اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 93

تاریخ اعلام نتایج آزمون‌ های سال ۹۴ | نتایج ارشد فراگیر

تاریخ اعلام نتایج آزمون‌ های سال ۹۴

داوطلبان آزمون‌های ورودی مقاطع مختلف دانشگاه‌ها که از آزمون فارغ شده‌اند یا نتایج اولیه را دریافت و برای انتخاب رشته اقدام کرده‌اند، برای ورود به دانشگاه در سال تحصیلی جدید در انتظار اعلام نتایج خود هستند.

زمان اعلام نتیجه آزمون سراسری برای ورود داوطلبان به مقطع کارشناسی

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، کارنامه آزمون سراسری سال ۹۴ که در روزهای ۲۱ و ۲۲ خردادماه در ۵ گروه آزمایشی برگزار شد تا هفته اول مردادماه منتشر می‌شود.

بر این اساس، یک هفته بعد از اعلام نتایج اولیه پاسخنامه داوطلبان با رتبه کشوری کمتر از ۷۵ هزار در گروه‌های علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی و رتبه کشوری کمتر از ۱۰ هزار در گروه‌های هنر و زبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز نیز در دهه اول مردادماه صورت می‌گیرد و داوطلبان مجاز به انتخاب ۱۵۰ کدرشته محل هستند. انتخاب کدرشته محل‌های دانشگاه آزاد نیز برای داوطلبانی که برای ورود به این دانشگاه تمایل دارند همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری بر روی سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند رشته‌های خود را انتخاب کنند.

 تاریخ اعلام نتایج آزمون‌ های سال ۹۴
تاریخ اعلام نتایج آزمون‌ های سال ۹۴

فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های متمرکز کنکور سراسری سال ۹۴ در دهه دوم شهریورماه اعلام می‌شود.

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد

اعلام نتایج آزمون ارشد سراسری

در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال،  813 هزار و ۱۳ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۲۱ هزار و ۱۹۷ داوطلب زن و ۳۹۱ هزار ۸۱۶  داوطلب مرد هستند.

این آزمون در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه ۱۵، پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ بهمن ماه سال ۹۳ در ۶۲ شهرستان و ۱۰۲ حوزه امتحانی برگزار شد.

سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۴ را در روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و پس از آن داوطلبان مجاز برای انتخاب رشته اقدام کردند.

فهرست قبول شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ در دهه اول شهریور ماه اعلام می‌شود.

اعلام نتایج آزمون ارشد آزاد

همچنین آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز در صبح و عصر هفتم، هشتم و نهم خرداد ۹۴ در حوزه‌های امتحانی برگزار شد که نتایج نهایی این آزمون هم در نیمه دوم شهریور ۹۴ اعلام می‌شود.

اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر پیام نور

محمد علی سرلک درباره زمان اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر سال 94 گفتند : طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نتایج این آزمون در اواخر مرداد ماه سال 94 اعلام خواهد شد و پذیرفته‌شدگان از ابتدای مهرماه 94 در کلاس حاضر می‌شوند همچنین تاریخ دقیق اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور متعاقبا اعام خواهد شد.

زمان اعلام نتیجه آزمون دکتری

آزمون ورودی دوره دکترای نیمه‌متمرکز سال ۹۴ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه،‌ نوبت دوم(شبانه)، پردیس‌های خودگردان، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی در ۷ گروه آموزشی برگزار شد، تعداد ۲۰۱ هزار و ۵۶۳ داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۸۷ هزار و ۴۸۷ نفر زن، ۱۱۴ هزار و ۷۶ نفر مرد بودند.
این آزمون در ۵۳ شهرستان و ۱۰۲ حوزه امتحانی برگزار شد.
نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تنظیم شده و بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار گرفت و انتخاب رشته اینترنتی برای مجازان به انتخاب رشته نیز انجام شد.

فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در نیمه اول شهریور ۹۴ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

همچنین نتیجه اولیه برای دعوت به مصاحبه آزمون دکتری سال ۹۴ دانشگاه آزاد ۶ خردادماه اعلام شد و مصاحبه‌‌ها نیز در حال انجام است.

اعلام نتیجه نهایی نیز اواخر شهریورماه است به طوریکه پس از انجام مصاحبه و بررسی سوابق علمی و با اعمال ۷۵ درصد آزمون کتبی و ۲۵ درصد آزمون شفاهی، نتیجه نهایی در شهریورماه ۹۴ اعلام می شود.

تاریخ اعلام نتایج آزمون‌ های سال ۹۴

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از سازمان سنجش

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *