابری بودجه فرهنگی پیام نور

افزایش دو برابری بودجه فرهنگی پیام نور : معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه در شیراز گفت: بودجه فرهنگی دانشگاه پیام نور افزایش یافت.

افزایش دو برابری بودجه فرهنگی پیام نور
افزایش دو برابری بودجه فرهنگی پیام نور

نجفی برزگر ، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ادامه داد: وضعیت بودجه فرهنگی دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته بهتر شده به طوری که سرانه فرهنگی دانشجو در سال گذشته 8 هزار تومان بوده که این مقدار امسال به دو برابر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به این که 20 درصد بودجه دانشگاه پیام نور را وزارت علوم و 80 درصد را شهریه دانشجویان تامین می‌کند، افزود: امسال 35 هزار تومان جزو مبلغ شهریه دانشجویان اعلام شده که برای فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان استفاده می‌شود.

این مقام مسئول گفت: فعالیت‌های فرهنگی خود جوش دانشجویان افزایش یافته است.

نجفی بیان کرد: مهم‌ترین اولویت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی براساس مقتضیات استان‌ها است و هر استان مقتضیات خاص خود را دارد که با سایر استان‌ها متفاوت است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور ادامه داد: تقویم فرهنگی استان‌ها در حال تنظیم است که از نظر فرهنگی و اجتماعی و تولید کار میتواند موثر باشد و برنامه را به ما معرفی کند.

نجفی برزگر افزود: همایش‌های بسیاری در دانشگاه پیام نور برگزار شده از جمله جشنواره رباتیک، جشنواره حرکت و همایش ملی بهره‌برداری از فرصت‌های شغلی و کار افرینی در مناطق مرزی که در شهرستان تایباد استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی با اشاره به این که خروجی همایش‌ها برای ما بسیار اهمیت دارد، گفت: در گذشته جشنواره حرکت در دانشگاه پیام نور برگزار شد و از شبکه‌های صنعتی و تجاری هم دعوت شد و آنان با برخی از دانشجویان مخترع برای تولید انبوه اختراعات قرارداد بستند.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری ها

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *