اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

برگزاری آزمون مجدد درس فلسفه فقه نیمسال دوم 94-93

برگزاری آزمون مجدد درس فلسفه فقه نیمسال دوم 94-93 به دلیل اشتباه در سوالات

رئیس بانک سوال سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور ، اشتباه در سوالات آزمون فلسفه فقه نیمسال دوم 94-93 تایید کرد.

امتحانات 12 خرداد 94 با خطای نرم افزای سیستم بانک سوالات سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور همراه بود.

برگزاری آزمون مجدد درس فلسفه فقه نیمسال دوم 94-93
برگزاری آزمون مجدد درس فلسفه فقه نیمسال دوم 94-93

دانشجویان رشته الهیات – گرایش فقه و مبانی حقوق که در 12 خردادماه 1394 امتحان پایان ترم درس فلسفه فقه با کد درس 1220284 را داشتند با سوالاتی مواجه شدند که هیچ ربطی به درس مربوطه نداشت و سوالات مربوط به درس کلام 1 بود.

اعتراضات در مورد این درس و این امتحان بسیار زیاد شد تا جایی که مجبور شدیم موضوع را از مسئولین سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور پیگیری کنیم.

مهدی باقرپسندی ، رئیس آزمون سازی مرکز آمون سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری پیام نورنا این موضوع را تایید کرد و گفت : درس فلسفه فقه بدلیل خطای نرم افزاری با درس کلام ۱ هم آزمون شده است و این موضوع مربوط به خطای انسانی نبوده و کاملا خطای نرم افزاری بوده است.

مهدی باقرپسندی با اشاره به برگزاری آزمون مجدد این درس اعلام کرد : نامه مربوط به برگزاری آزمون مجدد برای این درس امروز به معاونت آموزشی برای تایید ارسال شده است و قطعا این آزمون مجددا برگزار خواهد شد و باید منتظر اعلام تاریخ و ساعت برگزاری آزمون مجدد از سوی معاونت آموزشی باشیم.

رئیس آزمون سازی مرکز آمون سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با اشاره به این موضوع گفت : از دانشجویان عزیز درخواست داریم برای این درس اعتراضی در سیستم گلستان ثبت نکنند و همچنین اعتراضی از طریق فکس برای این درس ارسال نکنند ، چون این درس قطعا مجددا برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد : در بیش از چهارهزار عنوان آزمون دروس ، این خطا رخ داده با پوزش از دانشجویان عزیز زمان تکرار این امتحان از طریق اطلاعیه معاونت آموزسی به مراکز و واحدهای سراسر کشور اعلام می شود.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از پیام نورنا

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *