اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

انتقاد رییس کمیسیون قضایی مجلس از تضعیف دانشگاه پیام نور

انتقاد رییس کمیسیون قضایی مجلس از تضعیف دانشگاه پیام نور

رییس کمیسون قضایی مجلس شورای اسلامی : تضعیف و محدود کردن دانشگاه پیام نور، آسیب جدی به دانشجویان مناطق محروم را در پی خواهد داشت.

دکتر الهیار ملکشاهی ضمن تقدیر از نقش دانشگاه پیام نور در توسعه آموزش عالی کشور  گفت: تضعیف و محدود کردن دانشگاه پیام نور، آسیب جدی به دانشجویان مناطق محروم را در پی خواهد داشت.

انتقاد رییس کمیسیون قضایی مجلس از تضعیف دانشگاه پیام نور
انتقاد رییس کمیسیون قضایی مجلس از تضعیف دانشگاه پیام نور

رئیس کمیسون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان مولود انقلاب و در راستای تحقق شعار آموزش برای همه، همه جا، همه وقت به خوبی توانسته است با کمترین هزینه و بهترین کیفیت آموزشی امکان تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی را در محروم ترین مناطق کشور فراهم نماید. که کسب عنوان رتبه یک کیفیت آموزشی در ارزیابی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و قرار گرفتن در جمع 10 دانشگاه برتر کشور که در آخرین ارزیابی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی نشان از توانمندی  دانشگاه پیام نور در توسعه آموزش عالی کشور است.

نماینده شهرستان های کوهدشت و رومشگان صریح کرد :دانشگاه پیام نور دانشگاهی است که به دنبال ثروت اندوزی و کسب درآمد از مردم نیست. در واقع این دانشگاه متعلق به نظام و خانواده های محروم است و در حال حاضر نیز نخبگانی از آسیب پذیرترین بخش جامعه در این دانشگاه تحصیل می کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان افزود:  با اشاره به آمار بالای پذیرش دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه های دولتی تصریح کرد: این موفقیت حاصل محتوا محور و کتاب محور بودن دانشگاه پیام نور است.

ملکشاهی در پایان اظهار داشت : هرگونه تضعیف و محدود کردن دانشگاه پیام نور باعث آسیب جدی به دانشجویان و علاقمندان تحصیلات عالیه در مناطق محروم خواهد شد که این امر قطعاً موجب مخالفت و نارضایتی طیف وسیعی از مردم و نمایندگان مجلس را به دنبال خواهد داشت.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از برنا

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *