اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
شماره تلفن های واحد و مراکز دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام‌نور برنامه‌ای برای افزایش دانشجو و رشته ندارد

رئیس دانشگاه پیام‌نور : برنامه‌ای برای افزایش دانشجو و رشته نداریم

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: توسعه کیفی دانشگاه پیام نور اولویت اصلی دانشگاه در سال 93 است و دانشگاه برنامه ای برای افزایش مراکز آموزشی ندارد.

ابوالفضل فراهانی در همایش هم اندیشی با روسای دانشگاه‌های پیام نور هرمزگان در بندرعباس، افزود: افزایش سطح تحصیلات هیئت علمی دانشگاه‌ها از استادیار به دانشیار و از دانشیار به استاد تمام ، افزایش بورسیه ها، ایجاد فضای آزمایشگاهی و کارگاهی با تأکید بر رشته‌های فنی و مهندسی و راه اندازی دوره‌های دکتری از مهمترین برنامه های دانشگاه در سال 93 برای توسعه کیفی است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه امسال برنامه ای برای افزایش رشته محل و دانشجو ندارد، اظهار کرد: 850 هزار دانشجو در پنج گروه علوم انسانی ، علوم محض، فنی و مهندسی ، هنر و کشاورزی در دانشگاه های پیام نور کشور مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور: برنامه‌ای برای افزایش دانشجو و رشته نداریم
رئیس دانشگاه پیام‌نور : برنامه‌ای برای افزایش دانشجو و رشته نداریم

فراهانی تصریح کرد: توجه به مسائل فرهنگی همواره جایگاه خاص خود را به ویژه در دانشگاه ها داشته است. دانشگاه پیام نور با داشتن بیش از یک میلیون دانشجو ظرفیت بالقوه ارزشمندی را داراست و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام ” اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” مزین شده ، می تواند در ارتقای جایگاه فرهنگی جامعه تاثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه تمامی مدیران خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشجویان این مرز و بوم است و دانشگاه پیام نور به لحاظ فرهنگی دانشگاه توانمندی است که می تواند در عرصه جامعه نیز تاثیرگذار باشد.

به گفته فراهانی، دانشگاه پیام نور دارای مدیران توانمندی است که با نوآوری‌های ارزنده خود زیرساخت های بسیار ارزشمندی را برای این دانشگاه به ارمغان آورده اند و امید است که تغییر و جابجایی مدیران موجب قطع زنجیره تعامل با مدیران قبلی نبوده و همچنان بتوانیم از ایده های نو و ابتکارات به روز این مدیران در ادامه فعالیت های دانشگاه بهره مند شویم .

وی عنوان کرد: مرکز آزمون دانشگاه پیام نور همپای رشد تکنولوژی و فناوری به روز می شود و به جرات می توان گفت که مرکز آزمون دانشگاه پیام نور گوی سبقت را از بسیاری از مراکز متولی سنجش هم ربوده است و امید است این مسیر بیش از گذشته و پررنگ تر از قبل در جهت تعالی بیشتر طی شود.

رئیس دانشگاه پیام نور در پایان گفت: مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور یکی از بخش های مهم دانشگاه است که امیدواریم برنامه های جاری با قدرت و قوت بیشتری در جهت موفقیت پیش رود.

همچنین دکتر محمد علی کریمی معاون آموزش دانشگاه پیام نور در این رابطه اظهار داشتند :

اولویت اصلی دانشگاه پیام نور ، ارتقاء کیفیت آموزشی دانشگاه است

رشد کیفی دانشگاه پیام نور و بهبود هرم هیات علمی از اولویت‌های اصلی دانشگاه پیام نور است.

دکتر محمد علی کریمی معاون آموزش دانشگاه پیام نور اظهار داشت: رشد کیفی و بهبود ارتقاء هرم هیات علمی دانشگاه پیام نور از اولویت‌های این دانشگاه به حساب می‌آید.

کریمی افزود : در تلاشیم با جذب اعضای هیات علمی کارآمد و متخصص سعی در بالا بردن کیفیت آموزش در این دانشگاه نمایم.

 وی گفت: با تکیه بر اعضای هیات علمی متخصص می‌توان به برنامه‌های اساسی این دانشگاه جامع عمل پوشانید و در واقع ساختار کنونی دانشگاه را اصلاح نمود.

وی تصریح کرد: توجه ویژه به دوره‌های مجازی و تصمیمات تکمیلی و توجه ویژه به برخی رشته‌های مورد نیاز در مراکز و واحدهای این دانشگاه از جمله برنامه‌های پیش روی مسئولین دانشگاه در جهت ارتقاء کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام نور است.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *